Hop til indhold
MotionMan

Pukke i Fjeldsted- Harndrup

Recommended Posts

Da jeg alligevel var i området besluttede jeg mig for at prøve dette sted. 
https://annoncelight.dk/showad/260820

Døren blev åbnet af en sød thai pige, der dog ikke ligner hende i annoncen. 

Valgte en 30 min B2B med håndtrold til 800,- (noget dyrt i forhold til gængse priser)

Seancen startede med en alm. massage hvor hun var fuldt påklædt. Efter 10 min tilfældigt olie gnideri på ryggen var det tid for at fortsætte på forsiden. 
Bemærkede om hun ikke skulle have tøjet af, det kom nærmest som en overraskelse for hende.
Så fodslæbende kom kludene af.

Herefter blev det lidt komisk, da jeg blev spurgt ind til hvordan en B2B foregik, om jeg ikke kunne guide hende... jo da.. men der var ikke den store energi og indlevelse i det fra hendes side. 
Endte med jeg selv måtte klare ærterne, mens hun lå på ryggen.

Fik grisset hendes væg-væg rya tæppe godt til, herefter var det slut og ud i bad. 
 

Stedet er fint og rent, med potentiale for en rigtig god oplevelse  

Kommer jeg igen, nej tak.. så hellere en god oplevelse ved de etablerede og gennemprøvede thai piger på fyn  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pikken38 skrev, for 20 timer siden:

Hvordan var hendes krop ??

Bryster og brystvorterne ??

Okay krop, især hvis du tænder på en meget behåret mis. 
 

Jeg gad dog ikke ordne hende igen, da hun er uerfaren. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MotionMan skrev, den 7/9/2020 at 15:08:

Okay krop, især hvis du tænder på en meget behåret mis. 
 

Jeg gad dog ikke ordne hende igen, da hun er uerfaren. 

uh meget behåret mis - lyder frækt - hvad hedder hun ( hvis der er flere piger på stedet) og hvad tænker du om hendes alder?

PS - undskyld ser nu i overskrift at du har skrevet Pukke - det er så nok hendes navn :-)

 

Redigeret af PeeHairy

Del dette indlæg


Link til indlæg
PeeHairy skrev, den 14.9.2020 at 01:07:

uh meget behåret mis - lyder frækt - hvad hedder hun ( hvis der er flere piger på stedet) og hvad tænker du om hendes alder?

PS - undskyld ser nu i overskrift at du har skrevet Pukke - det er så nok hendes navn :-)

 

Men han skriver jo også, at det ikke lignede hende på billederne som åbnede døren....

Så måske er der flere piger på stedet.

Redigeret af Big3lover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 5 timer siden:

Men han skriver jo også, at det ikke lignede hende på billederne som åbnede døren....

Så måske er der flere piger på stedet.

Lidt useriøst at man booker tid udfra en annonce med en eksponeret pige, og så er det en helt anden man mødes af. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MotionMan skrev, for 2 timer siden:

Lidt useriøst at man booker tid udfra en annonce med en eksponeret pige, og så er det en helt anden man mødes af. 

Kan også tænkes at det var den pige der blev booket tid med, men at hun som desværre rigtigt mange andre har valgt ikke at bruge sine egne billeder i annoncen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har nu besøgt Pukke en 4-5 gange. og det er hende på det første billede i den nye annonce. Hun er nemlig flyttet til Kolding, her for godt en uge siden. og hun har en behåret mis, ja, og dejlige store brystvorter. Den venstre er endda næsten firkantet. For mig er det rigtig dejlige, store thai-brystvorter!!! Hun er lidt kraftige bygget end den typisk spinkle thai-pige. Der er mere kvinde over Pukke, uden at hun er tyk.

hun masserer især ved tryk-massage. Trykker på de ømme punkter flere gange og vender igen og igen tilbage til disse steder. Det giver også en tydelig lindring af smerter, men er naturligvis lidt andet end en oliemassage. Hun bruger også olie senere i sin massage, hvis man vil det. 

Jeg kan godt genkende beskrivelsen af hende som lidt genert, lidt tilbageholdende. Hun masserer helst påklædt i shorts og bluse - også efter sex!!

Jeg har forstået på hende at hun er ny i faget, i hvert fald når det drejer sig om sexdelen. Men de seneste gange har den del også været dejlig. 69 er lækker med en behåret mis og hendes franske uden er for mig dejlig og pirrende. Men for mig er det en oplevelse at nhave hende siddende, ridende på mig - og så kunne nyde hendes bryster og se nydelsen i hendes ansigt   (sådan ser jeg det i hvert fald, hvad enten det er ægte eller spillet. men det virker nu som om hun nyder det :-)

husk,  hun er nu i Kolding. Og det er en telefondame man får i røret, når man ringer. Pukke taler et udmærket engelsk, men ikke dansk.

Håber ikke det lyder som den rene reklame, men jeg nyder mine besøg hos hende. De sidste gange så meget at vi efter 5 min var direkte i gang med sex-delen. Og så måtte massagen vente til sidst. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
wilson skrev, for 11 timer siden:

Som nævnt i går så er Pukke nu at finde i KOLDING!!!  https://annoncelight.dk/showad/296134

Og billederne er af hende!

Det er en anden thai der nu er på adressen i Fjelsted-harndrup. Hvem ved jeg ikke, men drejer tråden sig ikke om Pukke????

 

 

Ja tak det har jeg læst og forstået!!!

Man da det først fremgår tydeligt nederst i tråden hvem Pukke er, så er det vel ikke forkert at spørge hvem det så er på billederne på det link som er sat ind øverst!!!! Og hvis du ikke har et seriøst bud på hvem det er, så kan du jo undlade at kommenterer på det!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...