Hop til indhold
Kalleb

Meget dårligt blowjob... Kan ikke anbefales

Recommended Posts

Guest DoctorLove
Kalleb skrev, 1 time siden:

Så lykkes det at møde hende.... Tog kun en måned inden hun svarede!

Aldrig har jeg fået så et kedeligt og dårligt blowjob før.... Hende kan jeg ikke lige anbefale!

https://annoncelight.dk/showad/272869

Virkelig god anbefaling ;) (ironi kan være brugt) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kalleb skrev, for 3 timer siden:

Aldrig har jeg fået så et kedeligt og dårligt blowjob før.... Hende kan jeg ikke lige anbefale!

Har ofte været super tæt på at møde hende, og har også skrevet med hende, men er glad for du tog denne for holdet ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next

Nu er lyst jo en sjov størrelse. Og den er forskellig fra person til person

Så var dine forventninger et få spændt nosserne op i et skruestik, et kosteskaft i røven og at der pustes hårdt ind i urinrør. Så kan jeg følge din skuffelse, for det var garanteret ikke det du fik.

Hvad er et godt blowjob????

Efter min opfattelse er et godt blowjob det hvor giver rammer modtagers forventninger og lyst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Du må finde trøst i, at du ikke valgte luksusudgaven til 1100,- :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
next skrev, for 3 timer siden:

Så var dine forventninger et få spændt nosserne op i et skruestik, et kosteskaft i røven og at der pustes hårdt ind i urinrør. Så kan jeg følge din skuffelse, for det var garanteret ikke det du fik.

Hvad er et godt blowjob????

Efter min opfattelse er et godt blowjob det hvor giver rammer modtagers forventninger og lyst.

et godt blow er hvor man kan mærke pigen kan lide det, hun kan tage fat og pirre  og der ikke bare skal kommes efter 5 min. 

mange gp er elendige de tør knap nok røre den med munden, tørrer sig med papir konstant fordi det bliver vådt osv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kalleb skrev, for 15 timer siden:

slugte hun så som hun skriver hun gør? for ser mange skriver det men alligevel ikke gør det

Del dette indlæg

Link til indlæg
kloster skrev, for 58 minutter siden:

slugte hun så som hun skriver hun gør? for ser mange skriver det men alligevel ikke gør det

Nej det gjorde hun ikke.... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next
kloster skrev, for 2 timer siden:

et godt blow er hvor man kan mærke pigen kan lide det, hun kan tage fat og pirre  og der ikke bare skal kommes efter 5 min. 

mange gp er elendige de tør knap nok røre den med munden, tørrer sig med papir konstant fordi det bliver vådt osv. 

Så igen er det dine forstillinger om et godt blowjob.
Personligt er jeg ikke til blowjob hvor der bliver "taget fat" jeg er til engleblide fjerlette og ekstremt langsomme blowjob, kan pigen det, så kommer jeg på under 5 minutter. Jeg vil sikkert synes det er enormt frækt at gp kan nok rører ved min pik. Så allerede der har vi 2 helt forskellige udgangspunkt for et godt blow.
Så umiddelbart er den eneste ting vi har til fælles for et blowjob, er at pikken bliver puttet  i munden. hvad der så derefter definerer det som godt, er ekstremt individuelt.

Jeg kan ikke rigtig bruge trådstartes anmeldelse til noget, ud over at det er et oplæg til debat.
Det der kunne være interessant, vil være at høre om ts , specificerende sine ønsker i forhold til blowjob, eller han lod GP gætte sig frem (og gættede forkert) 

Redigeret af next

Del dette indlæg

Link til indlæg
The Dark Knight skrev, for 6 timer siden:

Du må finde trøst i, at du ikke valgte luksusudgaven til 1100,- :)

Ja det gør jeg ikke:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
next skrev, for 4 minutter siden:

Personligt er jeg ikke til blowjob hvor der bliver "taget fat" jeg er til engleblide fjerlette og ekstremt langsomme blowjob, kan pigen det, så kommer jeg på under 5 minutter. Jeg vil sikkert synes det er enormt frækt at gp kan nok rører ved min pik. Så allerede der har vi 2 helt forskellige udgangspunkt for et godt blow.
Så umiddelbart er den eneste ting vi har til fælles for et blowjob, er at pikken bliver puttet  i munden. hvad der så derefter definerer det som godt, er ekstremt individuelt.

Jeg kan ikke rigtig bruge trådstartes anmeldelse til noget, ud over at det er et oplæg til debat.
Det der kunne være interessant, vil være at høre om ts , specificerende sine ønsker i forhold til blowjob, eller han lod GP gætte sig frem (og gættede forkert) 

Jeg havde nu nok regnet med at hun virkede mere oplagt til det.... Nu hvor hun selv skriver verdens klasse blowjob! Amatør blowjob vil jeg nu mere kalde det.... Hun havde mere travlt mes at tælle penge og hurtig videre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
next skrev, for 22 minutter siden:

Manden snakker om indlevelse og udstråling og du bavler løs om varianter! Det er fuldkommen ligegyldigt hvordan du specifikt kan lide det. Med mindre du tænder på at det bliver udført uengageret og uden at udvise den mindste lyst til blowjobbet. Og bare udstråler væmmelse. Men det skal der nok være nogen der tænder på men generelt tror jeg at de fleste har samme opfattelse og præferencer som kalleb

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kalleb skrev, for 10 timer siden:

Ja.... Sgu sidste gang! 

Har i alt kun fået 2 blowjobs og begge var en udtalt nydelse fra mit side.Ingen af de 2 piger var bange for at tage godt fat,både med hånd og mund.Og en blød kvindehånd og en varm mund er ikke noget jeg kan holde til ret længe.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...