Guest går ned på knæ Skrevet 17. August, 2020 sanook skrev, for 1 minut siden: Mener du det alvorligt.! Synd for pigen, hvis hun først får info når det er for sent. Vi bliver lige nødt til at se på historien. Hvis ikke pigen har gjort kunden syg, så er han ikke syg. Hvis pigen har gjort kunden syg, så var hun jo syg allerede. Under ingen omstændigheder kan det være ham der har gjort hende syg. Jeg forholder mig til kundens historie her, da det er alt hvad vi har Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DoctorLove Skrevet 17. August, 2020 frenchlover1 skrev, Lige nu: Skift til en kvinde asap Jeg har en kvindelig læge men hun er møj grim Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sanook 547 Skrevet 17. August, 2020 sanook skrev, for 2 minutter siden: går ned på knæ skrev, for 3 minutter siden: Der er jo bare det, at problemet kun er der, hvis HAN er blevet smittet af hende. Er han det, så er hun allerede syg, men ikke fra ham. Så det rigtige er at vente for ham og blive testet. ER han så syg, skal han informere hende om, at han sandsynligvis er blevet smittet af hende. og hun skal undersøges og eventuel i bahndling Hvis du læser hans indlæg igen, vil du kunne se at det er HAM som muligvis har smittet hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest går ned på knæ Skrevet 17. August, 2020 sanook skrev, for 1 minut siden: Hvis du læser hans indlæg igen, vil du kunne se at det er HAM som muligvis har smittet hende. Her er hans indlæg igen. Han skriver ikke noget om, at han har smittet hende, men om hun kan have smittet ham igen det han fortæller på de 2 første linjer. Læs hans sidste linje Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sanook 547 Skrevet 17. August, 2020 går ned på knæ skrev, for 4 minutter siden: Vi bliver lige nødt til at se på historien. Hvis ikke pigen har gjort kunden syg, så er han ikke syg. Hvis pigen har gjort kunden syg, så var hun jo syg allerede. Under ingen omstændigheder kan det være ham der har gjort hende syg. Jeg forholder mig til kundens historie her, da det er alt hvad vi har Smitten kan gå begge veje uanset gætterier. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest går ned på knæ Skrevet 17. August, 2020 sanook skrev, for 1 minut siden: Smitten kan gå begge veje uanset gætterier. Det er korrekt. MEN hvis vi alle skulle ringe til den glædespige vi lige havde besøgt og sige. Hej jeg var rask før jeg besøgte dig. Jeg føler mig stadig rask, men er bekymret for, at du har smittet mig eller at jeg slet ikke er rask som jeg føler at jeg er, men har smittet dig. Sååå. ville det nok være lidt vanskelligt for både kunder og glædespiger. Bliv undersøgt om ikke andet for sjælefredens skyld. Skulle han derefter mod al forventning være syg, så skal han henvende sig. For hvad nu hvis han er gift eller har en partner, så skulle han jo også fortælle hende det nu og ikke vente til han er blevet undersøgt. Så skulle vi alle lige informere kunden eller kæresten. Hej jeg har lige endnu engang knaldet en glædespige. Vi må hellere gå til lægen i morgen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sanook 547 Skrevet 17. August, 2020 Jeg ville selv kontakte pigen,om ikke andet for at bede hende være opmærksom på problemet og kontakte ham, hvis hun opdager hun er smittet. Tror at vi er enige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1117 Skrevet 17. August, 2020 Th3M3lt skrev, for 1 time siden: Grunden til min “nervøsitet” er at jeg synes min pik er begyndt at summe lidt. Summen i dilleren må du nok belave dig på at leve med. Der er tale om kendte og vedvarende senfølger af smitte med pigelus 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest går ned på knæ Skrevet 17. August, 2020 sanook skrev, for 13 minutter siden: Jeg ville selv kontakte pigen,om ikke andet for at bede hende være opmærksom på problemet og kontakte ham, hvis hun opdager hun er smittet. Tror at vi er enige. Det kunne være en god løsning også ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
powerpoint 373 Skrevet 17. August, 2020 Pinkman skrev, for 9 minutter siden: Der er tale om kendte og vedvarende senfølger af smitte med pigelus Prøv lige at uddybe dette. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4118 Skrevet 17. August, 2020 DoctorLove skrev, for 38 minutter siden: Jeg har en kvindelig læge men hun er møj grim Så anbefaler at jeg at du bruger blindfold ... det kan også sagtens virke som et dejligt lille ekstra krydderi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1117 Skrevet 17. August, 2020 powerpoint skrev, for 36 minutter siden: Pinkman skrev, for 46 minutter siden: Der er tale om kendte og vedvarende senfølger af smitte med pigelus Prøv lige at uddybe dette. Jeg kan prøve med et hint: Det har summet i min, siden jeg var 15 (P.s. Smileyen er endnu et hint; både her og i den citerede sætning) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14129 Skrevet 17. August, 2020 Th3M3lt skrev, for 4 timer siden: Hej, jeg besøgte for 1,5 uge siden en gp og alt var med gummi (hun rullede dog på med munden). Kan man få kønssygdom af det? en anden ting er at jeg havde et nyt sår (8 timer gammel snitsår på fingeren) og gned hendes klit med den. kan jeg have fået nogen sygdom af noget af ovenstående? Det mest sandsynlige er at du har fået klamydia. Ring til lægen, få en tid og tag en urinprøve med - husk at en urinprøve ikke må tages under 2 timer fra sidste gang, du har haft vandladning. Så sender de prøven til test og et par dage efter kommer resultatet og er det positivt, kan din læge telefonisk udskrive en recept til dig på 2 piller, du kan afhente på et hvilket som helst apotek og efter en uge skulle du gerne være kureret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Th3M3lt 59 Skrevet 18. August, 2020 Nej, jeg har ikke været smittet med noget inden. Er dog bange for at jeg er blevet smittet af hende. Fra skeden igennem såret på min finger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 18. August, 2020 (edited) Th3M3lt skrev, 1 time siden: Nej, jeg har ikke været smittet med noget inden. Er dog bange for at jeg er blevet smittet af hende. Fra skeden igennem såret på min finger. Altså hvis det volder dig så store spekulationer så køber du jo ikke længere tid og fornøjelse hos en gp, istedet har du betalt for at få bekymringer. Når man vælger at få " fremmed fisse" er der altid en lille risiko for at blive smittet med det ene eller andet - lige fra forkølelse til herpes til covid 19. Er man så ængstelig et gemyt at man er bange for alt muligt, så skal man gøre sig selv den tjeneste at holde sig væk fra betalings sex Så er pengene bedre givet ud hos en terapeut så man kan få bearbejdet sin grundlæggende angst Redigeret 18. August, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg