Hop til indhold

Recommended Posts

Kære alle

Dette drejer sig ikke om sex, men en rigtig god massage. Jeg var hos Surin på frederiksberg. Havde i forvejen bestilt en times muskelmassage og betalt de annoncerede 500 up front for at sikre mig at der ikke var tale om noget ekstra. Og det tror jeg heller ikke havde været på tale, hvis jeg ikke havde gjort det.

Massagen var super god. Jeg havde virkelig problemer i venstre side af ryggen og havde fået en massage før, som ikke havde virket. Men den her gjorde.

Jeg blev mødt at en meget lav kvinde (adon), som var ca. 60 år gammel. Hun gav mig den hårdeste massage jeg nogensinde har fået. Overalt på kroppen selv om jeg have påpeget mit fokusområde. 

Jeg gik derfra i syvende himmel og her en uge efter er jeg så glad for at alle rygproblemer er forsvundet. Tager dog endnu en time hos hende i næste uge for at være på den sikre side. Tro mig. Den kvinde kan masserer - men det gør også lidt ondt.

RAS

Del dette indlæg


Link til indlæg
ras skrev, den 18.8.2020 at 01:24:

Kære alle

Dette drejer sig ikke om sex, men en rigtig god massage. Jeg var hos Surin på frederiksberg. Havde i forvejen bestilt en times muskelmassage og betalt de annoncerede 500 up front for at sikre mig at der ikke var tale om noget ekstra. Og det tror jeg heller ikke havde været på tale, hvis jeg ikke havde gjort det.

Massagen var super god. Jeg havde virkelig problemer i venstre side af ryggen og havde fået en massage før, som ikke havde virket. Men den her gjorde.

Jeg blev mødt at en meget lav kvinde (adon), som var ca. 60 år gammel. Hun gav mig den hårdeste massage jeg nogensinde har fået. Overalt på kroppen selv om jeg have påpeget mit fokusområde. 

Jeg gik derfra i syvende himmel og her en uge efter er jeg så glad for at alle rygproblemer er forsvundet. Tager dog endnu en time hos hende i næste uge for at være på den sikre side. Tro mig. Den kvinde kan masserer - men det gør også lidt ondt.

RAS

Personligt er det fedt med en god massage og en god massør, men i et forum som eroguide synes jeg det lidt underligt at lave anmeldelser uden nogen form for erotisk indhold. Intet ondt til oplæggeren her. Der er flere som gør dette. Generelt undres jeg dog over disse indlæg i dette forum.

 

hartmanxx/

Redigeret af Hartmanxse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 6 9
Hartmanxse skrev, for 1 time siden:

Personligt er det fedt med en god massage og en god massør, men i et forum som eroguide synes jeg det lidt underligt at lave anmeldelser uden nogen form for erotisk indhold. Intet ondt til oplæggeren her. Der er flere som gør dette. Generelt undres jeg dog over disse indlæg i dette forum.

 

hartmanxx/

Jeg syntes det er ok, der er tydeligvis en efterspørgsel på grønt eller halvgrøn massage, jeg går efter en ting ved erotik og de kan sjældent massere god godt, så der søger jeg andre lysegrønne steder hen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Rigtigt at Adon hos Surin nok giver byens bedste massage. Jeg bruger hende når jeg har rygproblemer.

Jeg kan så tilføje, at der også er mulighed for mere, hvis det er det man vil. Men såvidt vides, ikke direkte sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hartmanxse skrev, den 21.8.2020 at 09:34:

Personligt er det fedt med en god massage og en god massør, men i et forum som eroguide synes jeg det lidt underligt at lave anmeldelser uden nogen form for erotisk indhold. Intet ondt til oplæggeren her. Der er flere som gør dette. Generelt undres jeg dog over disse indlæg i dette forum.

 

hartmanxx/

Det synes jeg nu altså ikke. Overskriften for disse indlæg hedder "Thaimassage", hvilket sådanne indlæg drejer sig om. Så....

Del dette indlæg


Link til indlæg
ras skrev, den 18.8.2020 at 01:24:

Kære alle

Dette drejer sig ikke om sex, men en rigtig god massage. Jeg var hos Surin på frederiksberg. Havde i forvejen bestilt en times muskelmassage og betalt de annoncerede 500 up front for at sikre mig at der ikke var tale om noget ekstra. Og det tror jeg heller ikke havde været på tale, hvis jeg ikke havde gjort det.

Massagen var super god. Jeg havde virkelig problemer i venstre side af ryggen og havde fået en massage før, som ikke havde virket. Men den her gjorde.

Jeg blev mødt at en meget lav kvinde (adon), som var ca. 60 år gammel. Hun gav mig den hårdeste massage jeg nogensinde har fået. Overalt på kroppen selv om jeg have påpeget mit fokusområde. 

Jeg gik derfra i syvende himmel og her en uge efter er jeg så glad for at alle rygproblemer er forsvundet. Tager dog endnu en time hos hende i næste uge for at være på den sikre side. Tro mig. Den kvinde kan masserer - men det gør også lidt ondt.

RAS

Gik hun på dig eller brugte hun kun arme og hænder? Jeg bryder mig ikke om, at blive trådt på, derfor spørgsmålet. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hartmanxse skrev, den 21.8.2020 at 09:34:

Personligt er det fedt med en god massage og en god massør, men i et forum som eroguide synes jeg det lidt underligt at lave anmeldelser uden nogen form for erotisk indhold. Intet ondt til oplæggeren her. Der er flere som gør dette. Generelt undres jeg dog over disse indlæg i dette forum.

 

hartmanxx/

Jeg synes også det er lidt underligt at kommentere på noget der står fuldstændig for egen regning. Det er sku da ligegyldig hvad du synes er relevant for dette forum 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg læser gerne om thai steder ,hvor massagen er god, og hvor man kan slippe væk uden ekstra. Og om steder, hvor pigerne er sprøde og frække. En virkelig luksustur for mig er først en god massage uden ekstra, og så en massage med det erotiske i fokus, ... og evt. et andet sted. Det tager lidt transporttid, men det er nogle gange svært at få det bedste af begge verdener samme sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...