Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte hende her i går: https://annoncelight.dk/showad/302317

Virkelig dårlig oplevelse. Ingen indlevelse, usoigneret og bestemt ikke pigen på billederne. Hun er dansk, men det er vidst også det, der er det eneste rigtige i den annonce!

Tværtimod bliver du mødt af en ung kvinde, vil skyde hende til at være 25-30 år, der bestemt ikke lige har været i bad. Lugter af røg m.m.

Brysterne hænger og er lavet som på billederne. Vægten passer heller ikke og der er en del flere kilo sammenlignet med modellen på billederne i annoncen. Tog 30 min. var ude igen efter 20 min.

Ikke et besøg værd. Dårligste oplevelse jeg har haft med en pige til dato.

Spar jeres penge og besøg en anden!

Del dette indlæg

Link til indlæg
AlfaN skrev, for 15 minutter siden:

Hvis du regnede med hendes vægt fra annoncen passede, kan jeg godt forstå du blev overrasket:biggrin:

Hehe, det er nu meget sjovt skrevet, men formoder at der skal stå en vægt på mellem 70-79 jævnfør annoncen :D ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Picard skrev, for 1 time siden:

"Køb udlandsk" :D

hehehe...ja, ingen regler uden undtagelser, god info til alle moral prædikerne:)

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dolken21 skrev, den 16/8/2020 at 21:03:

Virkelig dårlig oplevelse. Ingen indlevelse, usoigneret og bestemt ikke pigen på billederne. Hun er dansk, men det er vidst også det, der er det eneste rigtige i den annonce!

Tværtimod bliver du mødt af en ung kvinde, vil skyde hende til at være 25-30 år, der bestemt ikke lige har været i bad. Lugter af røg m.m.

Brysterne hænger og er lavet som på billederne. Vægten passer heller ikke og der er en del flere kilo sammenlignet med modellen på billederne i annoncen. Tog 30 min. var ude igen efter 20 min.

Men om du ser att det inte är hon på bilderna varför vänder du inte i dörren?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dolken21 skrev, for 19 timer siden:

Sætter nu pris på noget ordentlig dansk! :)

Enig når der drejer sig om kartofler, jordbær og flæskesteg. Det skal sku være dansk! 

Men fisse må meget gerne være udlandsk :razz:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dolken21 skrev, den 16.8.2020 at 21:03:

Altså tatoveringerne må vel afsløre om det er pigen på billederne....vægt eller ej? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ulle skrev, den 23.8.2020 at 11:57:

Altså tatoveringerne må vel afsløre om det er pigen på billederne....vægt eller ej? 

Præcis. Det er bestemt ikke pigen. Billederne er ikke af hende. Kan jeg 100 % bekræfte.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dolken21 skrev, den 21/8/2020 at 16:23:

Sætter nu pris på noget ordentlig dansk! :)

Fransk er nu heller ikke at foragte :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er netop blevet gjort opmærksom på denne anmeldelse af en gæst, jeg havde idag.

Jeg vil gerne have lov at knytte en kommentar - jeg godt kan huske, du besøgte mig. Der var ikke meget andet end bøvl fra ende til anden og dårlig kemi ved mødet... Men ret skal være ret og jeg vil gerne knytte en kommentar. Det er trods alt min forretning i sidste ende.

Du startede med at spørge, om det var mig på billederne, da du var blevet snydt før og gerne ville være sikker, inden du kørte. Dertil svarede jeg, at det var mig, men tatoveringerne var photoshoppet “om”, så man kan se, jeg har tatoveringer, men ikke de rigtige motiver og placeringer for at være anonym for familie og venner, hvilket jeg vil mene er meget fair.

Dertil kvitterede jeg med et øjebliksbillede inden du kørte, så du kunne se PRÆCIS, hvad du fik. Du mødte mig præcis som på billedet. I samme tøj og det hele.

Jeg ved ikke, hvorfor du tror, jeg er 25-30 år, fordi det er ikke korrekt. Jeg har en fremtoning, make up, store læber osv, der muligvis får mig til at se ud som en på 25, men alderen passer. Diskussion lukket.

At jeg ikke havde været i bad og lugter, er ej heller korrekt. Jeg går MEGET op i min hygiejne, ligesom jeg forventer det samme den anden vej. Alle mine gæster bliver bedt om bad inden (ligesom jeg selv tager bad før og efter ALTID). Har ALDRIG hørt noget lignende. Min hygiejne er altid i top.

Korrekt, jeg lige havde røget en cigaret inden dit besøg. Det var klart beklageligt, nu jeg kan høre, det gav anledning til en anmeldelse om lugt og dårlig hygiejne.

Vægten i annoncen passer desuden også som matcher billederne. 

Vores kemi var dårlig, jeg husker det tydeligt. Jeg gør mit for at det fungerer med kemien imellem mig og alle mine gæster, men jeg kan ikke som ene menneske love en kemi, ligesom ude i den “rigtige” verden. Jeg er kun et menneske, ligesom du. Men jeg gør, hvad jeg kan. 

Dog synes jeg det er ærgerligt, at du maler et sådan billede af mig herinde, at alt er fake, fordi du beklageligvis havde en dårlig oplevelse med mig. 

Jeg er ked af, du har haft en dårlig oplevelse, men der er absolut ingen grund til at sige, at alt er fuldstændig forkert og forfærdeligt, fordi så havde du aldrig kørt, da du fik tilsendt privat billede - og du havde formegentlig vendt dig om og gået i døren, hvis jeg oveni købet ikke lignede hende, du oveni fik tilsendt billede af pr. SMS.

Så mit råd må være; en anden gang, så sig i døren, det ikke er noget for dig alligevel. Det er helt fair, ligesom jeg vil have lov til at afvise mine gæster i døren, hvis de ikke på udseende er noget for mig og som jeg på forhånd ved, jeg ikke kan give en god oplevelse.

Der er absolut ingen grund til at lave anmeldelser, der er urimelige og skrive ting, der ikke passer - især ikke, når du valgte at gå ind og besøge mig i stedet for at vende dig om. 

Jeg synes det er ærgerligt, at der ikke bliver overvejet mere, hvad der bliver skrevet herinde og du maler et helt forkert billede og smører tykt på, fordi din oplevelse og vores kemi ikke levede op til dine forventninger. 

En sådan anmeldelse er fair, hvis den er 100% velovervejet og ærlig, men det her er pigers glæde men også forretning. Den kan ødelægges af sådan noget her - ligesom f.eks. en restaurant kan gå bed på baggrund af falske anmeldelser fra kunder, der måske blot ikke var tilfreds med sovsen og pludselig var der også rotter, der løb rundt på gulvet.

Mit budskab må være - vær ærlig og fair overfor jer selv og andre, når I skriver disse anmeldelser. Og GÅ hvis billederne ikke lever op til det, I ønsker.

Uanset må du have en dejlig weekend.

Danske Ida 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Danskeida skrev, for 1 time siden:

Korrekt, jeg lige havde røget en cigaret inden dit besøg. Det var klart beklageligt, nu jeg kan høre, det gav anledning til en anmeldelse om lugt og dårlig hygiejne.

Når nu du ryger er det da lidt ufint at skrive "ikke ryger" i din annonce, så var det nok bedre bare at undlade at skrive noget. For nogle er det ret afgørende om pigen ryger...

Nå men bortset fra det ser du jo dejlig ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
pacer skrev, for 5 timer siden:

Når nu du ryger er det da lidt ufint at skrive "ikke ryger" i din annonce, så var det nok bedre bare at undlade at skrive noget. For nogle er det ret afgørende om pigen ryger...

Nå men bortset fra det ser du jo dejlig ud.

Fordi jeg normal vis er ikke ryger. Derfor jeg også skriver, det er beklageligt fra min side :) 

Mange tak..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...