Red Stripe 7 Skrevet 19. August, 2020 Hej, har luret herinde et stykke tid og tænkte det blev min tur til et indlæg. Ville høre om i havde nogen anbefalinger i Kolding? Helst ung og slank. Thai er også ok. Håber i kan hjælpe, tak på forhånd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kloster 18 Skrevet 19. August, 2020 ja så du desværre en dag for sent ude, der har været en meget sød og dejlig thai pige Nok i låsbygade hun er fantastisk og kæler for sine kunder, hun var med på det meste jeg har kørt 50km. et par gange i ugen i et stykke tid nu for at se hende kan simpelthen ikke få nok, men hun er desværre i vejle nu indtil december Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB Man 217 Skrevet 19. August, 2020 Red Stripe skrev, for 4 timer siden: Hej, har luret herinde et stykke tid og tænkte det blev min tur til et indlæg. Ville høre om i havde nogen anbefalinger i Kolding? Helst ung og slank. Thai er også ok. Håber i kan hjælpe, tak på forhånd. Sexy Vera kan anbefales. Der er et par anmeldelser herinde - denne her og denne her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Red Stripe 7 Skrevet 20. August, 2020 Takker for svarene @kloster @BB Man Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Voksen mand 49 Skrevet 20. August, 2020 Jeg har også været forbi hende. Ikke noget for mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg