Hop til indhold
Miller223

SukkerCille er journalist

Recommended Posts

https://sugardaters.com/da/profile/Pmz-x.MVzn

Der var en del da SD startede, og det trækker åbenbart stadig.

Kender ikke vinklen, men mon ikke det er den sædvanlige fra Politiken segmentet?

Hej med dig,
Tak for din besked.
Jeg har som sagt aldrig sugardatet, men er meget interesseret i emnet, da jeg er journalist ved TV 2 ECHO, og i øjeblikket følger en kvinde, der er vild med det! Men jeg vil selvfølgelig også gerne høre fra en Sugardaddy, der kan fortælle mig om det fra den anden side af bordet - da det tydeligvis er meget populært!

Kunne du have lyst til at mødes og snakke om det - og måske gøre folk lidt klogere på deres fordomme?

MVH Cecilie
Undskyld, at jeg ikke var helt åben i min profiltekst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skurken
Miller223 skrev, for 32 minutter siden:

https://sugardaters.com/da/profile/Pmz-x.MVzn

Der var en del da SD startede, og det trækker åbenbart stadig.

Kender ikke vinklen, men mon ikke det er den sædvanlige fra Politiken segmentet?

Hej med dig,
Tak for din besked.
Jeg har som sagt aldrig sugardatet, men er meget interesseret i emnet, da jeg er journalist ved TV 2 ECHO, og i øjeblikket følger en kvinde, der er vild med det! Men jeg vil selvfølgelig også gerne høre fra en Sugardaddy, der kan fortælle mig om det fra den anden side af bordet - da det tydeligvis er meget populært!

Kunne du have lyst til at mødes og snakke om det - og måske gøre folk lidt klogere på deres fordomme?

MVH Cecilie
Undskyld, at jeg ikke var helt åben i min profiltekst.

Lad os nu have vores ting her i fred. Der er vist vigtigere ting derude.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller223 skrev, for 1 time siden:

Kunne du have lyst til at mødes og snakke om det - og måske gøre folk lidt klogere på deres fordomme?

MVH Cecilie
Undskyld, at jeg ikke var helt åben i min profiltekst.

Måske skal man forberede sig lidt på hvad journalistiske metoder, friheder og personlige ambitioner er inden man bider på den søde, lidt udskyldige opfordring. 
Og, ikke mindst, aftale inden, at man har ret til gennemsyn og redigering inden man bliver brugt i deres interesser. 

"Gøre folk klogere på deres fordomme." Her har journalisten allerede truffet et perspektiv: "Folk" har fordomme mod sugardating.
Hvad med at undersøge det først? 
Hvor store er fordommene egentlig i Danmark, hvis man ikke som altid spørger usual suspects vi alle ved har masser af fordomme. 

Den journalistiske vridemaskine er altså temmelig kraftig, hvis det er en avis, redaktion eller journalist med ambitioner om at skrive sensationsstof. Og man vil ikke have en kinamands chance efterfølgende for at sige fra over for hvad man bliver lagt i munden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kbhvest

ville godt men ville gøre det inkognito
hun ville have privat nummer for at aftale, og optage samtalen no go

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...