Hop til indhold
Jan

Michelle

Recommended Posts

Jeg har haft fornøjelsen af denne fantastiske og helt igennem søde pige 2 gange.

Brysterne er ikke helt ægte, dog ikke silikone.  Men noget andet fortalte hun mig. Men de føles meget naturlige. 

Billederne er helt ægte, hvad du ser er hvad du får. Hun har lidt tatoveringer som også kan ses på nogle af billederne, men ikke noget vildt.

Hun taler godt engelsk. 

Hun er uddannet massør og det kan mærkes. 

Jeg startede med et hurtigt bad, og gik tilbage til værelset hvor hun lå klar på sengen. Hun startede med en god rygmassage, hvorefter hun bad mig om at vende mig om. Og så fik lille manden en fantastisk gang massage, ikke bare det sædvanlige frem og tilbage. Men noget af set mest pirrende og dejlige jeg har prøvet. Så kikker hun frækt på mig og siger "and now I'm going to massage it with my mouth " og waw. Det var lige før kanonen gik af. Vi skiftede plads og hun nød at blive slikket. Her efter sex i forskellige stillinger hvor jeg til sidst måtte overgive mig og kom i en dejlige missioner med skøn øjenkontakten. 

Så lidt small talk og i bad igen.

Hun skulle videre til et kort ophold i Kolding og der efter til Holland.  Men sagen at hun ville komme tilbage. Jeg er klar når hun kommer tilbage. 

Link

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...