Cass 19 Skrevet 20. August, 2020 Ja så var jeg en af dem der røg i fælden. Hun fik alligevel lokket forudbetaling ud af mig, selv om jeg normalt aldrig ville gøre det. Da hun så bad om flere sagde jeg stop. Og bad om få 200,- tilbage ud af de 400,- jeg havde betalt. Som gestus for have brugt skrive tid. Men da havde hun allerede brugt dem skrev hun. Så det er løgn på løgn. Hun prøvede også sælge mig en ekstra pige som også skulle have mobilepay først. Sagde jeg også nej til. Selv efter jeg havde sagt nej prøvede hun stadig lokke flere penge ud af mig. Annoncen blir nok slettet efter dette opslag. https://annoncelight.dk/showad/302543https://annoncelight.dk/showad/302543 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 801 Skrevet 20. August, 2020 Har du talt i tlf med hinde ? Altså om du har fået tlf nr overe på chatsnap og hørt hinde stemme. Ingen billeder og tlf nr i annoncen. Hvis ikke gætter jeg på det er en mand, for tror ikke en pige vil skrive “Jeg er ude efter frække danske fyre som vil ødelægge mit hul. Er det dig?“ Ej ødelægge mit hul det ikke fra en fornuftig pige der passer på sig selv og sin krop 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 20. August, 2020 (edited) Coco Darling skrev, for 20 minutter siden: Har du talt i tlf med hinde ? Altså om du har fået tlf nr overe på chatsnap og hørt hinde stemme. Ingen billeder og tlf nr i annoncen. Hvis ikke gætter jeg på det er en mand, for tror ikke en pige vil skrive “Jeg er ude efter frække danske fyre som vil ødelægge mit hul. Er det dig?“ Ej ødelægge mit hul det ikke fra en fornuftig pige der passer på sig selv og sin krop Det var præcis det jeg også tænkte og jeg skulle lige til at skrive det da du kom mig i forløbet Ødelægge mit hul Det er jo ikke en kvinde der har skrevet det der. Det er jo tydeligvis en mand bagved annoncen. Tsk tsk tsk Hvorfan man kan falde i en så åbenlys fælde der står jo nærmest bøjet i neon med tydelige pile ned på ordet FÆÆÆÆÆLDE over den annonce. Redigeret 20. August, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
X Pimp 30 Skrevet 20. August, 2020 Går ud fra at liderligheden tog over fornuften 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 20. August, 2020 X Pimp skrev, for 24 minutter siden: Går ud fra at liderligheden tog over fornuften Synes godt nok den undskyldning bliver brugt meget. Der er da så mange andre annoncer med gp man kan kaste sin liderlighed på og som lyder troværdige modsat denne her nævnte. Hvorfor kaste sin liderlighed over en annonce der åbenlyst ligner en fælde. Hvorfor ikke koncentrere sin liderlighed på nogle af dem der ikke ligner en fælde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tugwell 591 Skrevet 20. August, 2020 Jeg har også haft kontakt med hende. Vi kom dog aldrig til noget konkret. Hun var ikke min type kunne jeg se på de billeder og video hun sendte. Havde dog ikke givet forudbetaling. Jeg plejer bare at grine af dem sige må være åndssvage inden jeg smutter på snap. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MalerKbhK Skrevet 20. August, 2020 Lady C skrev, for 4 timer siden: Synes godt nok den undskyldning bliver brugt meget. Der er da så mange andre annoncer med gp man kan kaste sin liderlighed på og som lyder troværdige modsat denne her nævnte. Hvorfor kaste sin liderlighed over en annonce der åbenlyst ligner en fælde. Hvorfor ikke koncentrere sin liderlighed på nogle af dem der ikke ligner en fælde? Der er nogle som bliver draget at det, altså gå efter det beskidte, det farlige, det skadelige for en selv, man kan ikke rigtig forklare hvorfor, selvom det åbenlyst er toske dumt. Ikke at det skal sammenlignes, men en del kvinder tænder også på det forbudte med mænd, feks han u båd madsen som har yngre piger som bliver forelsket i ham. Tror faktisk det er noget ubevidst selvskade at man går efter det farlige, spændende og toske dumme, ved ikke hvad der drager nogle mennesker, noget psykisk måske . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ubeskriveligt 850 Skrevet 20. August, 2020 Ja, mange kvinder har noget med Bad boys - En svaghed om man vil. Dog er jeg helt enig i, at så godt som ingen kvinder, heller ikke relativ normale GPer, kunne finde på at skrive at hun ønskede : "fyre som vil ødelægge mit hul." Den er lidt for langt ude og ja sandsynligvis en syg mand bag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 972 Skrevet 21. August, 2020 https://annoncelight.dk/showad/302649 ser ud til at hun stadigvæk er i aktion. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DoctorLove Skrevet 21. August, 2020 Coco Darling skrev, den 20.8.2020 at 10:36: Har du talt i tlf med hinde ? Altså om du har fået tlf nr overe på chatsnap og hørt hinde stemme. Ingen billeder og tlf nr i annoncen. Hvis ikke gætter jeg på det er en mand, for tror ikke en pige vil skrive “Jeg er ude efter frække danske fyre som vil ødelægge mit hul. Er det dig?“ Ej ødelægge mit hul det ikke fra en fornuftig pige der passer på sig selv og sin krop Det er kun piger fra Vestegnen som siger Du skal ødelægge mit hul Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mand34Horsens 207 Skrevet 22. August, 2020 (edited) Lady C skrev, den 20.8.2020 at 11:54: Synes godt nok den undskyldning bliver brugt meget. Der er da så mange andre annoncer med gp man kan kaste sin liderlighed på og som lyder troværdige modsat denne her nævnte. Hvorfor kaste sin liderlighed over en annonce der åbenlyst ligner en fælde. Hvorfor ikke koncentrere sin liderlighed på nogle af dem der ikke ligner en fælde? Fordi mange af de andre er så kedelige, mange kvinder selv dem der sælger sex forstår ikke at vi ikke ønsker husmor sex og lange kedelige forklaringer, vi ønsker noget liderlighed. Så der er mange annoncer men få gode og mange direkte kedelige. Redigeret 22. August, 2020 af Mand34Horsens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 22. August, 2020 Mand34Horsens skrev, for 6 timer siden: Fordi mange af de andre er så kedelige, mange kvinder selv dem der sælger sex forstår ikke at vi ikke ønsker husmor sex og lange kedelige forklaringer, vi ønsker noget liderlighed. Så der er mange annoncer men få gode og mange direkte kedelige. Ok. Men hvad er så det der IKKE er kedeligt ved nævnte annonce? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 22. August, 2020 (edited) Lady C skrev, for 6 timer siden: Ok. Men hvad er så det der IKKE er kedeligt ved nævnte annonce? Den der er nu: Der er intet overflødigt fedt og stort set al den info man(d) kan ønske - på lille plads. Der mangler kun en pris. Nu er det let at sige bagklogt: Men til gengæld scorer den ikke højt på troværdighed. Redigeret 22. August, 2020 af Advarsel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fjolleren 88 Skrevet 18. Februar, 2022 Jeg kan se at hun er på igen nu, og denne gang fra Horsens. Var ved at skrive til hende, men for en sikkerheds skyld ville jeg søge efter om andre havde været i kontakt med hende. Heldigvis fandt jeg denne her. https://annoncelight.dk/showad/337999 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 809 Skrevet 18. Februar, 2022 Coco Darling skrev, den 20.8.2020 at 10:36: Har du talt i tlf med hinde ? Altså om du har fået tlf nr overe på chatsnap og hørt hinde stemme. Ingen billeder og tlf nr i annoncen. Hvis ikke gætter jeg på det er en mand, for tror ikke en pige vil skrive “Jeg er ude efter frække danske fyre som vil ødelægge mit hul. Er det dig?“ Ej ødelægge mit hul det ikke fra en fornuftig pige der passer på sig selv og sin krop Nu er den fjernet annoncen, nåede ikke at se den. Men må indrømme at jeg aldrig læser hvad de skriver. Det er formegentligt crap anyways. kigger billeder og måske hurtig skimmer teksten, hvor priser og menu er. (hvis jeg lige skulle bakke cass op) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg