Hop til indhold
Frankie25

Hjælp i århus

Recommended Posts

Hej, helt ny på dette forum. Jeg skal et smut til Århus på tirsdag, og har kigget flere anmeldelser igennem af søde piger. Men mange af anmeldelserne er af piger der ikke er der mere. Så nu spørg jeg bare om nogle har nogle favorit piger i Århus C? Helst ikke for "stille" piger?

Håber nogle vil komme med et par links og hvorfor. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackMagic2020 skrev, for 10 minutter siden:

hvorfor tage til Aarhus når der er mange smittede i byen

Hvorfor spilde mandens tid med et intetsigende svar?

Til OP så kan jeg da anbefale Amy som har været fast i Aarhus i flere år:

https://www.annoncelight.dk/showad/215033

Har selv besøgt hende flere gange i løbet af årene og har ikke haft noget at sætte fingeren på - køn pige som altid har leveret varen overfor mig.

Derudover har Engtoften også været kendt for at have besøg af piger af høj kvalitet de sidste par år. Der ser ikke ud til at være nogen der i denne uge, men det plejer at være om mandagen at de får besøg så prøv evt. at checke mandag formiddag om der er dukket nogen op (søg på Engtoften på f. eks. annoncelight) og check efterflg. om nogen har anmeldt pågældende herinde.

Luna (https://www.annoncelight.dk/showad/281982) har jeg ikke selv besøgt men hun linker jo selv til nogle anmeldelser herinde.

Synes også at flere af pigerne som p.t. annoncerer i Aarhus er dukket op i diverse anmeldelser på det seneste - et fif kan være at finde dem på annoncelight og så bruge det 6 cifrece nummer til sidst i deres link til at søge efter dem herinde.

Jf. min erfaring er det ikke kun Engtoften der har skiftedag om mandagen så prøv generelt at checke mandag formiddag for hvem der ellers er kommet til byen - det kan jo være at udvalget så er vokset.

/Tutankhamon

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020

bare en reminder på hvad der sker med smitten i Århus men er på eget ansvar, meget nyttig info

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackMagic2020 skrev, for 4 minutter siden:

bare en reminder på hvad der sker med smitten i Århus men er på eget ansvar, meget nyttig info

Frankie efterlyser hjælp og ikke ligegyldig palaver. Hold dig dog til  emnet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...