Hop til indhold

Recommended Posts

Small Sara skrev, for 46 minutter siden:

You know something ,i just try to don’t speak whit you anymore But you just try to play Smart whit me 

For what you make an appoiment ,come in my house and start to ask “If is to late i will go “?,you come special to make me bad ok .....you talk about smoking ,also you smoke electronic cigarette and i don’t like and don’t forget you was drunk ok ...

You talk about my leg crampe .....Is this a problem ????

STOP TREATING GIRLS LIKE A PIECE OF MEAT,ok ? You don’t buy us ,we don’t have to stay on our knees in front of you because you pay ....

p.s. You are tha boss in your bussines not in my house ,don’t think if you have money you can do what you want in this life ,never you will not make my costumers who know me to don’t come-back don’t worie 

Korrekt at jeg havde fået noget at drikke, hvilket jeg spurgte om var i orden. Og det var intet problem.

Det er typisk når jeg har været ude og hygge mig at jeg slutter af hos en glædespige. Hos dig var der bare ikke så meget glæde. 

Du skulle bare have sagt at jeg ikke var din type - og jeg havde forladt stedet igen. Det var netop derfor jeg spurgte om det? 

Hvilket jeg i øvrigt spørger alle glædespiger om. 

Og jeg er altid klar til at vende om og gå igen med et smil på læben, for så finder jeg bare en anden glædespige der ønsker mit selskab. 

Men lige som med dig er jeg aldrig blevet afvist eller bedt om at gå igen af en glædespige. 

Korrekt at jeg dampede, men det slår ikke stinkende tobak. Hvorfor bad du mig ikke om at stoppe?

- Fordi du selv pulsede løs. 

Du fortalte mig inden jeg gik, at du syntes godt om mødet, lige indtil jeg giver dig en anmeldelse som ikke er 100% ros - og så er du åbenbart bange for at miste kunder.

Din påstand om at jeg skulle have behandlet dig som et stykke kød og lignende ved du godt ikke holder.

Jeg er ALTID høflig når jeg er gæst i andres hjem. Jeg respekterer ALTID glædespigernes grænser og taler ALTID pænt. Og sådan var det også hos dig. 

I øvrigt er min anmeldelse rimelig nuanceret og ikke kun kritik.

Din benkrampe er blot en serviseoplysning til andre brugere om at du er begrænset i din stillinger. 

At andre har en fin oplevelse hos dig er kun godt for dig og kunderne. Det kan jeg kun bifalde. 

Men mit møde med dig var under niveau.

Udover at have brugt 1200 kr. på en halvfesen oplevelse, skal jeg også sidde og lege brevkasseredaktør for en forsmået kvinde, det tydeligvis ikke anerkender gamet, endsige evner at kigge indad.

Din måde at reagere på er sølle, ucharmerende og plat. Det er lige dele underholdende og lige dele sørgeligt.

Jeg håber at du opper dig, til fordel for fremtidige kunder eller sætter prisen væsentlig ned. Og læs gerne lidt om proffesionelisme. 

God vagt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gentlemand-Finn skrev, 1 time siden:

Korrekt at jeg havde fået noget at drikke, hvilket jeg spurgte om var i orden. Og det var intet problem.

Det er typisk når jeg har været ude og hygge mig at jeg slutter af hos en glædespige. Hos dig var der bare ikke så meget glæde. 

Du skulle bare have sagt at jeg ikke var din type - og jeg havde forladt stedet igen. Det var netop derfor jeg spurgte om det? 

Hvilket jeg i øvrigt spørger alle glædespiger om. 

Og jeg er altid klar til at vende om og gå igen med et smil på læben, for så finder jeg bare en anden glædespige der ønsker mit selskab. 

Men lige som med dig er jeg aldrig blevet afvist eller bedt om at gå igen af en glædespige. 

Korrekt at jeg dampede, men det slår ikke stinkende tobak. Hvorfor bad du mig ikke om at stoppe?

- Fordi du selv pulsede løs. 

Du fortalte mig inden jeg gik, at du syntes godt om mødet, lige indtil jeg giver dig en anmeldelse som ikke er 100% ros - og så er du åbenbart bange for at miste kunder.

Din påstand om at jeg skulle have behandlet dig som et stykke kød og lignende ved du godt ikke holder.

Jeg er ALTID høflig når jeg er gæst i andres hjem. Jeg respekterer ALTID glædespigernes grænser og taler ALTID pænt. Og sådan var det også hos dig. 

I øvrigt er min anmeldelse rimelig nuanceret og ikke kun kritik.

Din benkrampe er blot en serviseoplysning til andre brugere om at du er begrænset i din stillinger. 

At andre har en fin oplevelse hos dig er kun godt for dig og kunderne. Det kan jeg kun bifalde. 

Men mit møde med dig var under niveau.

Udover at have brugt 1200 kr. på en halvfesen oplevelse, skal jeg også sidde og lege brevkasseredaktør for en forsmået kvinde, det tydeligvis ikke anerkender gamet, endsige evner at kigge indad.

Din måde at reagere på er sølle, ucharmerende og plat. Det er lige dele underholdende og lige dele sørgeligt.

Jeg håber at du opper dig, til fordel for fremtidige kunder eller sætter prisen væsentlig ned. Og læs gerne lidt om proffesionelisme. 

God vagt. 

Why you don’t Tell me also face to face you don’t like it ? You was shy? Because here i can see you are not ...And of course i don’t care you smoke and drink But you can not Tell me to don’t do it and you don’t like it if you do tha same OMG .....In front of computer all we are brave But not face to face ....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Small Sara skrev, for 12 minutter siden:

Why you don’t Tell me also face to face you don’t like it ? You was shy? Because here i can see you are not ...And of course i don’t care you smoke and drink But you can not Tell me to don’t do it and you don’t like it if you do tha same OMG .....In front of computer all we are brave But not face to face ....

Du er altid velkommen til at booke mig i en time for 1200 kr. så vi kan få talt ud om tingene. 

- Bare det ikke bliver lige så kedeligt som sidste gang..!

Kys og kram. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også været en del sammen med Sara og tror utrolig meget af det her handler om kemi, temperamenter og måske lidt kulturelle forskelle. 

Jeg tror vi også skal huske at de her ting tager utroligt meget på psyken og derudover har mange af de dejlige piger virkelig haft nogle dårlige/traumatiske oplevelser, der måske får paraderne lidt hurtigt op. 

Jeg er ked af det ikke klikkede Gentleman-Finn, men fornemmer du sikkert har en anden i ærmet, hvor sexen er lige i øjet - Jeg står ved min anmeldelse af Sara. Noget af det bedste sex jeg har haft, og så har Sara gjort utrolig meget for at rykke tider, samt besøge mig, da det ofte skulle passe med natarbejde/Corona tider. 

Ærgerligt hun skal hjem, for jeg er blevet spil-liderlig af alt den snak om dejlige kasser ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...