Donmig 29 Skrevet 18. August, 2020 Hej Gutter, Har tager en for holdet. Hende her behøver I ikke besøge. https://annoncelight.dk/showad/299552 Måske hende på billeder, havde sat håret op da jeg var der. Dejlig krop, meget pæne bryster og med behåring derned. Taler kun Spansk, ingen engelsk overhovedet. Ingen øjenkontakt overhovedet. Måtte kun røre hendes bryster ingen andre steder. Hun er her kun for pengene. Hun nyder intet. Synd og ærgerligt. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1435 Skrevet 18. August, 2020 Kan du fortælle lidt nærmere om hvor det er, uden at overskride nogle retningslinjer? Både tekst og oplevelse fremkalder lidt dårlige minder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 888 Skrevet 18. August, 2020 Donmig skrev, for 6 timer siden: Hej Gutter, Har tager en for holdet. Hende her behøver I ikke besøge. https://annoncelight.dk/showad/299552 Måske hende på billeder, havde sat håret op da jeg var der. Dejlig krop, meget pæne bryster og med behåring derned. Taler kun Spansk, ingen engelsk overhovedet. Ingen øjenkontakt overhovedet. Måtte kun røre hendes bryster ingen andre steder. Hun er her kun for pengene. Hun nyder intet. Synd og ærgerligt. Må jeg spørge hvad købte du?? du skriver med behåring dernede - hvor meget er det?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donmig 29 Skrevet 19. August, 2020 Vest byen og ikke meget behåring. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sommer79 187 Skrevet 19. August, 2020 tak for du tog en for holdet... Dropper mine overvejelser.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gabel 306 Skrevet 21. August, 2020 Har også lige været der. Havde ikke set denne anmeldelse før nu. Hun kan ingen engelsk, og derfor lidt svær at kommunikere med. Hun snakker dog meget, dog på spansk. Også under selve akten. Ja hun er behåret, dog til den frække side. Ingen kæmpe dusk, men flot trimmet. Kroppen fejler som sådan heller ikke noget. Dog vil skyde hendes alder til midt 30'erne. Jeg kommer der ikke igen. Ren penge maskine, hvor tiden bliver overholdt, og som Donmig skriver, så må der ikke røres andet end brysterne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg