Hop til indhold
TommyHansen

Dejligt billede med mailen

Recommended Posts

For tiden vælter det inden med mails, hvor piger og kvinder lover både det ene og det andet.
Særligt dette foto fandt jeg behag i, og vil derfor gerne dele det med jer ...

image.thumb.png.520b907ef0db3603b1858ab091b1f20c.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
TommyHansen skrev, for 6 timer siden:

For tiden vælter det inden med mails, hvor piger og kvinder lover både det ene og det andet.
Særligt dette foto fandt jeg behag i, og vil derfor gerne dele det med jer ...

image.thumb.png.520b907ef0db3603b1858ab091b1f20c.png

Jeg har en lille mistanke om de her fuskersider har fået min email fra Eroguide.      Ihvertfald altid se øget aktivitet af de emails der udgør sig for at sende emails fra Eroguide, efter jeg i perioder har været aktiv herinde.   

De her emails kan dog være ret underholdende skal det dog siges :D Det er imponerende så  dårlig googletranslatet til dansk teksten plejer at være.  Og dem der sidder og forfatter dem må virkelig tro at vi er totalt dumme, hvis de tror nogle hopper på det her.

Desværre er der nok nogle der er så dumme at de hopper på det, og bliver lokket ind til nogle af de her "gratis" sider.  For efterfølgende at blive malket for penge :(    

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen, så vil jeg godt klage!

Har ikke modtaget et eneste billede som ovenstående i mailen, selv efter at have skrevet herinde!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er der så kommet et nyt billede - angiveligt fra en Marina - som synes jeg er en flink fyr.
Og det har hun da selvfølgelig ret i, men jeg har aldrig mødt hende, så det kommer lidt bag på mig, trods alt.

1fb91eb9-3296-4500-8827-434036f3bcb6.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...