Hop til indhold
Guest MalerKbhK

Hiv test

Recommended Posts

Guest MalerKbhK

Hejsa,

 

Jeg har været SKIDE nervøs og bange, var sammen med en ladyboy/shemale for 6 uger siden ca og brugte selvfølgelig kondom, men det sprang, måske pga der ikke var nok glidecrame, var nok oppe i hende i 5 min før jeg opdagde det og tænkte FUCK !!!!, blev så testet sidste uge på bisbebjerg for alt og har gået og tænkt, hvad nu hvis og hvis ....men fik svar i dag at alt var som det skulle være, så lettelsens suk herfra ...

Hvad med jer andre både GP er og Brøderne herinde, bliver i regelmæssigt testet eller kun som i mit tilfælde, når der er en real risiko for smitte ?

Nu er min tavle vasket ren og vil freomver være EKSTRA påpasselig, da den bekymring var ved at æde mig op og var anledning til søvnløse nætter ..

God dag til jer som læser med :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest A. Senna

5 min før du opdagede det, og 5 uger før du blev testet !!!! Hmmm.

 

jeg blev testet nogle gange i 80’erne og det var ikke positivt, altså test var positive hvergang men kun med harmløse ting der kunne kureres. Siden har jeg kun (Næsten) dyrket sikker sex og ikke følt behov for test.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbhK
A. Senna skrev, for 2 minutter siden:

5 min før du opdagede det, og 5 uger før du blev testet !!!! Hmmm.

 

jeg blev testet nogle gange i 80’erne og det var ikke positivt, altså test var positive hvergang men kun med harmløse ting der kunne kureres. Siden har jeg kun (Næsten) dyrket sikker sex og ikke følt behov for test.

Ja det er dig som er lidt uvidende kan jeg godt se !  Idag skal der gå 28 dage ( 4 uger ) fra smitte risici for at testen er 100 procent sikker . Combi test bisbebjerg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blev testet hver 12 uge da jeg var single - har både prøvet at kondomet sprang og enkelte gange at det blev glemt (damn you beer!)

Dog kun med sugarbabes (Blev stadigt testet, aner ikke hvad hun laver ellers) og one night stands (hvis det gik nemt for mig at få hende i seng, så er det sikkert også nemt for andre).

Så jeg blev vist regelmæssigt testet, men jeg var også en mande-hore... huskede dog normalt kondom.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
MalerKbhK skrev, for 37 minutter siden:

Hejsa,

 

Jeg har været SKIDE nervøs og bange, var sammen med en ladyboy/shemale for 6 uger siden ca og brugte selvfølgelig kondom, men det sprang, måske pga der ikke var nok glidecrame, var nok oppe i hende i 5 min før jeg opdagde det og tænkte FUCK !!!!, blev så testet sidste uge på bisbebjerg for alt og har gået og tænkt, hvad nu hvis og hvis ....men fik svar i dag at alt var som det skulle være, så lettelsens suk herfra ...

Hvad med jer andre både GP er og Brøderne herinde, bliver i regelmæssigt testet eller kun som i mit tilfælde, når der er en real risiko for smitte ?

Nu er min tavle vasket ren og vil freomver være EKSTRA påpasselig, da den bekymring var ved at æde mig op og var anledning til søvnløse nætter ..

God dag til jer som læser med :-)

Ja der er risiko for at blive smittet og derfor er meget tynde/usundt udseende GP'er et turn-off for mig - har prøvet det samme som dig, dog med en negerdame, og have næsten tyndskid i 4 uger - nu er HIV ikke specielt farligt mere men vel ikke noget man ønsker at pådrage sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbhK
kenderen skrev, for 6 minutter siden:

Ja der er risiko for at blive smittet og derfor er meget tynde/usundt udseende GP'er et turn-off for mig - har prøvet det samme som dig, dog med en negerdame, og have næsten tyndskid i 4 uger - nu er HIV ikke specielt farligt mere men vel ikke noget man ønsker at pådrage sig.

Nej, men at få hiv i dag og skulle leve resten af sit liv på medicin er ikke sjovt, tror også mere det er det psykiske i det som ville nage mig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
MalerKbhK skrev, for 11 minutter siden:

Nej, men at få hiv i dag og skulle leve resten af sit liv på medicin

Det sker også at medicinen stopper med at virke, har en bekendt der har været positiv siden start 90'erne.

Han er netop skiftet til én mindre effektiv behandling (Han dør ikke, men han kan smitte) fordi den behandling han modtog stoppede med at gøre det den skal.

Det var sådan jeg fik det forklaret i hvert fald. 

Redigeret af EksilKøbenhavner

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbhK
EksilKøbenhavner skrev, for 7 minutter siden:

Det sker også at medicinen stopper med at virke, har en bekendt der har været positiv siden start 90'erne.

Han er netop skiftet til én mindre effektiv behandling (Han dør ikke, men han kan smitte) fordi den behandling han modtog stoppede med at gøre det den skal.

Det var sådan jeg fik det forklaret i hvert fald. 

av,av ....pyh ha jeg var negativ så ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbhK
Coco Darling skrev, for 18 minutter siden:

Jeg bliver ca hver 3. mdr testet.

Kan godt lide du er ansvarlig :-) Tak for at dele.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kenderen skrev, for 33 minutter siden:

derfor er meget tynde/usundt udseende GP'er et turn-off for mig

Sorry, men det er irrationelt - der er ingen sammenhæng. Men det ved du sikkert selv.

MalerKbhK skrev, 1 time siden:

bliver i regelmæssigt testet eller kun som i mit tilfælde, når der er en real risiko for smitte ?

Kun på mistanke (symptom eller risikoadfærd).

MalerKbhK skrev, 1 time siden:

kondom, men det sprang, måske pga der ikke var nok glidecrame, var nok oppe i hende i 5 min

Det var trods alt værre, hvis det var omvendt: Det er den, som får en ubeskyttet pik op, der løber størst risiko (men især ved anal er der væsentlig risiko den anden vej også).

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
MalerKbhK skrev, for 29 minutter siden:

Nej, men at få hiv i dag og skulle leve resten af sit liv på medicin er ikke sjovt, tror også mere det er det psykiske i det som ville nage mig :-)

helt enig...

Del dette indlæg


Link til indlæg
MalerKbhK skrev, for 2 timer siden:

Ja det er dig som er lidt uvidende kan jeg godt se !  Idag skal der gå 28 dage ( 4 uger ) fra smitte risici for at testen er 100 procent sikker . Combi test bisbebjerg.

4 uger før test er sikker, ..... er billigt sluppet. Husker min første HIV test i Danmark i 80-90'erne. Inkubationstid, før test kunne foretages var 90 dage. Derefter også et pænt stykke tid,

husker ikke hvor længe, før test resultatet var klar. Der blev bidt negle.

Senere har jeg været i 2 forhold i Thailand, hvor kæresten og jeg i nogle måneder med kondom, fik foretaget fingerprik test sammen, og  vi begge fik oplyst resultatet sammen, efter ca.

20 minutters ventetid.

Testen var og er en kombinationstest, For HIV, Syfilis, Hepatitis og en ting mere jeg ikke husker. 7-800 Bht. pr . person. ca. 160,- Dkk. efter dags kurs.

Om denne test er 100% sikker, har jeg hørt forskellige meninger om. Men det er der ser sikkert folk her inde som ved meget mere om.

Redigeret af sanook

Del dette indlæg


Link til indlæg

I stedet for gyselige Bispebjerg, så prøv aids-fondets Checkpoint. Det er helt anderledes diskret og hurtigt at komme til. Og du får svar efter kort ventetid på stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mignuigen skrev, for 37 minutter siden:

I stedet for gyselige Bispebjerg, så prøv aids-fondets Checkpoint. Det er helt anderledes diskret og hurtigt at komme til. Og du får svar efter kort ventetid på stedet.

Har ikke selv haft brug for det (tak for det), men har læst om det. Er helt enig med dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er gratis. Og du kan også blive testet for klamydia, gonoré og syfilis.

Er du hetero, hvis du har sex med en ladyboy?

Ellers er det din egen samvittighed som må afgøre det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SødSur

Hvor bliver de udlandske piger testet - hver gang jeg spørger siger de “når jeg kommer hjem” - virker ikke så godt og tænker på hvor let det egentlig er for udlandske piger at blivet testet og om der kan gøres mere for at de let og hurtigt kan testes? 
Bliver selv testet hver gang det går “galt” - fatter stadig ikke hvordan jeg kan gå “fri” hver gang - ikke engang en uskyldig klamydia har man fået - sweet, men mega Surt!....... jeg ikke har mere rygrad til at stå imod når det bliver lidt for dejligt for begge 

Hilsen 

Sødsur

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbhK
mignuigen skrev, den 17.8.2020 at 21:01:

I stedet for gyselige Bispebjerg, så prøv aids-fondets Checkpoint. Det er helt anderledes diskret og hurtigt at komme til. Og du får svar efter kort ventetid på stedet.

jeg ved det, men der testes ikke for syfilis og hepititis, vil gerne ha hele pakken når jeg blir testet så jeg ved jeg er helt clean... men ja det er også en mulighed samt hvidovre hvor man får svar efter 20 min, min kun på hiv prik test lige som chek pointe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MalerKbhK skrev, 1 time siden:

jeg ved det, men der testes ikke for syfilis og hepititis

Har de ændret det for nylig? Sidst jeg var der fik jeg hele pakken. Se mit andet svar overfor.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SødSur skrev, for 21 timer siden:

Hvor bliver de udlandske piger testet

I København på Bispebjerg. Jeg har også selv set nogen i venteværelset, som 99% var arbejdende piger fra udlandet. Men med et blåt kort: Overalt.

Der er bare lukket for fremmøde uden aftale pga corona

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SødSur
MalerKbhK skrev, 1 time siden:

jeg ved det, men der testes ikke for syfilis og hepititis, vil gerne ha hele pakken når jeg blir testet så jeg ved jeg er helt clean... men ja det er også en mulighed samt hvidovre hvor man får svar efter 20 min, min kun på hiv prik test lige som chek pointe.

Og så er det en god og ansvarlig ting at gå til egen læge og lade sig vaccinere for HPV + hepatitis B  - både for sig selv og andre. Længe siden man har fået HPV vaccine kan det være en ide at få et boost + den nye HPV vaccine dækker mere bredt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbhK
mignuigen skrev, for 3 minutter siden:

Har de ændret det for nylig? Sidst jeg var der fik jeg hele pakken. Se mit andet svar overfor.

jeg snakker om chek point nu, læs hvad jeg skriver.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...