Hop til indhold

Lingam ?

Featured Replies

Skrevet

Denne form tilbydes af en del kvinder ( og mænd ) på de forskellige annoncesider på nettet . 

Det lyder spændende, og har vakt min interesse , men er det, som der skrives "orgasme uden udløsning", eller får man lige lov at slippe safterne inden seancen er overstået? 

Er massørerne så dygtige at de kan kontrollere det , og hvordan er reaktionen hvis uheldet alligevlel sker ? 

Hvem har prøvet det , hvorhenne, og hvordan var oplevelsen generelt ? 

Hører "Lingam" til i sådan et forum som dette ? 

Skrevet

Lingam er et andet ord for mandens køn ligesom yoni er for kvindes køn. 

Jeg tror du mener tantra - hvor massage af lingam eller yoni kan være en del der tilbydes. 

Tantra er en sanseoplevelse og jeg har tidligere dyrket det med en tantramassør som hedder Barbora - hun leverede en fantastisk oplevelse hver gang og var for mig et åndehul hvor jeg kom væk fra virkeligheden og udforskede min egen sexualitet. Ved hende var det fint at lade safterne løbe. Barbora er desværre ikke længere bosiddende i dk.

Men træd varsomt for der er en del der tilbyder tantra men som ikke leverer det. Nu ved jeg ikke hvor i landet du søger, men der findes forskellige massører rundt om i dk som leverer en ægte tantrisk oplevelse men dem er der ikke mange af. 

En tantramassage skal mindst have en varighed på 2 timer for at gøre godt. Det tager tid at komme ned og mærke dig selv og ikke mindst tid at komme tilbage til virkeligheden. Ud over det er det min opfattelse at begge parter er helt nøgne under seances for at skabe den rette balance og ligeværdighed. Prøv at søg herinde på tantra. Sorter Thai tantra fra for det har ikke noget med en ægte tantraoplevelse at gøre som hænger tæt sammen med indiske traditioner/religioner. Du behøves dog ikke dybere kendskab til disse for at kunne nyde en tantra massage. Det vigtigste er at vide at der ikke er noget rigtigt eller forkert i en tantra session. Det er en indre rejse uden et formål i sig selv.

-lurik

Skrevet

En meget dygtig og værdig afløser for Barbora er Zense. Hun kan virkelig få en helt ind i sig selv og livet er bare lallende dejligt og fuld af sol efterfølgende

http://zense-tantra.dk/

Skrevet

Jeg har prøvet det to gange med @Silvia.dkog det har begge gange været med udløsning, som vi kender det - altså med spermudløsning. 

Det jeg synes har været rigtig fedt og lækkert er, at følelsen af at være tæt på udløsning varer rigtig længe. Ment på den måde, at den der følelse 10-15 sekunder før en normal udløsning, den starter måske 6-7 minutter før du får udløsningen ved lingam massagen, og det giver altså bare en helt vild kraftig og meget intens orgasme når du så endelig får den, som hele massagen stiller og roligt bygger op til. 

Jeg synes det er rigtig lækkert og Silvia er i hvert fald god til det, men har ikke prøvet det hos andre. 

Men prøv det! 

Skrevet

Lingam massage spænder lige fra et helt almindeligt håndjob, over en fancy langtids hånder (på den gode måde) til terapeutiske behandlingsforløb på flere timer og med mange besøg.

Ønsker du sidstnævnte vil jeg bestemt anbefale dig at finde en uddannet Tantra massør/massøse som også inkluderer Lingam i massagen. 

Lingam massør er jo ikke en beskyttet titel. Massøserne hos Episk massage er ikke (nødvendigvis) tantrikere. Men derfor kan resultatet jo sagtens være det samme eller i hvert fald lige så godt uanset. 

Ønsker du at opleve eller opøve muligheden for multiorgasmer uden ejakulation vil jeg klart anbefale en tantriker. Det er mere en helkrops-oplevelse end blot fokus på dit lem/Lingam. 

Tænk også over om du ønsker med eller uden prostata massage. Spørg massøsen hvis du er i tvivl. Nogle mener at eftersom dit lem har sin rod ved prostata, så hører det med. Ikke alle mænd er klar til at springe ud i netop dét sådan uden videre.

Lingam er vist “det nye sort” i branchen, fornemmer jeg lidt? 

Rigtig god fornøjelse <3

Eva 

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 7 minutter siden:

Nogle mener at eftersom dit lem har sin rod ved prostata, så hører det med. I

Nja, det er fordi lystfølelsen ved ejakulation udspringer fra prostata. Ved orgasme svulmer prostata og danner sædvæske som blandes med sæden fra sædblæren. 

Man kan frembringe en meget kraftig mandlig orgasme ved blot at massere prostata. Det tager langt tid, men det er fantastisk.

Min favorit er prostata massage hvor massøren har mig i munden, og blot bevæger tungen ganske lidt. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.