ThomasJensen 4 Skrevet 18. August, 2020 Hej Jeg tænker tit på hvad historierne bag bordelerne som fx. @Cassiopeia, @Pussy Galores, @Romantica. Hvordan startede det? Hvad er historien? Hvorfor ligge den lokation? Hvem er ejerne? mig hvad siger folk i opgangen (naboerne) til at der drives bordel? Hvordan med pigerne? Hvorfor vælger de præcis det bordel at arbejde på? Hit me :) også gerne fun facts De bedste hilsnerne Thomas :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KeBoRas 97 Skrevet 18. August, 2020 Lugter lidt af en journalist som har fået en opgave og tænkt... hmmm, den klarer jeg simpelt Hvis jeg gør dig uret ThomasJensen, så må du undskylde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldDane 108 Skrevet 18. August, 2020 ThomasJensen skrev, for 1 time siden: Hej Jeg tænker tit på hvad historierne bag bordelerne som fx. @Cassiopeia, @Pussy Galores, @Romantica. Hvordan startede det? Hvad er historien? Hvorfor ligge den lokation? Hvem er ejerne? mig hvad siger folk i opgangen (naboerne) til at der drives bordel? Hvordan med pigerne? Hvorfor vælger de præcis det bordel at arbejde på? Hit me også gerne fun facts De bedste hilsnerne Thomas Der må stå en journalist bag. Det er håbløst skrevet.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Afklaretmand 193 Skrevet 18. August, 2020 Tre stave og en eller to syntaksfejl, men sådan er niveauet vel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9523 Skrevet 18. August, 2020 Da jeg i tidernes morgen oprettede min profil, tog det mig længere tid end @ThomasJensen at blive fortrolig med EG. Jeg kan selvfølgelig tage fejl, men på mig virker det som om, at man allerede har en profil. Skulle det være tilfældet kan det undre mig, at man føler behov for at lave en ny. Emnet er jo ikke specielt følsomt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4848 Skrevet 18. August, 2020 (edited) ThomasJensen skrev, for 2 timer siden: Hej Jeg tænker tit på hvad historierne bag bordelerne som fx. @Cassiopeia, @Pussy Galores, @Romantica. Hvordan startede det? Hvad er historien? Hvorfor ligge den lokation? Hvem er ejerne? mig hvad siger folk i opgangen (naboerne) til at der drives bordel? Hvordan med pigerne? Hvorfor vælger de præcis det bordel at arbejde på? Hit me også gerne fun facts De bedste hilsnerne Thomas For 2.200 kr. i timen kan du af mig få en udførlig rapport med alle de ting og detaljer der er enten offentlige hemmeligheder eller tørre facts, og lige så mange fun facts som din notesblok kan bære. Alt i denne branche starter og slutter med diskretion, så hvis du har skumle bagtanker, skal du nok hyre en detektiv. Jeg tvivler kraftigt på at nogen fra branchen vil fortælle dig andet end hvad du kan google dig frem til eller personlige beretninger. Måske en enkelt sladre-onkel eller tre her fra Eroguide og/eller det hedengange Venuslogen kender historierne, og dem vil jeg opfordre til at tage samme timepris som mig Hvorfor vil du gerne vide det? Eva Nadine Redigeret 18. August, 2020 af Eva Nadine 6 8 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 18. August, 2020 Pragtfuldt indlæg @Eva Nadine....... Jeg tror simpelt hen jeg vil gøre det til en vane, ikke at kommentere før jeg har set en kommentar fra dig...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krebs 188 Skrevet 18. August, 2020 Måske Trådstarter skulle starte med at læse trilogien "Jul på det gamle Bordel", der kan findes under hyggesnak? Start her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 18. August, 2020 Ved mange af thaistederne kan man finde navn på ejeren på CVR registeret. Jeg ved ikke om man kan finde det samme med bordellerne. Men det er da et sted at starte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThomasJensen 4 Skrevet 18. August, 2020 Journalist? nej ikke rigtig og langt fra det jeg laver til dagligt Jeg er bare alm. mand med stor nysgerrig. Men jeg kan fornemme det er et ømt emne og noget man ikke spørg om. Dbh Thomas 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 18. August, 2020 ThomasJensen skrev, for 11 minutter siden: Journalist? nej ikke rigtig ...men ikke bare "nej"!? ThomasJensen skrev, for 12 minutter siden: og langt fra det jeg laver til dagligt ...men det her er noget du "laver", og ikke bare nysgerrighed? ThomasJensen skrev, for 14 minutter siden: Men jeg kan fornemme det er et ømt emne og noget man ikke spørg om. En helt ny bruger skal nok ikke regne med at folk kaster sig over tastaturet for at levere redegørelser af det omfang du lægger op til, emnet ganske uanset. Yde før nyde gælder i et vist omfang også for EG. Det er jo ikke ja/nej spørgsmål du stiller. Det sagt, så er det da selvindlysende følsomt at spørge til bordellernes ejere, "af nysgerrighed". Oplysningerne kan tildels findes uden videre på en computer med internet-adgang, men jeg ingen intentioner om at underbyde @Eva Nadines tilbud om konsulentassistance. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 876 Skrevet 18. August, 2020 Utroligt så ondt i røven folk har over et simpelt spørgsmål. Man kunne også bare lade være med at skrive noget, hvis man ikke vil svare manden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 18. August, 2020 Jeg er egentlig også lidt nysgerrig på stedernes historie. Danmarks tidligere konge, Christian d. 7. frekventerede Københavns bordeller tilbage i 1700-tallet. Der er desværre ikke nogen af de steder der stadig er aktive. Det havde ellers været spændende at kunne besøge steder med 300 år på bagen. Hvor man kunne fornemme historiens vingesus. Jeg så for nyligt et historieprogram på TV omhandlende Roms historie, hvor de man også så ruinerne af et bordel. Her var byens gladiatorer blandt kunderne. Gladiatorkampene var oftest til døden, så nogle af dem ville gerne lige være sammen med en kvinde aftenen inden de skulle kæmpe. Bare for en sikkerheds skyld, da de måske mistede livet den næste dag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BM29 Skrevet 18. August, 2020 Hvad med i samme moment lige at huske @Retortvej 64 ? Jeg ved ikke hvilket bordel der er ældst i Danmark, men Retortvej har godt nok huset et bordel i mindst en halv menneskealder ? https://www.google.com/maps/place/Retortvej+64,+2500+København/@55.6515222,12.5029258,3a,75y,270.32h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1sJihLAi7pCPbXeaa2tDWozw!2e0!7i13312!8i6656!4m5!3m4!1s0x4652540ba70e5eb3:0x4c0a468769aeae2b!8m2!3d55.651508!4d12.502672 Læg lige mærke til at Googles fotovogn kom forbi, samtidig med at en kunde tilsyneladende er på vej ind Jeg tror jeg var der første gang i midten af 80'erne ? De øvrige bordeller nævnt har jeg aldrig besøgt ..... Så vidt jeg husker ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Overlord 113 Skrevet 21. August, 2020 Bordello or not ? Her en lille tur down Memory Lane Det første af slagsen - som man kunne slå op i travbladet tilbage i 70'erne, lå på Vigerslevvej xx xx 7215 og på Retortvej 6X - de havde en af byens bedste stalde efter datidens målestok, mine favoritter var T.. + J... - de fulgte senere med over til en "privat lejlighed" i Vanløse. Dengang lå en cocktail med sfd (evt super med tillæg af 50,-) på sølle 150,- Og tænk sig Retortvej 6X eksisterer den dag idag, heldigvis med nye skønheder at vælge imellem. Nærmest kun overgået af NBG 205 som havde ægte amatører, der vikelig kunne super-øko-fransk-dansk for den nette sum af 300 DKK i 1980. Senere udviklede det sig i retning af mere stilfulde steder, og hvem husker ikke Borups Allé - sikke nogen dejlige piger *gosh* Kort efter var det A-gruppen, der havde trækplastre som A.. F.... - senere god ven med E... D........ og ofte på TV og i sladderspalterne De gode piger lå og cirkulerede lidt mellem kælderen i PF Gade xx alle kender vist stedet, der rummer piger den dag i dag, dog idag af anden etnisk oprindele end dansk ægte danske piger, eller madammer, så var det kultorvet - og de eksisterer faktisk den dag i dag, June o.s.v. Endelig åbnede Cassiopeiastars, Romantica og Seductiongirls, for ikke at glemme Pussygalores = de 4 eneste "stuerene" bordeller med et yderst velassorteerrt udvalg af (for det meste) danske piger. I mellemårene var der også en del private steder med søde piger, både i Ishøj, Hvidovre - og nu Vandtårnsvej i Gladsaxe - noget af en rekord, men heldigvis med masser af søde udskiftninger siden de glade 80'ere. I starten kaldte de sig sexkillingerne - nu det lidt mere mondæne Sexyclub. På mystisk vis er pigerne i Sexyclub, Cluberotica, Eventyrpigerne og Vordingborgpigerne tilsyneladende i familie for der er en del gengangere, men det gode er, at så at mankan besøge sin favoritpige 4-5 gange om ugen, hvis der ellers er strøm nok på Teslaen ... Hvidovrevej ... ovenpå skomageren, var bestemt også et godt sted, men med én pige ad gangen på vagt tæller det vel ikke helt - Dengang var Jeanette the best a man could get, gad vide om det var der man opfandt sloganet til reklamen ? Samtidigt var NF vej på Frb. også ganske attraktiv med bl.a. Nanett som superekspert i økofransk, kan huske at hun gerne ville ha eksplosionen i munden først - og så videre i k.... og sport i 2'eren - ganske alsidig pige, som af og til huserede i kælderen i Turesensgade - hvilket var et af de gode øko-steder også. Så kom revulotionen, muren faldt og med det væltede det ind med en masse søde østeuropæiske piger - Howitzvej, der kunne man fornøje sig med 3 på en gang for den nette sum af 1000-1500 alt afhængig af valg af ydelser, men man gik aldrig derfra med indestængte følelser eller overtryk i pungen. Ved ikke om alle thai-pigerne faldt med ind over muren, men der er da en del gule huse, bl.a i Rødovre o.s.v. hvis man er til den slags. Sidste skud på stammen er vel så et dele-bordel, hvor skiftende piger lejer sig ind i et kendt hotel-lejlighedskompleks på Isalnds Brygge - Glostrup eller bare AirBNB, så det er vel en slags bordel, men med meget skiftende vagtplaner. I 00/10'erne, fløj sugerdating feberen ind over det ganske land (startede vel med Scor og EB dating ?), og sjovt nok kunne man pludselig møde bekendtskaber fra mange af de ovennævnte etablissementer, men nu til en ganske anden timepris, nærmest 2-3 x op, og helt sikkert øko, hvis man havde tegnedrengen i orden. Man bliver jo helt svedt ved tanken om, alle de mange lagenøvelser, men sikke tider dengang, hvor der "kun" var danske piger at vælge imellem. Happy memories, and sweat dreams down Istedgade og alle de andre gode gader gennem tiden 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg