FynDK 36 Skrevet 20. August, 2020 Hejsa Er der nogen der kender hende her https://annoncelight.dk/showad/238212 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lanta 41 Skrevet 21. August, 2020 Nej, men hun ser godt nok lækker ud, hun må besøges på et tidspunkt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B-ande 236 Skrevet 21. August, 2020 Ja det har jeg, og kan klart anbefales sød nem og tale med, billederne er ægte, er helt vild med de bryster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweex2 973 Skrevet 21. August, 2020 Jeg har også været forbi. Sød dame og meget autentisk. Alt forgår i privat hus og lur mig om ikke det også er hendes normale soveværelse. Desværre var hun lidt for overvægtig til min smag. Hun er jo en høj pige, men har også noget af en mave. Men meget sød og kælen. Rigtig gfe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FynDK 36 Skrevet 23. August, 2020 Er stedet diskret, eller relativt? Stenlille egnen er relativt, er det i bymæssig bebyggelse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nemfyr 15 Skrevet 1. Januar, 2021 Skal man gå efter dansk eller fransk ? Hvordan er hendes evner til at udføre de to ting? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MS56 2 Skrevet 11. Januar, 2023 Hejsa Har søgt lidt efter noget om hende her. Der er ikke så meget nyt? Er der nogle der har været forbi for nyligt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B-ande 236 Skrevet 12. Januar, 2023 Var for ca 1/2 år siden. stadig et besøg hver, og kommer der selv igen en dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nemfyr 15 Skrevet 3. September, 2023 B-ande skrev, den 12.1.2023 at 11:09: Var for ca 1/2 år siden. stadig et besøg hver, og kommer der selv igen en dag. Du virker til at have været der et par gange. Hvilken ydelse har du haft ? Vil du løfte sløret lidt for din oplevelse, andet end "kommer igen" :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B-ande 236 Skrevet 8. September, 2023 nemfyr skrev, den 3.9.2023 at 11:11: Du virker til at have været der et par gange. Hvilken ydelse har du haft ? Vil du løfte sløret lidt for din oplevelse, andet end "kommer igen" Første gang var massage med happy ending. De andre gange har været massage erotisk hvor man blive holdt lidt oppe i stemning, og så fuld service. mig hvilket store bryster 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Actionmand 0 Skrevet 9. September, 2023 Har besøgt Kira for et lille års tid siden, til en gang massage. Hun var smadre sød, og en meget snaksaglig kvinde. I min optik har hun en rigtigt flot kvindekrop, hvor der værken er for meget eller for lidt at tage fat i. Kunne sagtens besøge hende igen, bare for brysternes skyld. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg