Hop til indhold

Recommended Posts

Rent magi var det nu ikke helt, men godt nok til, at jeg alligevel farer til tasterne for at anmelde Debra. Hun har været anmeldt tidligere af @Bobwhite og tak for det:) 

For Debra kan noget. For det første er hun en sød, glad og naturlig pige. Let at være sammen med og let at synes om. Hun er polsk, men kunne godt minde om en pige med noget tyrkisk eller mellemøstligt blod i sig. Billedet med Ekstra Bladet er ramt rigtig godt. Jeg tror ikke helt på alderen på de 23 år, jeg vil mene, at hun nok nærmere er 27-28 år. Men who cares? Hendes bryster er ikke en C skål, men nærmere en lille B-skål, hvilket nu også fremgår af især de billeder, hvor hun har den pink chemise på. Hendes ansigt og smil er smukt, og det mørke hår virkeligt flot.:wub:

Fra første færd var hun totalt nærværende. Virker til at være naturligt glad for sex. Hendes tungekys er grådige og dybe - og hun bliver bare ved, lige så længe, som du selv vil. Jeg mærkede dog en snert af cigaretrøg, hvilket dog ikke var nok til at skræmme mig væk;) 

Selve sexen var forrygende. Noget af det bedste SuperFransk, jeg har prøvet og en eminent Cow-Girl, hvor hun sætter sig sådan, at den trænger rigtigt dybt ind. Samtidig klynker hun dejligt :P Ingen hastværk overhovedet, og pigen gør hele tiden alt for at please dig. 

Lejligheden deler hun med Adele, og den er beliggende i et nyt etagebyggeri på Islands Brygge ikke langt fra Ørestad Boulevard. Virkelig lækker lejlighed med fint bad og rene håndklæder. Adele så jeg på vej ud, og hende ville jeg bestemt også gerne møde.

Og læg mærke til disse pigers prisniveau. Bestemt alle pengene værd:D Hvis I har råd, så vil en oplevelse med begge disse polske piger med lesbisk show nok være en stor oplevelse. 

Debra lød ikke til at have særligt travlt, men vi blev enige om, at det nok var det solrige vejr og ikke mindst de 30 graders varme, der spiller lidt uheldigt ind her. 

Miller’s 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Omkring bryststørrelser... jeg mener ikke du kan ikke se på størrelsen af et bryst hvilken skålstørrelse det er. Jeg skulle fx mene at 70C har samme skål som 75B. Hun er jo en spinkel pige, så omkredsen er næppe over de 70. Men, jo, du har da ret, de er ikke store, men de er mægtig rare og dejlige

Redigeret af Bobwhite
Sådan lidt Bob

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace

@Miller's Crossing please sig at hendes bagdel er en petit fast og lækker en af slagsen. Der er virkelig langt mellem den type piger, som samtidig tilbyder græsk. Men nu er hun fundet!! B)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg husker den som petit og fast, men lagde ikke så meget mærke til den. Men jeg er heller ikke til anal. 

Måske @Bobwhite kan svare bedre her?

Bobwhite skrev, for 22 timer siden:

Omkring bryststørrelser... jeg mener ikke du kan ikke se på størrelsen af et bryst hvilken skålstørrelse det er.

Du har nok ret. Fremover vil jeg gøre mig mindre klog på skåle og mere på størrelse, om de er naturlige, krammevenlige, opadgående, ungpigeagtige  mm. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har heller ikke er helt sikkert indyryk af numsestørrelse. Jeg tror at jeg - måske ligesom hr Miller - egentlig lod mig rive med af helhedsindtrykket af en pige der kunne lide det og især de dybe tungekys. Hun er dejligt slank og det er hendes bagdel også, men om den er ålesmal det ved jeg sgu ikke. Mht anal, så ville jeg gerne, men var for stor, synes hun. Tøh høh.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...