Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Lynet2019

Er det en speciel tænding hvis massage pigen har en bestemt tatoo ?    Spørger bare af nysgerrighed 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Nu ser jeg jo kun thaier i Århus, men min vurdering er at over halvdelen har den. Primært varianten der er helt firkantet og ligner et vers - hennafarvet tusch. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
6 9 skrev, for 5 minutter siden:

@Max Bjævermose Vil du ikke være rar at forklare hvad tattoo’en betyder og hvorfor du søger en massør med en sådan?

Der er en fin forklaring i linket længere oppe :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er også en del i København der har disse, især Hah Taew (five line) er nok den mest almindelige man møder. Men der er faktisk også en del der har disse Sak Yant tatoveringer,  men hvor de ikke er synlige for det blotte øje, det er ikke foretaget med "normal" sort farve.  Det er jo selve processen når de bliver udført, hvor "magien" ligger. 

Jeg synes, at spørgsmålet til trådstarter er relevant nok, hvad er det han mener han opnår ved at være sammen med en bærer af Sak Yant tatoveringer, for det er jo i udgangspunktet kun den der bærer tatoveringen, der er omfattet af beskyttelsen eller hvad symbolet nu engang repræsenterer og så skal man jo tro på det også, det skader nok ikke. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agurken skrev, for 20 timer siden:

Der er også en del i København der har disse, især Hah Taew (five line) er nok den mest almindelige man møder. Men der er faktisk også en del der har disse Sak Yant tatoveringer,  men hvor de ikke er synlige for det blotte øje, det er ikke foretaget med "normal" sort farve.  Det er jo selve processen når de bliver udført, hvor "magien" ligger. 

Jeg synes, at spørgsmålet til trådstarter er relevant nok, hvad er det han mener han opnår ved at være sammen med en bærer af Sak Yant tatoveringer, for det er jo i udgangspunktet kun den der bærer tatoveringen, der er omfattet af beskyttelsen eller hvad symbolet nu engang repræsenterer og så skal man jo tro på det også, det skader nok ikke. 

 

 

Det er ikke fordi jeg tror at "good luck" smitter af på mig. Jeg er bare fascineret af udtrykket i tatoveringerne. Desuden er jeg ikke tilhænger af tsttos, men netop tribal tatoveringer fra Sydøst Asien synes jeg er fine.

Max

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...