Hop til indhold
alras

spørgsmåpl til GP med silikone bryster

Recommended Posts

alras skrev, for 2 timer siden:

kort og kontakt. har i dem pga jobbet eller pga jeg selv
og har jobbet haft betydning på størrelsen.

Nogle af dem har måske taget jobbet som glædespige - for at kunne betale for de kunstige bryster - det er ihvertfald ikke altid mit indtryk at dem med silikone, yder den bedste service og ofte må man næsten ikke røre dem - og til en god omgang spansk er kolde og hårde siliconebryster sjældent særlig velegnede.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 40 minutter siden:

Nogle af dem har måske taget jobbet som glædespige - for at kunne betale for de kunstige bryster - det er ihvertfald ikke altid mit indtryk at dem med silikone, yder den bedste service og ofte må man næsten ikke røre dem - og til en god omgang spansk er kolde og hårde siliconebryster sjældent særlig velegnede.

Så har du ikke besøgt de rigtige piger, er alt jeg kan sige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er faktisk så småt i overvejelserne omkring at få ordnet bryster.. Jeg har en indædt tro på at der er intet der klæder en kvinde bedre en selvtillid og det er min grund til det.. 

Faktisk er jeg altid blevet advaret imod at få lavet bryster imens jeg stadig arbejder da ens kundekreds tit og ofte forsvinder hvis ikke for bestandigt så i hvertfald midlertidigt.. Eller måske ikke forsvinder men ændre sig.. Og jeg kan godt lide min kundekreds:P^_^.. Men nu har jeg besluttet mig og det er rent og skær for min egen skyld.. For at jeg er tilfreds med det jeg ser i spejlet.. 

Og så håber jeg at min vindende personlighed holder mine stamgæster til ilden:P.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
Jernsvinet skrev, for 1 time siden:

Første afsporing i debatten :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
JenniferRomantica skrev, for 42 minutter siden:

Jeg er faktisk så småt i overvejelserne omkring at få ordnet bryster.. Jeg har en indædt tro på at der er intet der klæder en kvinde bedre en selvtillid og det er min grund til det.. 

Og det er lige præcis den bedste grund!!!!

Jeg selv er fløjtende ligeglad med om bryster er store eller små, ægte eller silikone. Men jeg er bestemt ikke ligeglad med selvtillid. Selvtillid og intelligens, er det mest sexede i verden. Hvis silikonebryster giver selvtillid, så skal man da få lavet silikonebryster. Jeg kan slet ikke se hvorfor man så ikke skulle......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
Pophair skrev, for 1 time siden:

Første afsporing i debatten :)

Lav du bare en sørgelig smiley, den er berettiget til dit eget opslag. 

Trådstarter spørger specifikt efter GP'er, du er den første der svarer.

Har du siliconebryster og er du gp? 

Dit indlæg bærer præg af en blanding af egne oplevelser og generalisering. 

En afsporing af en debat, igen igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Faktisk er jeg altid blevet advaret imod at få lavet bryster imens jeg stadig arbejder da ens kundekreds tit og ofte forsvinder hvis ikke for bestandigt så i hvertfald midlertidigt.. Eller måske ikke forsvinder men ændre sig.. Og jeg kan godt lide min kundekreds:P^_^.. Men nu har jeg besluttet mig og det er rent og skær for min egen skyld.. For at jeg er tilfreds med det jeg ser i spejlet.. 

Og så håber jeg at min vindende personlighed holder mine stamgæster til ilden:P.. 

Selvfølgelig skal du have lavet bryster, hvis du selv synes. Men dine nuværende bryster er åbenbart ikke noget der holder dine kunder væk.

Nu er det lidt svært at bedømme, da du ikke just flasher brysterne :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Jeg er rørende enig i at en kvinde (for den sags skyld gælder det vel også mænd) med selvtillid bestemt er velklædt (uanset hvilket tøj hun har på ;)). Og hvis det gør noget godt for dig at få lavet bryster Jennifer, så er det helt og holdent din egen beslutning som jeg har fuld respekt for. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...