Renfornøjelse 13 Skrevet 17. August, 2020 Jeg har længe kigget på Spermtøsens annonce da hun ikke er på så meget. Men pludselig var hun på og med nye bryster. Hun lyder rigtig fræk og det var det der tiltrak mig. Jeg sendte en sms, og trods hun ikke lige havde styr på sin vagtplan, fik vi aftalt tidspunkt. Jeg valgte menu 5, hvor Gfe, kys og kærestesex var i pakken. Jeg ankom spændt og modet en meget flot kvinde, som svansede rundt i en sports bh. Hun bad mig om og vaske pikken, og vi afregnede derefter. Tøjet blev smidt og hun bad mig om og ligge mig på sengen, hvorefter hun direkte tog ´pikken i munden og kørte derudaf. jeg blev lidt overrasket, for det smagte jo slet ikke af kærestesex. Jeg bad om og få lov til og stå op, så jeg kunne se hende og røre. Med sut og masser af hånd, kom jeg over punktet og måtte skyde den af. Desværre trak hun væk så det hele landede mellem benene på hende. Tror du du kan igen spurgte hun med det samme og prøvede med samme teknik, sutte og hånd, men det kom der ikke noget ud af. Jeg rejste mig og takkede af, Da jeg sad i bilen 1200 kr fattigere, var jeg sku noget skuffet over dette besøg, Det var slet ikke det hun annoncerede, jeg fik, og jeg kunne lige så godt have valgt en billigere pakke, for kærestesex, kys og Gfe, var på ingen i denne pakke. Jeg prøvede på sms og fortælle hende om min oplevelse, men med de svar der kom tilbage, kunne det være lige meget. Jeg kommer absolut ikke igen. 3 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 970 Skrevet 17. August, 2020 Har du ikke et link..?? Tror nemlig det er hende jeg var tæt på at besøge i fredags... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tugwell 568 Skrevet 17. August, 2020 Jeg har også besøgt hende. Det er nok omkring et halvt år siden nu. Nogenlunde samme oplevelse som du beskriver. Vask pikken og så igang. Uden så Pokkers meget indlevelse. Jeg havde så ikke valgt et længere besøg. Og heldigvis for det. Ganske kort efter vi er gået i gang har jeg kun lyst til at blive færdig og videre i dagens tekst. Min konklusion er prisen er ok. Hverken for dyr eller billig, men du får slet ikke det som der lægges op til i menu pakkerne. Det skal bare overståes fra hendes side virker det til. Så alt i alt føler jeg det er spild af penge. Jeg kommer så afgjort ikke Ingen. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tugwell 568 Skrevet 17. August, 2020 Og link https://annoncelight.dk/showad/289216 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casper_ 272 Skrevet 17. August, 2020 Hvad er alderen på den søde kvinde/pige og ca hvor i Kbh. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Renfornøjelse 13 Skrevet 17. August, 2020 Casper_ skrev, for 10 minutter siden: Hvad er alderen på den søde kvinde/pige og ca hvor i Kbh. jeg vil skyde hende til start 30 år og det er omkring Rødovre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
giraffen 154 Skrevet 17. August, 2020 Var der ikke tid til Dansk og evt Fransk til hende ? Måske inden hun går igang med blow til dig så man ikke kommer altfor hurtigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hot_Chili 1 Skrevet 17. August, 2020 Nøjagtig den samme oplevelse jeg har haft. Valgte nr 5 til 1200,- som skulle være GFE. Intet gfe over det. Desværre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eyes Only 62 Skrevet 17. August, 2020 Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre at rette overskriften, men hun kalder sig Gbspermtøsen og du er kommet til at skrive P i stedet for B. Af hensyn til fremtidige søgninger vil det være godt, hvis det kan rettes, så nogen der laver en søgning på hende her kan blive advaret mod en der tydeligvis konsekvent ikke vil yde den annoncerede vare. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 18. August, 2020 Du har faktisk selv løst problemet ved at skrive GBspermtøsen i dit indlæg. Nu findes denne tråd I en søgning alene pga. af din kommentar/rettelse. Smart, ik? I øvrigt skifter hun vel bare sit navn, hvis omtalen under GBspermtøsen/GPspermtøsen bliver lidt for broget her på EG Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gbspermtøsen 6 Skrevet 18. August, 2020 Renfornøjelse skrev, den 17.8.2020 at 07:44: Jeg har længe kigget på Spermtøsens annonce da hun ikke er på så meget. Men pludselig var hun på og med nye bryster. Hun lyder rigtig fræk og det var det der tiltrak mig. Jeg sendte en sms, og trods hun ikke lige havde styr på sin vagtplan, fik vi aftalt tidspunkt. Jeg valgte menu 5, hvor Gfe, kys og kærestesex var i pakken. Jeg ankom spændt og modet en meget flot kvinde, som svansede rundt i en sports bh. Hun bad mig om og vaske pikken, og vi afregnede derefter. Tøjet blev smidt og hun bad mig om og ligge mig på sengen, hvorefter hun direkte tog ´pikken i munden og kørte derudaf. jeg blev lidt overrasket, for det smagte jo slet ikke af kærestesex. Jeg bad om og få lov til og stå op, så jeg kunne se hende og røre. Med sut og masser af hånd, kom jeg over punktet og måtte skyde den af. Desværre trak hun væk så det hele landede mellem benene på hende. Tror du du kan igen spurgte hun med det samme og prøvede med samme teknik, sutte og hånd, men det kom der ikke noget ud af. Jeg rejste mig og takkede af, Da jeg sad i bilen 1200 kr fattigere, var jeg sku noget skuffet over dette besøg, Det var slet ikke det hun annoncerede, jeg fik, og jeg kunne lige så godt have valgt en billigere pakke, for kærestesex, kys og Gfe, var på ingen i denne pakke. Jeg prøvede på sms og fortælle hende om min oplevelse, men med de svar der kom tilbage, kunne det være lige meget. Jeg kommer absolut ikke igen. Jeg er ked af at du tager sådan på vej. Du bookede 30 min med gfe, vælger at sprøjter efter 4 mins blow, det gør det altså lidt svært at nå den vilde kæresteoplevelse. Jeg havde virkelig lyst til at sutte pik da du kom så jeg måtte bare have din pik i munden. Et dårlig blow uden indlevelse kan det jo ikke ha været når du kommer efter 4 min hi hi. Normalt under et besøg på 30 min har jeg masser tid til kys og kærtegn. Er ked af hvis flere føler min oplevelse af kæreste sex ikke rammer jeres og jeg tager det selvfølgelig til mig. Håber i kommer igen så vi sammen kan få en lækker fræk oplevelse..... med masser sperm hi hi. kys fra mig:) 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frank67 15 Skrevet 18. August, 2020 Gbspermtøsen skrev, for 3 timer siden: Jeg er ked af at du tager sådan på vej. Du bookede 30 min med gfe, vælger at sprøjter efter 4 mins blow, det gør det altså lidt svært at nå den vilde kæresteoplevelse. Jeg havde virkelig lyst til at sutte pik da du kom så jeg måtte bare have din pik i munden. Et dårlig blow uden indlevelse kan det jo ikke ha været når du kommer efter 4 min hi hi. Normalt under et besøg på 30 min har jeg masser tid til kys og kærtegn. Er ked af hvis flere føler min oplevelse af kæreste sex ikke rammer jeres og jeg tager det selvfølgelig til mig. Håber i kommer igen så vi sammen kan få en lækker fræk oplevelse..... med masser sperm hi hi. kys fra mig:) Jeg har oplevet det totale modsatte hos denne skønne kvinde.... jeg fik alt hvad jeg kunne tænke mig, De 1200 Var givet godt ud. Jeg er har været der flere gange, den samme fantastiske besøg. Med hede kys, kram og nus. Hun smager vildt godt når jeg slikker hende og hun kommer i min mund flere gange. Jeg kommer lige fra badet hver gang, men jeg vasker min pik og hænder med glæde, inden vi går i gang. Sgu fint at hygiejne er i orden, ved jo hun er ren og dejlig. Jeg syntes nogle mænd her inde skal se ind ad.... se på sig selv. Levede de op til det de ønskede ? Det er jo tilladt at stoppe det dejligt blow, og gør nået andet. Pigen kan jo ikke mærke eller vide om manden har tjek nok til at holde tilbage ..... Så nemt at ynke bagefter. Du kunne jo have slikket hende ? Og smagt hendes dejlige safter, nussede hendes dejlige krop..... Nu er jeg nød til at stoppe, jeg får vild lyst til at møde hende. Jeg glæder mig vildt til at nusse og slikke hendes nye bryster. Jeg syntes at de fleste anmeldelser, jeg læser i dette Forum, er fra mænd der ikke kunne leve op til deres egen forventninger, der har sparet op i flere uger. Så kommer de hurtig og giver de skønne pigerne / kvinder skylden. Der er ikke nået været at læse om mænd der ikke kan det de mente de kunne. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Renfornøjelse 13 Skrevet 18. August, 2020 Jeg har valgt og skrive denne Anmelde i en pæn tone, hvor jeg modsat kunne skrive en useriøs anmeldelse. Som jeg kan læse på nogle af de andre, har de haft samme oplevelse som mig. Fint, at spermtøsen melder sig på banen og samtidig banker en positiv anmeldelse ind lige bagefter,.??? Faktum er, at hendes menu nr. 5 er ifølge dem der skriver på denne tråd ikke den vare der udføres. Defination af kærestesex / Gfe er efter min opfattelse ikke et bankende blow - handjob fra første øjeblik. og ja, der gik knap 4 min så kom jeg ud over hendes ben, og hvordan kunne jeg det. ? Jo, hun havde den ikke i munden, men bankede derud af med hånden så jeg ikke nåede og holde tilbage. I mit hovede tænkte jeg så, at jeg havde betalt for 30 min, så med lidt kærtegn og fræk snak, kunne jeg nok engang mere. her springer kæden så af, da hun med det samme går i gang med blow. Hvem kan få den op igen umiddelbart efter og være kommet. Just Asking.!! Havde jeg bare valgt et blow til 700 kr, så svarede det til ydelse og udførelse. Det prøvede jeg også og forklare på sms, men der blev svaret tilbage helt ude fra skoven. Nok om det. Jeg har taget til efterretning, at skal jeg have kærestesex / Gfe, vil jeg først vælge menu når jeg står overfor personen og kan se / mærke der er kemi. Og kære Frank67, jeg er ikke en grim og ulækker mand, og jeg kom lige fra bad med nybarberede boller, så den skjulte linjeførelse kan du godt glemme. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 19. August, 2020 Frank67 skrev, for 9 timer siden: Jeg syntes at de fleste anmeldelser, jeg læser i dette Forum, er fra mænd der ikke kunne leve op til deres egen forventninger, der har sparet op i flere uger. Så kommer de hurtig og giver de skønne pigerne / kvinder skylden. Du har da vist ikke læst særligt mange anmeldelser her på EG, siden du kan skrive, at de fleste anmeldelser på EG: “er fra mænd der ikke kunne leve op til deres egne forventninger, der har sparet op i flere uger. Så kommer de hurtigt og giver de skønne piger/ kvinder skylden.“ Venligst French 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 970 Skrevet 19. August, 2020 Frank67 skrev, for 13 timer siden: Jeg har oplevet det totale modsatte hos denne skønne kvinde.... jeg fik alt hvad jeg kunne tænke mig, De 1200 Var givet godt ud. Jeg er har været der flere gange, den samme fantastiske besøg. Med hede kys, kram og nus. Hun smager vildt godt når jeg slikker hende og hun kommer i min mund flere gange. Jeg kommer lige fra badet hver gang, men jeg vasker min pik og hænder med glæde, inden vi går i gang. Sgu fint at hygiejne er i orden, ved jo hun er ren og dejlig. Jeg syntes nogle mænd her inde skal se ind ad.... se på sig selv. Levede de op til det de ønskede ? Det er jo tilladt at stoppe det dejligt blow, og gør nået andet. Pigen kan jo ikke mærke eller vide om manden har tjek nok til at holde tilbage ..... Så nemt at ynke bagefter. Du kunne jo have slikket hende ? Og smagt hendes dejlige safter, nussede hendes dejlige krop..... Nu er jeg nød til at stoppe, jeg får vild lyst til at møde hende. Jeg glæder mig vildt til at nusse og slikke hendes nye bryster. Jeg syntes at de fleste anmeldelser, jeg læser i dette Forum, er fra mænd der ikke kunne leve op til deres egen forventninger, der har sparet op i flere uger. Så kommer de hurtig og giver de skønne pigerne / kvinder skylden. Der er ikke nået været at læse om mænd der ikke kan det de mente de kunne. Jeg tænker lidt over om du måske har en eller anden aktie i arrangementet. Du har anmeldt 2 piger i din tid på eroguide, begge på samme adresse. GBspermtøsen og Den Lille Røde. De arbejder også under ret ens koncepter. Nu har jeg ikke haft lejligheden til at prøve GB, men kun den Røde... det var egentlig fint. MEN det var sq samlebånds arbejde og det er vel også det der bliver klaget over i denne tråd... Anmeldelser på begge piger har faktisk været ret enslydende.... så måske du skulle dig selv i spejlet... og tage op om du er helt reel...? Jeg kunne nu alligevel godt finde på at lave et kontrol besøg på GB... er vild med helt nye silikonebabser.... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Charlie11111 31 Skrevet 19. August, 2020 Jeg var forbi hende ca sidste sommer og min oplevelse var heller den bedste. Et ret kedeligt blow og da jeg kom i munden på hende gik hun ud og spyttede det ud igen. Lidt mystisk når der står hun sluger det hele og sutter pikken ren, og at hun elsker det :/ 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arild 68 Skrevet 19. August, 2020 Jeg må også tilslutte mig det negative desværre. Havde virkelig en ligegyldigt oplevelse med hende, lige efter corona lockdown. Kedelig blow og intetsigende sex, med en der, på mig, slet ikke virket fræk og oplagt som annoncen ellers giver indtryk af. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Keeper Skrevet 21. August, 2020 Bemærk at @Gbspermtøsen ikke deltager herinde mere pga falsk anmeldelse i anden tråd Keeper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Daddydick 5 Skrevet 2. November, 2020 Havde bestilt blow med slug hende for 14 dage siden. Jeg er til slug, som jeg også gav udtryk for ved ‘bestilling’. Meget vådt blow (det var godt) hvor hånden blev brugt en del. Ikke det bedste, men tænkte et godt slug ville gøre op for det. Da kanonen var klar til fyre flere dages ladning af, så skulle hun til at hive den ud af munden for at få ladningen udover hendes nye brysterne istedet. Jeg fik omdirigeret og fyrede de første skud af i munden på hende, men så blev det åbenbart for meget for hende. Hun rejste sig og gik hen og spyttede ud med ordene: ‘så får du ikke mere denne gang’. Alt i mens safterne bare forsatte med at rende ud af min stive stang og ned på gulvtæppet. Håber det gav pletter... Det gode var det våde arbejde med munden... men alt andet haltede, især det med sluget. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg