Hop til indhold

Pas godt på pigerne

Featured Replies

Skrevet

https://www.msn.com/da-dk/news/other/kvinder-på-stribe-grusomt-voldtaget-plyndret-og-efterladt-hjælpeløse/ar-BB183LxV?ocid=msedgntp

Er ikke fordi, at vi skal til at patruljere eller spille politimænd, men lad os sætte pris på pigerne, som beriger vores liv og passe på dem.

Tror ikke engang at dette er nævnt i nogle af de mere officielle medier, hvilket er for dårligt, omfanget og brutaliteten taget i betragtning

Skrevet

Det er sådan set en fin tanke. Men hvordan skal vi passe på dem? Selvtægt er udelukket. Det eneste, der ville virke, kan jeg ikke nævne her som følge af retningslinjerne.

Det åbner forhåbentlig fleres øjne op for, hvorfor så mange piger fravælger udenlandske gæster.

Redigeret af Gæst

Skrevet
Sutteålen skrev, for 16 minutter siden:

Det er sådan set en fin tanke. Men hvordan skal vi passe på dem? Selvtægt er udelukket. Det eneste, der ville virke, kan jeg ikke nævne her som følge af retningslinjerne.

Det åbner forhåbentlig fleres øjne op for, hvorfor så mange piger fravælger udenlandske gæster.

Det er derfor jeg skriver det so jeg gør. Vi skal værdsætte dem, sætte pris på dem. De er udsatte

Skrevet

Dem der er enige med dig, gør det allerede og dem, du gerne vil nå, lytter ikke til din bøn.

Skrevet

Mange betragter nok prostituerede som lette ofre. Godt at nogen af overfaldsmændene er blevet fanget.

Skrevet
går ned på knæ skrev, for 8 timer siden:

https://www.msn.com/da-dk/news/other/kvinder-på-stribe-grusomt-voldtaget-plyndret-og-efterladt-hjælpeløse/ar-BB183LxV?ocid=msedgntp

Er ikke fordi, at vi skal til at patruljere eller spille politimænd, men lad os sætte pris på pigerne, som beriger vores liv og passe på dem.

Tror ikke engang at dette er nævnt i nogle af de mere officielle medier, hvilket er for dårligt, omfanget og brutaliteten taget i betragtning

Vi skal sætte pris på alle mennesker, så forstår egenligt ikke dit link, udover du hunger efter like .

Du kan da ikke sammenligne, idoter, voldspsykopater med alm borger som flertallet er .

Tror ALLE herinde ( håber jeg da ) passer på hinanden og respekterer GP erne .

Skrevet
MalerKbhK skrev, 1 time siden:

Du kan da ikke sammenligne, idoter, voldspsykopater med alm borger som flertallet er .

Det vil jeg jo gerne give dig ret i. Men vi skal heller ikke være blinde for, at det jo faktik er ved at være lidt af en nationalsport, altså at generalisere på et tyndt grundlag.

I starten af Corona, blev Whiskey-bæltet nord for København udskammet..... de rige svin havde jo taget Covid-19 med hjem fra deres dekadente skiferier...... senere blev det indvandrerne, der jo ikke levede efter danske "værdier"..... At det så viser sig at være lige så meget et socialt problem (flere mennesker i mindre lejligheder, ingen egne kontorer men buschauffører og taxi chauffører, hvor passagererne ikke bærer mundbind, butiksansatte osv osv), hopper man jo pænt henover i udskamningens hellige navn. Ligesom alle prostituerede er sociale stakler, med traumatiske barndomme og hang til stoffer, og direktører banditter i habitter - især bankdirektørerne.... uha. Hvorimod sygeplejersker, lærerer og plejehjemsansatte er engle.... eller hvordan var det lige med det?? Lad os spørge Else.

Og uden at der skal gå politik i det, for det skal der ikke, er jeg enig med trådstarter i, at det egentlig er mærkeligt at medierne ikke har skrevet om denne sag, brutaliteten taget i betragtning. 

Skrevet

Det er ikke så simpelt.. De gode gæster, som størstedelen jo er, er ikke dem der bliver skrevet om her. Det er jo ikke engang kunder, det er grådige voldsmænd som har udset sig et par nemme ofre. 

I kan ikke gøre noget mod det her. Selvforsvar samt almen respekt på skemaerne i folkeskolen og i private hjem, højere straffeforhold for vold (især af seksuel karakter), også en åben debat kunne måske gøre noget. 

Skrevet
Landsbytossen skrev, for 17 timer siden:

Dem der er enige med dig, gør det allerede og dem, du gerne vil nå, lytter ikke til din bøn.

Du har desværre nok ret. Tror ikke at der er nogen herinde, der kunne finde på noget så grusomt.

Men det er da tydeligt ved at læse ned af svarene. at man åbenbart skal kanøfles, for at minde os alle om den respekt og venlighed vi KAN give til glædespigerne.

Og nej jeg er ikke hungrende efter opmærksomhed (ved ikke hvem der skrev det, men vedkommende er da en klaphat. Hvis alle tænkte sådan, ville vores samfund ikke længere være værd at leve i.

Skrevet

Jeg håber og tror at langt de fleste seriøse brugere herinde har stor respekt for GP'er. Forhåbentlig har folk generelt respekt for hinanden, uanset hvilket arbejde eller hobby andre mennesker har. 
   Artiklen der linkes til handler derimod om volds og sædeligheds forbrydere der på sygelig vis finder nogle mennesker de kan forbryde sig imod på skammeligste vis. Jeg har svært ved på sober og stueren vis at skrive hvad der bør ske med dem. Men kønt vil det ikke være...

Men selvtægt er ikke svaret. De skal fanges og dømmes af domstolene.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.