skraber7556 67 Skrevet 19. August, 2020 Hejsa der ude. En kvinde jeg flere gange har overvejet at "prøve" og flere gange har prøvet at etablere kontakt med, er hende der på Annoncelight.dk har brugernavnet LineFrederiksen. https://annoncelight.dk/showad/300872 Nogen der nogensinde er lykkedes at få en aftale med hende? Og evt, hvordan var oplevelsen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ubeskriveligt 781 Skrevet 19. August, 2020 Brugte hun ikke også et billede på et tidspunkt? Anyway med så lidt information om hende, må det siges at være lidt af en lotteribillet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skraber7556 67 Skrevet 19. August, 2020 Ja, i know.. Det er en lotteribillet. Også lidt derfor jeg lavede det her indlæg.. Kunne være der var nogen som havde taget/fået chancen.. Ved ikke om der tidligere har været billede på.. Har kun set det som den korte annonce, som nu.. Men jeg er simpelthen en hund efter blowjob-møder.. Især hvis jeg kan luske et facial, kom-i-mund og/eller slug med i det..;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ubeskriveligt 781 Skrevet 19. August, 2020 (edited) Jeg er ret sikker på hun havde billede på for nogle dage siden. Blond slank dansk pige. Om billedet så holder i virkeligheden, ved jeg ikke. Redigeret 19. August, 2020 af Ubeskriveligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skraber7556 67 Skrevet 19. August, 2020 Alright, tak:-) Men for satan, hun er umiddelbart svær at få kontakt med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ubeskriveligt 781 Skrevet 19. August, 2020 skraber7556 skrev, for 2 minutter siden: Alright, tak:-) Men for satan, hun er umiddelbart svær at få kontakt med Hvilket som regel er et dårligt tegn med sådanne annoncer. Men held og lykke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 970 Skrevet 19. August, 2020 Gider slet ikke de annoncer der ikke har et tlf nr der kan bruges... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skraber7556 67 Skrevet 19. August, 2020 True.. Men bruger dog ikke andet end et par minutter på en mail, og hvis nu der skulle være bid og at det var en fed oplevelse, så er det jo perfekt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest CphGuy Skrevet 20. August, 2020 Mon ikke det er et blålys, eller en fyr der keder sig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skraber7556 67 Skrevet 20. August, 2020 Sikkert, jo.. I gutter har ret, gider sgu ikke bruge mere tid på "hende" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg