Hop til indhold
Crossfirevol2

Andreea in Aalborg

Recommended Posts

Først linket https://annoncelight.dk/showad/301549

jeg kontaktede hende for at høre om hun havde tid i aften, hun var ledig og klar hvis jeg kom om 30 min. 

jeg spurgte lidt ind til hvad tingene kostede, altså af alle de extras, spurgte til lidt finger, tunge kys og cim.

Stedet er kendt for deres spejl, så er der vist ikke for meget sagt.

Lad mig bare afsløre her, 1000 kr for 15 min er ikke noget jeg forventede.

Tilbage til anmeldelsen, jeg kom ind til hende og efter vi snakkede om hvad der skulle ske og i 30 min fik hun pengene og jeg smuttede ud i badet. Da jeg kom ind igen skulle jeg ned på ryggen, hvor hin ligger sig ved siden af. Hun begynder at rykke lidt i fjederen og meget lidt kys, ikke noget der et kys eller tungekys som jeg betalte ekstra for. Nå men hun gik i gang med blowet hvilket var rigtig godt, spyt og ikke noget med nogle tænder, og inden startskudet lyder skulle jeg lige fortætte hende inden jeg kom i munden.. helt fint, hun begynder og efter lidt tid kan jeg ikke holde mig mere og fortæller hende det. Da jeg kommer spørger hun om jeg vil have et bad, jo det ville da være rart lige at få frisket stangen op inden 2. Omgang, men da jeg kommer ind fra badet er der bare ingen 2. Gang ligesom der kun var gået 15 min fra jeg blev hentet op fra gaden.

skal jeg være ærlig så er hun en flot pige, men i forhold til pris og ydelse så må jeg nok indrømme at det var dyre lærepenge for mig som gør jeg ikke besøger kvinden igen desværre

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Crossfirevol2 skrev, for 10 minutter siden:

jeg kontaktede hende for at høre om hun havde tid i aften, hun var ledig og klar hvis jeg kom om 30 min. 

jeg spurgte lidt ind til hvad tingene kostede, altså af alle de extras, spurgte til lidt finger, tunge kys og cim.

Tilbage til anmeldelsen, jeg kom ind til hende og efter vi snakkede om hvad der skulle ske og i 30 min fik hun pengene og jeg smuttede ud i badet. Da jeg kom ind igen skulle jeg ned på ryggen, hvor hin ligger sig ved siden af. Hun begynder at rykke lidt i fjederen og meget lidt kys, ikke noget der et kys eller tungekys som jeg betalte ekstra for. Nå men hun gik i gang med blowet hvilket var rigtig godt, spyt og ikke noget med nogle tænder, og inden startskudet lyder skulle jeg lige fortætte hende inden jeg kom i munden.. helt fint, hun begynder og efter lidt tid kan jeg ikke holde mig mere og fortæller hende det. Da jeg kommer spørger hun om jeg vil have et bad, jo det ville da være rart lige at få frisket stangen op inden 2. Omgang, men da jeg kommer ind fra badet er der bare ingen 2. Gang ligesom der kun var gået 15 min fra jeg blev hentet op fra gaden.

skal jeg være ærlig så er hun en flot pige, men i forhold til pris og ydelse så må jeg nok indrømme at det var dyre lærepenge for mig som gør jeg ikke besøger kvinden igen desværre

Så flot er hun altså ikke. Altså hvis det er hende på billederne? Har altid set stort på prisen bare pigen og oplevelsen var stor, men 1000 for 15 min? og så den behandling, for hvad jeg vil kalde en gennemsnitlig udseende glædespige

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Martin1234

Øv!

Men i for mine øjne læser det mest som miskommunikation. Af hvad jeg har set i annoncer og selv oplevet, så er det ikke atypisk at man kun må komme en enkelt gang ved 30 min, uden mere pris.

Ydermere, virker 1000 kr til at være noget under norm prisen for 30 min + super og mega fransk, især når base prisen for 30 min er 800kr. Fra diverse annoncer virker 1000 kr ligefrem billigt for 15 min med de ekstra servicer?

Udfra din anmeldelse, så læser jeg det som at du er kommet og har takket ja til et afsluttende bad, hvilket hun har taget som at du var færdig, hvilket er super ærgerligt, hvis du havde andre forventninger. 

Men jeg var der selvfølgelig ikke, og aner jo ikke hvad der præcis er aftalt.

Redigeret af Martin1234

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest John41
går ned på knæ skrev, 1 time siden:

Så flot er hun altså ikke. Altså hvis det er hende på billederne? Har altid set stort på prisen bare pigen og oplevelsen var stor, men 1000 for 15 min? og så den behandling, for hvad jeg vil kalde en gennemsnitlig udseende glædespige

Det er jo smag og behag..... Jeg synes hun er pisse flot og lækker.... Håber hun rykker lidt længere syd på næste gang ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan man virkelig forvænte at der er 2 omgange i en 15 min tur? Det plejer det jo hellere ikke at være i en 30 minutters.

Hendes pris for 30 min med fransk uden er 800 kr. Hvem vil vel kysse i disse dage........

Hun er da både hamrende lækker og har fået flere gode anmeldelser her inde. Men hendes venninde Deea er visst smuttet desværre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var der kun i 15 min men havde betalt for 30 min. 
spurgte hende inden vi mødtes om hvor mange gange man måtte komme og der var svaret 2. Hun nævnte selv at super fransk var med i prisen til 800 kr og så 30 min.

Så var da lidt skuffet over det kun var 15 min og så et blow.

Men så må jeg bare finde en anden pige næste gang og så var det bare lærepenge det her -_-

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lactatingboy
Crossfirevol2 skrev, for 15 timer siden:

Hej med jer

Jeg er begyndt og købe tungekys med, og vil have et kys inden betalingen, det afstår i fleste, og så går jeg igen, for ingen kys før betaling er altid lig med ingen kys efter pegene har skiftet hænder , og hvis de lyver om det ene , kan resten af købet- Superfrans, to gange kom o.s.v sikker også være falsk, og det allervigtigste er, og blive ening med sig selv om, at vi går hvis noget ikke passer, vi mænd er hjælpeløse med rejsning på og ingen tøj på kroppen :-)

knus og Go dag til alle

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lactatingboy skrev, den 18.8.2020 at 11:59:

Hej med jer

Jeg er begyndt og købe tungekys med, og vil have et kys inden betalingen, det afstår i fleste, og så går jeg igen, for ingen kys før betaling er altid lig med ingen kys efter pegene har skiftet hænder , og hvis de lyver om det ene , kan resten af købet- Superfrans, to gange kom o.s.v sikker også være falsk, og det allervigtigste er, og blive ening med sig selv om, at vi går hvis noget ikke passer, vi mænd er hjælpeløse med rejsning på og ingen tøj på kroppen :-)

knus og Go dag til alle

Den er svær... Vil mene at nogle piger siger nej, fordi de har oplevet at mænd siger tak for kysset og går igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...