Hop til indhold
KøbenhavnerSnuden

Fræk ung trans tøs i København

Recommended Posts

Skulle lige have stillet sulten på vej hjem fra arbejde idag. 
Valget faldt på denne unge godte. Hun tager imod privat i Kbh. Fin parkering. Nem aftale dog bruger hun kun Snapchat . Men det fungerer faktisk godt . Man kan lave diskret konto og få valideret ægthed på dem man skriver med:)

Tog en halv time. Hun er liderlig og sutter som en drøm. Glat krop og flotte bryster . En smule buttet, men på den flotte og sexede måde;) 

Indlevende sex og hun ser bestemt ikke på tiden. Det er fedt. Selvom jeg gør en dyd ud af ikke at gå over tid uden ekstra betaling. Men der er bare en afslappet stemning :)

Jeg tror hun er af mellemøstlig afstamning, men taler flydende dansk:)

https://annoncelight.dk/showad/285755
 

Over and out!;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbhK
KøbenhavnerSnuden skrev, for 6 timer siden:

Skulle lige have stillet sulten på vej hjem fra arbejde idag. 
Valget faldt på denne unge godte. Hun tager imod privat i Kbh. Fin parkering. Nem aftale dog bruger hun kun Snapchat . Men det fungerer faktisk godt . Man kan lave diskret konto og få valideret ægthed på dem man skriver med:)

Tog en halv time. Hun er liderlig og sutter som en drøm. Glat krop og flotte bryster . En smule buttet, men på den flotte og sexede måde;) 

Indlevende sex og hun ser bestemt ikke på tiden. Det er fedt. Selvom jeg gør en dyd ud af ikke at gå over tid uden ekstra betaling. Men der er bare en afslappet stemning :)

Jeg tror hun er af mellemøstlig afstamning, men taler flydende dansk:)

https://annoncelight.dk/showad/285755
 

Over and out!;)

Tak for deling, undrer mig lidt da hun skriver i annonce :

Ang Corona så krammer og kysser jeg ikke, fair nok :-)

Men superfransk med slug 500 kr .

Så vidt jeg har forstået på corona, smitter det så ikke via kropsvæske, spyt sæd etc også ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget interessant med denne anmeldelse. Hvis ikke jeg blander tingene sammen, så er hun tidligere besøgt (af mig, hvor jeg dog gik hurtigt igen), og også anmeldt i ikke så rosende vendinger. Jeg har selv kigget på brysterne rigtig mange gange, og synes de ser fantastisk lækre ud. Derfor interessant at høre de åbenbart også "holder" i virkeligheden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, den 21.8.2020 at 13:52:

Meget interessant med denne anmeldelse. Hvis ikke jeg blander tingene sammen, så er hun tidligere besøgt (af mig, hvor jeg dog gik hurtigt igen), og også anmeldt i ikke så rosende vendinger. Jeg har selv kigget på brysterne rigtig mange gange, og synes de ser fantastisk lækre ud. Derfor interessant at høre de åbenbart også "holder" i virkeligheden. 

Brysterne synes jeg holder i virkeligheden. De er pæne og faste. Som sagt var min oplevelse god med hende. Men smag og behag selvfølgelig. Og måske du har ramt en uheldig dag(ikke at det er en undskyldning). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbhK
KøbenhavnerSnuden skrev, den 20.8.2020 at 23:29:

Skulle lige have stillet sulten på vej hjem fra arbejde idag. 
Valget faldt på denne unge godte. Hun tager imod privat i Kbh. Fin parkering. Nem aftale dog bruger hun kun Snapchat . Men det fungerer faktisk godt . Man kan lave diskret konto og få valideret ægthed på dem man skriver med:)

Tog en halv time. Hun er liderlig og sutter som en drøm. Glat krop og flotte bryster . En smule buttet, men på den flotte og sexede måde;) 

Indlevende sex og hun ser bestemt ikke på tiden. Det er fedt. Selvom jeg gør en dyd ud af ikke at gå over tid uden ekstra betaling. Men der er bare en afslappet stemning :)

Jeg tror hun er af mellemøstlig afstamning, men taler flydende dansk:)

https://annoncelight.dk/showad/285755
 

Over and out!;)

Hvor ca i kbh er hun ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
MalerKbhK skrev, for 8 timer siden:

Hvor ca i kbh er hun ?

Nu oplyser hun det ikke selv i sin annonce og derfor ved jeg ikke om hun ønsker området “afsløret”. Så skriv til hende og spørg. Men det var diskret og med gode parkeringsmuligheder:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbhK
KøbenhavnerSnuden skrev, for 17 minutter siden:

Nu oplyser hun det ikke selv i sin annonce og derfor ved jeg ikke om hun ønsker området “afsløret”. Så skriv til hende og spørg. Men det var diskret og med gode parkeringsmuligheder:)

ok, kan ikke se problemet i at oplyse hvilken bydel , men skriver til hende, tak ..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgt hende i Nordhavns-området, men gik igen med det sammen. Undre mig over den gode feedback hun har fået på det sidste, men glæder mig da over hvis hun har fået rettet op på tingene. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eastpacker skrev, for 4 timer siden:

Er hun et go? Eller no go? Kan ikke finde ud af hende? 

Det lader til der er delte meninger . Som sagt var jeg tilfreds med besøget mens andre ikke var. Tror det kommer an på smag, kemi osv. Som det ofte gør jo;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KøbenhavnerSnuden skrev, den 18.9.2020 at 23:53:

Det lader til der er delte meninger . Som sagt var jeg tilfreds med besøget mens andre ikke var. Tror det kommer an på smag, kemi osv. Som det ofte gør jo;) 

Måske er det kemi for nogen, men for mig var det et spørgsmål om at vedkomne var høj på et eller andet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 6 timer siden:

Måske er det kemi for nogen, men for mig var det et spørgsmål om at vedkomne var høj på et eller andet. 

På Snapchat har hun både søgt fyre, der ville dyrke sex på coke og fyre der solgte coke :blink:

Af den grund holder jeg mig langt væk :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...