Hop til indhold
DenOmrejsende

Massage (uden sex og ikke thai) - hvor i Jylland?

Recommended Posts

Hej allesammen,

Jeg trænger uendeligt til en god fuldkropsmassage af en DANSK kvinde, gerne mellem 30-48 år. Søger partout ikke sex i forbindelse med mødet - det er massagen jeg er interesseret i. Grunden til jeg skriver her er, at vinklen selvfølgelig er, at kvinden gerne må være topløs, helst ikke-ryger og et kønt ansigt. Tilbydes handjob eller blowjob som afslutning, er det bestemt ikke en ulempe, men omvendt diskvalificerer det heller ikke kvinden i forhold til min søgning, hvis hun ikke tilbyder HJ eller BJ.

Der var få år tilbage en kvinde i 30'erne fra Horsens (Maria vidst nok) som tilbød dette i eget hjem, men kan selvfølgelig ikke finde hendes kontaktoplysninger i dag. Generelt synes jeg det er overordentlig svært at finde danske kvinder som tilbyder dette.

Håber der findes nogle kvalificerede bud? Alle henvendelser modtages med glæde!

Vh.

DenOmrejsende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
DenOmrejsende skrev, for 2 timer siden:

Hej allesammen,

Jeg trænger uendeligt til en god fuldkropsmassage af en DANSK kvinde, gerne mellem 30-48 år. Søger partout ikke sex i forbindelse med mødet - det er massagen jeg er interesseret i. Grunden til jeg skriver her er, at vinklen selvfølgelig er, at kvinden gerne må være topløs, helst ikke-ryger og et kønt ansigt. Tilbydes handjob eller blowjob som afslutning, er det bestemt ikke en ulempe, men omvendt diskvalificerer det heller ikke kvinden i forhold til min søgning, hvis hun ikke tilbyder HJ eller BJ.

Der var få år tilbage en kvinde i 30'erne fra Horsens (Maria vidst nok) som tilbød dette i eget hjem, men kan selvfølgelig ikke finde hendes kontaktoplysninger i dag. Generelt synes jeg det er overordentlig svært at finde danske kvinder som tilbyder dette.

Håber der findes nogle kvalificerede bud? Alle henvendelser modtages med glæde!

Vh.

DenOmrejsende

Det må så blive hende imellem Randers og Viborg som den proff (husker ej navnet, men hun er omtalt herinde mange gange) hun ka, imodsatfald til fucking Thai :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...