Hop til indhold
Guest GamerGutten

Aisha - Hende som lever

Recommended Posts

Guest GamerGutten

"Hende som lever".
Det er en af de første google resultater når man søger på navnet Aisha. Om det er derfor Aisha benytter det navn, ved jeg ikke, men jeg synes i hvert fald det er smukt. (Og om ikke andet en forhåbentlig catchy title på min tråd)

Nå, som nogen måske allerede havde gættet er det her et forsøg på at anmelde: Aisha.
Og jeg skriver 'forsøg', fordi jeg synes det er vanvittigt svært at koge et besøg hos en GP ned til en anmeldelse andre kan bruge. Kemi er selvfølgelig en vigtig faktor men Aisha har allerede nogle meget positive anmeldelser under bæltet, og modsat min sidste tråd, så har jeg nødvendigvis ikke så meget nyt at sige, udover at jeg har lyst til at sige noget.

Aisha har været her før, og tidligere holdt til på Amager. Lige nu er hun i Valby, men hun søger et nyt sted.
Jeg har helt personligt først mødt Aisha her til sommer, men det har lynhurtigt udviklet sig til en serie af genbesøg, og det bliver kun bedre for hver gang - hvilket i sig er utroligt fordi standarden der blev sat fra start var vanvittig høj.

Aishas billeder er nye og 1:1 med virkeligheden. En af fordelene for udenlandske GP'ere er de kan tillade sig at vise deres ansigt, og det kan kun komme Aisha til gode fordi hun er blændende smuk og, som andre også tidligere har nævnt, hun har nogle af de smukkeste brune øjne.
Aisha tilbyder udover sin "Basic" service, også et bredt sortiment af ekstra ydelser, men jeg har indtil videre bare holdt mig til standarden, med tilkøb af Superfransk, og det har været fremragende. (1 time + SF til 1500)
Jeg tror helt personligt jeg havde fortrukket at hun skrev direkte hvad hun tilbød, fremfor man skal spørge selv først, men det er åbenbart sådan hun foretrækker det.

Aisha er mange fantastiske ting, men hun også er dejlig ærlig, og ikke bange for at sige hvad der mangler for at løfte mødet til det næste niveau. Jeg har aldrig bildt mig selv ind at jeg er fantastisk til at kysse, og jeg havde heller ikke meget erfaring i det inden jeg sprang ud i det her univers. Jeg synes det er meget vigtigt at GP'en også nyder et møder, og derfor blev jeg rigtigt glad for at blive sporet ind på hvad jeg skulle prøve at gøre anderledes.

Uden at lave en lang detaljeret beskrivelse af et besøg så er nogle af de nævneværdige highlights:
Aisha tungekysser som en drøm. Tror ikke man kan kalde det snaveri, men drønhamrende lækre, bløde og legesyge tungekys som man bare ikke kan få nok af.
Aisha er simpelthen lækker som slik, og det er svært at få nok af hende. Hun er dog lidt kilden, så man skal være forsigtig, men følger man hendes tempo så kan man godt glæde sig til en oplevelse.
At se Aisha på knæ, mens hun giver blowjob, er simpelthen så uvirkeligt, man bliver nødt til at knibe sig i armen. Og hun er klart en af de få piger jeg har besøgt, som man bliver nødt til at stoppe hvis man skal nå hele vejen rundt.
Og jeg har endnu ikke prøvet en position med hende, hvor man ikke føler sig fuldstændig tilfredsstillet.

Og til sidst vil jeg bare lige runde af med hendes GFE. Fordi for mig, er GFE den personlige kontakt. Gensynsglæden, og samtalen både før og efter. Interessen for hinanden. En afslappet atmosphære hvor der plads til at pjatte, grine og åbne lidt op. Og det, de herrer, mestrer Aisha til perfektion.

Det er igennem dette forum at jeg blev inspireret til at besøge Aisha første gang, og selvom man kan blive fristet til at "holde hende for sig selv", så fortjener både I - og hun - at blive mindet om, hvilken fornøjelse det er at møde hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...