LiderligeBenny 22 Skrevet 19. August, 2020 Er der nogen der har lyst til at fortælle om deres erfaring med hende her og om hendes sted i Skanderborg https://annoncelight.dk/showad/232646 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 19. August, 2020 Søg på Karin så skal du bare se Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlingen 314 Skrevet 19. August, 2020 Sidst jeg besøgte Karin, var hun rykket ovenpå, hvor hun tidligere havde hele underetagen i samme ejendom, men ok lokaler efter min smag. Karin er en en varm kvinde der kysser med fugtige tungekys (hvis ikke ryger!), hun er rigtig god med mundtøjet og også med på lidt af hvert hvad angår stillinger. Man mærker tydeligt hun er en erfaren kvinde, der ved alt om hvordan man skal behage en mand. Hun er selv meget glad for en tunge i revnen og tror faktisk hun har fået orgasme de gang jeg har besøgt hende. Desværre er hun kun i Skanderborg hver anden mandag. Hvis man ikke forventer en kvinde, hvor er alt er "stramt" som på 25 årig, men kan leve med at man kan se at damen er over 70, med en krop som svarer til det, en god røv og dejlige bryster efter mine normer, så er hun absolut et besøg værd! God fornøjelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LiderligeBenny 22 Skrevet 19. August, 2020 Er hun også til sex uden gummi ? Altså nu er jeg til modne kvinder så det der med at det er lidt “ slapt “ i huden gør mig ikke noget 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlingen 314 Skrevet 20. August, 2020 LiderligeBenny skrev, for 12 timer siden: Er hun også til sex uden gummi ? Altså nu er jeg til modne kvinder så det der med at det er lidt “ slapt “ i huden gør mig ikke noget Tror ikke du skal sætte næsen op efter sex uden kondom, men jeg synes helt sikkert det er dejlig sex man kan ha sammen med Karin. Blowjob i topklasse er uden. Efter en indledende snak/kop kaffe bliver du bedt om, at vaske udstyret og imens har Karin lagt sig klar nøgen på sengen og så nusses og kysses der når du indfinder dig i sengen ................. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Captain 593 Skrevet 20. August, 2020 Har besøgt Karin da hun var i stueetagen. Super god oplevelse med en dejlig blød og moden kvinde 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 365 Skrevet 13. September, 2020 Det er (desværre) en del år siden jeg har besøgt hende - men også STOR VARM anbefaling herfra. Karin er dejlig at besøge... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1234 0 Skrevet 8. Oktober, 2020 Har været der kan absolut ikke anbefales ,er langt over sidst salgsdato .total spild af tid og penge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fic 14 Skrevet 28. Oktober, 2020 (edited) Tilbyder hun anal? Redigeret 28. Oktober, 2020 af Fic Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 283 Skrevet 28. Oktober, 2020 Fic skrev, for 3 timer siden: Tilbyder hun anal? nej det gør hun ikke men hun er klart et besøg værd... kan varmt anbefales. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 5. November, 2020 gamlingen skrev, den 19.8.2020 at 20:40: Sidst jeg besøgte Karin, var hun rykket ovenpå, hvor hun tidligere havde hele underetagen i samme ejendom, men ok lokaler efter min smag. Karin er en en varm kvinde der kysser med fugtige tungekys (hvis ikke ryger!), hun er rigtig god med mundtøjet og også med på lidt af hvert hvad angår stillinger. Man mærker tydeligt hun er en erfaren kvinde, der ved alt om hvordan man skal behage en mand. Hun er selv meget glad for en tunge i revnen og tror faktisk hun har fået orgasme de gang jeg har besøgt hende. Desværre er hun kun i Skanderborg hver anden mandag. Hvis man ikke forventer en kvinde, hvor er alt er "stramt" som på 25 årig, men kan leve med at man kan se at damen er over 70, med en krop som svarer til det, en god røv og dejlige bryster efter mine normer, så er hun absolut et besøg værd! God fornøjelse Hej hej, hvordan er hendes kønsbehåring? Er det et kæmpe ryatæppe eller hvordan ser det ud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlingen 314 Skrevet 5. November, 2020 klinikfuckers skrev, for 5 timer siden: Hej hej, hvordan er hendes kønsbehåring? Er det et kæmpe ryatæppe eller hvordan ser det ud? Ikke et ryatæppe og heller ikke helt glat! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pølsemanden Skrevet 15. Marts, 2021 gamlingen skrev, den 19.8.2020 at 20:40: Sidst jeg besøgte Karin, var hun rykket ovenpå, hvor hun tidligere havde hele underetagen i samme ejendom, men ok lokaler efter min smag. Karin er en en varm kvinde der kysser med fugtige tungekys (hvis ikke ryger!), hun er rigtig god med mundtøjet og også med på lidt af hvert hvad angår stillinger. Man mærker tydeligt hun er en erfaren kvinde, der ved alt om hvordan man skal behage en mand. Hun er selv meget glad for en tunge i revnen og tror faktisk hun har fået orgasme de gang jeg har besøgt hende. Desværre er hun kun i Skanderborg hver anden mandag. Hvis man ikke forventer en kvinde, hvor er alt er "stramt" som på 25 årig, men kan leve med at man kan se at damen er over 70, med en krop som svarer til det, en god røv og dejlige bryster efter mine normer, så er hun absolut et besøg værd! God fornøjelse Hvilken by holder hun til i, når hun er i Nordjylland? (ca. 8 km nord for Aalborg, ifølge annoncen) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5386 Skrevet 16. Marts, 2021 Pølsemanden skrev, for 6 timer siden: Hvilken by holder hun til i, når hun er i Nordjylland? (ca. 8 km nord for Aalborg, ifølge annoncen) Syntes ærligtalt ikke det bør oplyses herinde hvis ikke det står i hendes annonce. Kan regne ud at vi er ude i de små byer med små mennesker der keder sig brat. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pølsemanden Skrevet 16. Marts, 2021 Frodige Ida skrev, for 2 timer siden: Syntes ærligtalt ikke det bør oplyses herinde hvis ikke det står i hendes annonce. Kan regne ud at vi er ude i de små byer med små mennesker der keder sig brat. Hej Ida Jeg er helt enig i, at vi respekterer adresser, og derfor var det kun byens navn, jeg spurgte til! Jeg bor i Aalborg uden bil og skal med bus/tog og har brug for at vide, om der er forbindelse ... Jeg ringer til hende i stedet for og hører ad. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lanta 42 Skrevet 16. Marts, 2021 Nogle der ved hvor længe Karin har været GP og om hun altid kun har været i Jylland? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 365 Skrevet 16. Marts, 2021 Lanta skrev, for 6 timer siden: Nogle der ved hvor længe Karin har været GP og om hun altid kun har været i Jylland? Jeg ved ikke hvor længe hun har været GP - men jeg husker hende i hvert fald tilbage til slut 90´erne. Men da var hun jo ikke ny. Hvor længe før ved jeg ikke noget om. Jeg ved hun også har været meget i Århus - og lidt andre steder i Jylland -men hvor hun ellers har været ved jeg ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æskildsen 85 Skrevet 17. Marts, 2021 PeeHairy skrev, for 5 timer siden: Jeg ved ikke hvor længe hun har været GP - men jeg husker hende i hvert fald tilbage til slut 90´erne. Men da var hun jo ikke ny. Hvor længe før ved jeg ikke noget om. Jeg ved hun også har været meget i Århus - og lidt andre steder i Jylland -men hvor hun ellers har været ved jeg ikke Hun har været i Samsøgade i Aarhus, en lejlighed hun delte med et par andre modne kvinder. Dengang var hun meget medlevende, jeg ved ikke hvordan hun er nu - men en hel del ældre, men det skriver hun jo også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sand 21 Skrevet 17. Marts, 2021 Hej mener hun har fortalt at hun startede med at være stripper i 60erne i Sverige . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlingen 314 Skrevet 22. Marts, 2021 Pølsemanden skrev, den 16.3.2021 at 00:22: Hvilken by holder hun til i, når hun er i Nordjylland? (ca. 8 km nord for Aalborg, ifølge annoncen) Jeg har aldrig besøgt hende i Nordjylland, men et sted i nærheden af Skanderborg, hvor hun er hver anden uge. Hvis man kan undvære begejstringen ved at være sammen med en ung smuk kvinde, så er Karin rigtig dejlig at besøge, man fornemmer en Gp der har helt styr på, hvordan man servicerer en mand og især hendes blowjob, er fantastisk at opleve. Hun har en evne til lige at kunne sutte min pik en lille smule længere og hårdere (som hun så selv kan drage nytte af). Og så kan hun jo godt selv li en tunge, der få hendes krop til at gennemrystes af nydelse. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bølle 16 Skrevet 30. April, 2021 Jeg tror hun er et besøg værd, giver hun massage på kroppen, evt. prostata massage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlingen 314 Skrevet 3. Maj, 2021 Bølle skrev, den 30.4.2021 at 06:42: Jeg tror hun er et besøg værd, giver hun massage på kroppen, evt. prostata massage. Tror det ikke, men jeg ar aldrig efterspurgt det hos hende. De ydelser jeg får ved Karin nyder jeg hver gang fuldt ud gang, hun har helt styr på hvordan hun bruger mund, tunge og lysthus for at glæde en mand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ukendt territorie 19 Skrevet 4. Oktober, 2021 gamlingen skrev, den 3.5.2021 at 20:06: Tror det ikke, men jeg ar aldrig efterspurgt det hos hende. De ydelser jeg får ved Karin nyder jeg hver gang fuldt ud gang, hun har helt styr på hvordan hun bruger mund, tunge og lysthus for at glæde en mand Er der mulighed for at have to eller flere udløsninger med hende? Har desværre en tendens til at skyde alt for hurtigt :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlingen 314 Skrevet 4. Oktober, 2021 Ukendt territorie skrev, for 9 timer siden: Er der mulighed for at have to eller flere udløsninger med hende? Har desværre en tendens til at skyde alt for hurtigt Det ved jeg helt ærligt ikke,. Karin kan jo helt åbentyst selv li, at få en god (tunge) behandling og når jeg har givet hende det , så når jeg kun en orgasme inden den tildelte tid er gået. De dage er ovre, hvor jeg kan få 2 udløsninger under et GP besøg ( den gang jeg ku gik jeg ikke til GP'ere) (PS! Hvis du fortæller Karin om tendensen, er jeg sikker på hun kan styre det til et senere tidpunkt, men det gir selvfølgelig ikke to eller flere udløsninger) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ukendt territorie 19 Skrevet 5. Oktober, 2021 gamlingen skrev, for 18 timer siden: Det ved jeg helt ærligt ikke,. Karin kan jo helt åbentyst selv li, at få en god (tunge) behandling og når jeg har givet hende det , så når jeg kun en orgasme inden den tildelte tid er gået. De dage er ovre, hvor jeg kan få 2 udløsninger under et GP besøg ( den gang jeg ku gik jeg ikke til GP'ere) (PS! Hvis du fortæller Karin om tendensen, er jeg sikker på hun kan styre det til et senere tidpunkt, men det gir selvfølgelig ikke to eller flere udløsninger) Takker for feedback! Forhører mig hos hende :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg