Hop til indhold

Jornalist fra Tv2 Echo (Sukkercillle) KBH

Featured Replies

Skrevet

Der er andre 'mystiske' profiler for tiden. De spørger mærkeligt og skriver i et professionelt sprog. Jeg er sikker på det er journalister, der laver research til artikler om, hvor forfærdeligt farligt nettet er for unge piger, der vil sælge Snap billeder og skaber kontakten via sider som Sugardaters.

Jeg har konkret to profilnavne under mistanke for ovennævnte.

Skrevet

hm hvorfor advare, hun skriver jo selv til en hvem hun er og hvad hun vil ?? 

Skrevet

Ingen grund til at bruge tid på at skrive til hende, nogen kan godt finde på at bruge tid på den første besked.

Så man kan sparer lidt tid, derfor advarer.

Skrevet
Joey Joe Joe skrev, den 20.8.2020 at 17:22:

Der er andre 'mystiske' profiler for tiden. De spørger mærkeligt og skriver i et professionelt sprog. Jeg er sikker på det er journalister, der laver research til artikler om, hvor forfærdeligt farligt nettet er for unge piger, der vil sælge Snap billeder og skaber kontakten via sider som Sugardaters.

Jeg har konkret to profilnavne under mistanke for ovennævnte.

Det er ikke god journalistik etik:(

Jeg kan ikke se profilen. Er den slettet?

Måske var det bare research inden hun oprettede en reel SB-profil. Hun ser uskyldig ud. På sådan en uskyldig Annette Schwarz agtig måde.:)

Cecilie, jeg er frisk!

Skrevet
AK8K skrev, for 9 timer siden:

Det er ikke god journalistik etik:(

Jeg kan ikke se profilen. Er den slettet?

Måske var det bare research inden hun oprettede en reel SB-profil. Hun ser uskyldig ud. På sådan en uskyldig Annette Schwarz agtig måde.:)

Cecilie, jeg er frisk!

Profil ikke fundet

Profil ikke fundetkunne ikke findes

Redigeret af Arne Jensen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.