Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har haft hende med ud at køre og vi tog hjem til mig.

Hun snakker meget og er ryger. Hun har været i branchen i mange år, på forskellige adresser i København, Valby og, Hvidovre sagde hun.

Men hun er fin i sengen. Jeg klager ikke, men vil ikke besøge hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde fornøjelsen af Mitzi for nogle år siden. Jeg pickede hende op og hun var en frisk  pige.

For et par dage siden lavede jeg  en så aftale med hende. Igen samme princip med pickup.

Gennem de sidste sms'er løftede jeg dog et øjebryn pga den sløsede tekst. 

Da jeg kom til aftalt sted,  måtte jeg rulle vinduet ned og beklage, at det ikke blev til noget.

De få år havde været hårde ved Mitzy. Hun var åbenlyst beruset og hendes ansigt var, ja hvordan skal sige det pænt, fuldstændig i forfald. Livet har været hårdt ved hende. Hun sagde bare "Nå" som det var noget hun havde  hørt før og stavrede bort.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Huntman skrev, den 1.5.2021 at 22:24:

Jeg havde fornøjelsen af Mitzi for nogle år siden. Jeg pickede hende op og hun var en frisk  pige.

For et par dage siden lavede jeg  en så aftale med hende. Igen samme princip med pickup.

Gennem de sidste sms'er løftede jeg dog et øjebryn pga den sløsede tekst. 

Da jeg kom til aftalt sted,  måtte jeg rulle vinduet ned og beklage, at det ikke blev til noget.

De få år havde været hårde ved Mitzy. Hun var åbenlyst beruset og hendes ansigt var, ja hvordan skal sige det pænt, fuldstændig i forfald. Livet har været hårdt ved hende. Hun sagde bare "Nå" som det var noget hun havde  hørt før og stavrede bort.

Jeg var på besøg i søndags og jeg kan kun sige at hun ser noget hvervet ud og hun er ikke noget for mig 

så hold jeg væk fin en anden at bruge jeres penge på 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...