Hop til indhold

Recommended Posts

Der er blevet bedt om at starte en ny tråd om Tøndervej - det være hermed gjort.

https://annoncelight.dk/showad/285622

Jeg har været på besøg på adressen et par gange her i august. I øjeblikket er der to thai-kvinder der, begge må betegnes som modne kvinder, dog med efter alderen flotte kroppe.

Nit - en slank flot krop, rigtig god massage (det er nok det hun helst vil) sex-delen egentlig også ok, hun virker lidt "bly" trods alderen, og lægger megen vægt på hygiejne. Brugte så mange vådservietter - både til at tørre olie af med og rengøre penis!!  Anbefales til massage.

I går valgte jeg Love. Hun er lidt mere rund i formerne, men på ingen måde buttet. Fast krop, faste små bryster (silicone, men godt lavet og ikke så store) en fast røv og en dejlig snæver fisse.

Min oplevelse i går må vel betegnes som GF-sex. efter en kort massage, vendte jeg mig om og Love lagde sig ovenpå mig. Masser af kys og pussysliding, og hun mestrede at lege med kalorius udelukkende med underkroppen (mens hun kyssede) så den af og til næsten føltes inde for dog igen at glide lidt væk. Så ophidsende og det gjorde mig så liderlig, må jeg sige. Efter montering af kondom, tilbød hun mig sin lille, flotte bagdel (dog ikke anal, der kan hun ikke lide at blive rørt). Senere slikkeri og uden vrøvl kunne jeg arbejde med fingrene oppe i hende. 

For mig en så intens og erotisk oplevelse, at jeg egentlig helst ikke vil dele den :-) Planlægger et besøg mere i denne uge.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En gang kunne man få en seriøs god massage der -men det lyder nu som om det kun er sex? Jeg fortrækker god massage med afslutning...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 23 timer siden:

En gang kunne man få en seriøs god massage der -men det lyder nu som om det kun er sex? Jeg fortrækker god massage med afslutning...

 

Møffe skrev, for 23 timer siden:

En gang kunne man få en seriøs god massage der -men det lyder nu som om det kun er sex? Jeg fortrækker god massage med afslutning...

Du  Har ret , den tid er  forbi !!!  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nit leverer en god massage. Sikkert ikke som den tidligere ejer, men det lyder som om hun har hørt til de sjældne få. Som skrevet virker det som om at Nit bedst kan lide at massere. Jeg burde måske prøve udelukkende en times massage. Ang Love så var vi vist begge "skyld" i at det hurtigt gik over til sex :-)

Hvis I foretrækker en rigtig god gang massage, så kan jeg anbefale Taratip i Flensburg ved havnen. Hun kan virkelig massere!! Men der er INGEN erotik, som der udtrykkeligt står allerede på døren. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kongta hørte nemlig til de sjældne få.  Jeg har ikke selv været der siden hun gik bort.  Det ville nok være for følelsesladet at komme ind i hendes hus igen.  Jeg håber bare at dem som kører stedet videre (  hjem det så er )  gør det i Kongta`s ånd,  og driver det som et seriøst sted,  uden blinkende lamper og " Open " skilt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er måske lidt meget at "forlange" at de nye skal fortsætte i den tidligere ejers ånd. Men foreløbig er der intet ydre der fortæller hvad der foregår!!

Men nu er der nok mere fokus på sex end massage. Og love leverer virkelig varen, synes jeg. Hun er godt nok snæver - og det gør det bestemt ikke dårligere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
wilson skrev, den 18.8.2020 at 14:47:

Der er blevet bedt om at starte en ny tråd om Tøndervej - det være hermed gjort.

https://annoncelight.dk/showad/285622

Jeg har været på besøg på adressen et par gange her i august. I øjeblikket er der to thai-kvinder der, begge må betegnes som modne kvinder, dog med efter alderen flotte kroppe.

Nit - en slank flot krop, rigtig god massage (det er nok det hun helst vil) sex-delen egentlig også ok, hun virker lidt "bly" trods alderen, og lægger megen vægt på hygiejne. Brugte så mange vådservietter - både til at tørre olie af med og rengøre penis!!  Anbefales til massage.

I går valgte jeg Love. Hun er lidt mere rund i formerne, men på ingen måde buttet. Fast krop, faste små bryster (silicone, men godt lavet og ikke så store) en fast røv og en dejlig snæver fisse.

Min oplevelse i går må vel betegnes som GF-sex. efter en kort massage, vendte jeg mig om og Love lagde sig ovenpå mig. Masser af kys og pussysliding, og hun mestrede at lege med kalorius udelukkende med underkroppen (mens hun kyssede) så den af og til næsten føltes inde for dog igen at glide lidt væk. Så ophidsende og det gjorde mig så liderlig, må jeg sige. Efter montering af kondom, tilbød hun mig sin lille, flotte bagdel (dog ikke anal, der kan hun ikke lide at blive rørt). Senere slikkeri og uden vrøvl kunne jeg arbejde med fingrene oppe i hende. 

For mig en så intens og erotisk oplevelse, at jeg egentlig helst ikke vil dele den :-) Planlægger et besøg mere i denne uge.

 

Hvad er så prisen hod hende love??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...