mrXX 20 Skrevet 16. August, 2020 Nogen som har erfaring med denne dame https://sugardaters.com/da/profile/w-Z_kL9lzL Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snadremanden 255 Skrevet 17. August, 2020 Jeg har korresponderet lidt med hende for noget tid siden. Ganske positivt. Gad egentlig godt møde hende irl, men desværre ligger Varde ikke lige rundt om hjørnet for mit vedkommende ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 17. August, 2020 Hun har tilbudt sig for 1500 kr i et solcenter i kolding... Har ikke mødt hende men er ret sikker på hun er seriøs hvis tid og sted er det rette Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Deli 82 Skrevet 17. August, 2020 Hun er kommenteret her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 17. August, 2020 Hun er seriøs nok. Havde en aftale med hende, men jeg måtte desværre melde fra pga arbejde. Hun er nem at få aftale med. Har været sb i mange år og er vel nærmest prof Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg