Hop til indhold

Savner den gamle bolle fabrik i hvidovre.

Featured Replies

Skrevet

Skrev i en anden tråd at jeg savner den gamle bolle fabrik på gl køge landevej, hvor der altid var 20 min med tungekys og superfransk/dansk på menuen for 400.

Det var perfekt for mig, da jeg syntes 15 min er for lidt og 30 min er for meget .

Er der slet ingen som tilbyder det mere ?

Bollefabrikken i herlev er slet ikke mig, bare industribygningen er et turn off for mig og der er langt mellem snapsene blandt pigerne.

Skrevet

Ja man får ikke meget for 400kr nu til dags

Skrevet

Hvilken herlev fabrik er det du har været på? Der er jo to steder nu, meget tæt på hinanden. 

P. S. Et eller andet sted giver det mening at lægge en bollefabrik samme sted som alle andre fabrikker :D

Skrevet
Picard skrev, for 35 minutter siden:

P. S. Et eller andet sted giver det mening at lægge en bollefabrik samme sted som alle andre fabrikker :D

Især hvis den ligger ved siden af brød- eller baguette-fabrikken...........

Skrevet
Picard skrev, den 17.8.2020 at 13:00:

Hvilken herlev fabrik er det du har været på? Der er jo to steder nu, meget tæt på hinanden. 

Ligger de på samme vej?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.