Hop til indhold
Mayer28

Betalinger - Per gang eller fast beløb?

Hvor mange gange mødes i med SB per måneD?  

33 medlemmer har stemt

  1. 1. Hvor mange gange mødes i med SB per måneD?

    • 1-2
      13
    • 3-4
      9
    • 5-6
      6
    • Betaling per gang
      25
    • Forud Betaling per måned
      4


Recommended Posts

Hejsa,

Jeg er nysgerrig på hvordan i aflønner jeres SB. De fleste piger (især unge) vil jo gerne have en del penge, det siger sig selv. Men aftaler i primært betaling per gang, eller laver en fast aftale og siger man overfører 10.000 hver måned?

Jeg er også nysgerrig på hvad i ligger i beløb? - Hvis man f.eks. går til GP, så er det nok sjældent at man som man bruger 10.000 på en måned(Det tænker jeg de færreste's økonomi kan bære med volvo, vovse og hus), samtidig kan man jo risikere at pigen den måned så holder op med at ville mødes, den måned hun evt. vil stoppe relationen - Der ryger måske også noget der. 

Hvor tit mødes i også med jeres SB? 3-4 gange om måneden? Færre/Flere? Eller?

Se afstemning - I kan sætte "flere" hakker. 

 

Redigeret af JayMay

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mødt mange piger fra sugardaters men mindes ikke at have set nogen mere end Max 2-3 gange i alt. Og aldrig på samme måned men længere tid imellem. 

Derfor har et fast beløb om måneden aldrig været på tale og jeg har aldrig talt med nogen på sugardaters der har været aflønnet på anden måde end pr gang. Typisk for sexydelser. 

Ingen af de hundredevis af sugarbabes jeg har været i kontakt med har bedt om gaver eller lignende, men nogen søger at tage ud at rejse lige som middage kan indgå i aflønningen for sexydelser. 

Sugarbabes er en betegnelse for en slags prostituerede som spænder over et bredt spektrum, men kontant afregning pr knald synes at være et gennemgående træk. Mobile Pay forekommer men aldrig creditcards

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har set nogle 5-10 gange 

Jeg er en gang blevet bedt om en beskeden månedlig betaling, men jeg sagde nej.

Jeg har mødt en enkelt, som kun en enkelt gang fik 500 kr. De øvrige gange spiste vi bare sammen, hvor jeg betalte middagen efter et par timer i sengen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde en hel del kaffe-dates, nogle engang fornøjelser mest da jeg var helt grøn derinde, enten blev det ikke til mere fordi oplevelsen var lidt "meh" for mig (og muligtvis hende) eller også havde jeg ikke spottet at hun egentligt ikke søgte en "sugardad (klamt ord forøvrigt)" men mere søgte en kunde :) I den første periode gav jeg typisk 500-1500 for en tømning (for meget mere var det ikke), det var meget styrret af hvad hun bad om. Som jeg havde forstået hele ideen med sugardating, så var det at man opbyggede en slags relation, venskab, forhold eller hvad man nu skal kalde det, men det var ikke det jeg gjorde. 

Jeg nåede dog at bruge et par måneder på ligegyldigheder - ikke pigen, men oplevelsen var ligegyldig - inden jeg fandt en hvor det klikkede, hende så jeg ca. 1 gang om ugen i over 6 mdr, efter hende stoppede engangs oplevelserne fuldstændigt, jeg var meget mere selektiv og måden jeg greb det hele an på ændrede sig.

Jeg oplevede både at betale et fast beløb om måneden, i et tilfælde betalte jeg hendes husleje. Ellers lå jeg på alt imellem 1500 og op, jeg lod stadigt hende bestemme, hvis jeg syntes det var fair og jeg havde råd - så hvorfor ikke? Alle er glade :) En af de bedste relationer jeg oplevede derinde, der havde vi ikke sex de første 3-4 gange vi var sammen, hun fik stadigt betaling for hendes tid - hun agerede date til et firma arrangement (lang historie).

Dyreste date var en tur til London (torsdag-søndag) den kostede mig nok omkring 20.000, når man tænker flybillet (hun ville sååååå gerne flyve første klasse, og så var det ikke den dyreste rute at gøre det på) og shopping med :) Hun ville ikke have et kontant beløb for turen... hvilket nok havde været billigere, så eh... klog pige :D 

Jeg har vist været hele vejen rundt, og kunne sikkert skrive en halv dårlig roman om alle min oplevelser.

Sitet kan jo bruges til så meget, Men når jeg læser @TorbenMadsen fortælle at han ikke har set nogen mere end 2-3 gange, så tænker jeg "tillykke du har fundet en eklatant besværlig måde at besøge en Privat Diskret" :) det gælder faktisk for de fleste jeg læser herinde :) 

Så er jeg forøvrigt vild med @Gammel rotte's gå på mod :D 

Redigeret af EksilKøbenhavner

Del dette indlæg


Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 54 minutter siden:

 

Jeg har vist været hele vejen rundt, og kunne sikkert skrive en halv dårlig roman om alle min oplevelser.

 

Ditto - har også været det meste af vejen rundt... dog ikke rejser. Søger kun SB til faste relationer - og dater pt en på 3 md - efter et enkelt længere forhold. Begge som eksklusive SBs - på min opfordring - hvor md-betaling indgår. En eksklusiv relation kræver typisk en lidt højere betaling - for at jeg kan være 'eksklusiv' Og som jeg er ganske tilfreds med. For mig er sugardating selve relationen - og ikke kun sex'en :P

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 5 timer siden:

Findes de stadigvæk??

Der er en enkelt, som er tilbage igen.

Der var forøvrigt en anden, som jeg så 5 gange. Hun betalte altid maden, og vi skiftedes til at betale for et sted at mødes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar! :-) 

Jeg havde fundet guldet. En fantastisk ung lidt buttet pige, med en god forstand og modent væsen. Ingen tvivl om at hendes jævnaldrende irriterede hende med deres barnlighed mm. Jeg var sammen med hende 3 gange, og det var meget intenst. sidste gang måtte jeg løbe efter hende, da hun forlod stedet, idet vi begge havde glemt betalingen i skyndingen. Hun meldte desværre fra efterfølgende idet hun sagde at der var en hun havde følelser for. I starte troede jeg det var en anden, men med tiden tror og (lidt) håber jeg også at det måske var mig. At det var kommet for tæt på, og at hun trak sig. Damm, jeg savner at være sammen med hende. :-(  Men som det er bemærket, så giver jeg ikke op, og har et par potentielle emner jeg arbejder på. :-) Jeg leder efter de "ægte" amatører, men de er ved gud svære at finde. :-/ 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er også selv ude i at finde den faste relation som et kærestelignende forhold. Det er også derfor jeg er villig til at betale mere for også at være eksklusiv, men nu er det også lidt at finde de rigtige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kbhvest

per gang , og imellen 800 og 4000 har det været, dog typisk 1500
en sagde bare hun kom forbi når hun havde lyst , nok 2 gange i ugen minus den røde uge, og så fik hun 1500 i ugen

Del dette indlæg


Link til indlæg
kbhvest skrev, for 7 timer siden:

per gang , og imellen 800 og 4000 har det været, dog typisk 1500
en sagde bare hun kom forbi når hun havde lyst , nok 2 gange i ugen minus den røde uge, og så fik hun 1500 i ugen

cool.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke for at angribe personligt, men tror man er lidt for naiv hvis man tror man har en SB eksklusivt, uanset hvad der er aftalt, eller har betalt en SB eller hvad hun siger (du gerne vil høre), siger ikke det ikke kan findes, men de fleste søger netop ikke et “kæreste” forhold, men et sugar forhold*, man kan være heldig de kun ser en lille håndfuld, men at man er den eneste er jeg meget tvivlende på.

Med mindre man er en 10/10 udseende/personlighed, og betaler kassen (ikke bare 4-5000 pr md)

Har en god veninde (har ikke et sugar forhold med hende, kun en ren tæt venne relation) der sugerdater, hun er 9/10 udseende og ung, hun ser 2 faste, og det løse hvis der kommer nogle med et tilbud hun ikke kan sige nej til ($$$ eller rejse), hun vil sige hvad som helst en fyr vil gerne vil høre, for at få flere penge ud af dem, for hende handler det ikke om relationen, men at have råd til at leve i luksus hun ellers ikke ville have råd til. 

*) dermed ikke sagt at de fleste SB ønsker at være sammen med så mange som muligt selvom der er mange derinde for tiden, mange er ude efter en lille håndfuld faste aftaler, men eksklusivitet med kun en sugardaddy, ej tvivler sgu, så havde de fundet en normal date.

 

 

 

Redigeret af 8000SD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altid pr. besøg. Det motiverer pigen til at arrangere møder og gøre et stykke arbejde :)

Jeg har f.eks. pt. set en SB i henved et år.

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...