Cityfan 17 Skrevet 1. Maj, 2013 Er der noger, der har erfaringer med Liv? http://www.livsex.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ModenM 8 Skrevet 26. August, 2014 Har besøgt hende sidste efterår, havde længe været fascineret af hendes billeder og beskrivelser på hendes hjemmeside af pirringsbondage.Skrev hende en sms og efterfølgende aftalte vi pr tlf. hvad der skulle ske.Jeg skulle ringe hende op 1 time inden aftalt tid og det måtte ikke være fra hemm. nr.Som aftalt så gjort, jeg ankom til aftalt tid, hun var ikke klar løb forvirret rundt i sin lejlighedsnakkede tlf. adskillige gange.Endelig kommer vi i gang med seancen og det lovet godt, men ak ak ak, flere gange under seancen afbrød hun fordi hendes tlf. ringede og hun skulle lige lave aftale med en ny kunde, dette påpegede jeg efterfølgende at jeg ikke var tilfreds med, hun grinte og undskyldte med bemærkningen om at så måtte jeg prøve at booke en ny tid...Lille frækkert med pæn krop og udseende men virker som hun har adhd eller er på speed.Per Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg