Livsnyderkbh27 2 Skrevet 16. August, 2020 Hej alle, jeg er ny herinde, og vil høre om I har nogle gode råd til hvor en ung veludrustet fyr kan tage en moden dame med til noget offentlig ugeneret fræk sex? Håber I har nogle forslag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 16. August, 2020 (edited) Livsnyderkbh27 skrev, 1 time siden: hvor en ung veludrustet fyr kan tage en moden dame med til noget offentlig ugeneret fræk sex? Desværre kender jeg kun steder, hvor gamle mænd med små pikke kan kneppe unge tøser offentligt. Men seriøst, hvad er det du spørger om? Er det en lokalitet? Så hører det vist slet ikke til her? Du kan læse om folk der møder GP'er offentligt i anmeldelser. Det kan være i Fælledparken, Assistens Kirkegård, Valbyparken - som jeg lige kan komme i tanker om. En del af det sjove ved den slags i privat regi er efter min mening selv at finde på stedet. Redigeret 16. August, 2020 af Advarsel 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyderkbh27 2 Skrevet 16. August, 2020 Advarsel skrev, for 30 minutter siden: Desværre kender jeg kun steder, hvor gamle mænd med små pikke kan kneppe unge tøser offentligt. Men seriøst, hvad er det du spørger om? Er det en lokalitet? Så hører det vist slet ikke til her? Du kan læse om folk der møder GP'er offentligt i anmeldelser. Det kan være i Fælledparken, Assistens Kirkegård, Valbyparken - som jeg lige kan komme i tanker om. En del af det sjove ved den slags i privat regi er efter min mening selv at finde på stedet. Tak - det prøver jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg