Hop til indhold
lovingboobs

"Min våd Fisser mange tissemænd." Tænder nogen virkelig på sådan en annonce?

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/296504

Ovennævnte er set på annoncelight idag. Vedkommende der har lagt annoncen op har ofret en "superannonce" - eller hvad den slags nu hedder, for at skabe noget opmærksomhed. Derfor findes den ovenfor brugte vending ikke i selve annonce teksten, men udelukkende som teaser blandt superannoncerne. Men findes der overhovedet nogen, der lige kunne komme i tanke om at give hende et ring? Videre i annoncen står der blandt andet: "Elsker at blevet knepper hårdt ved Gentlemen og frække flot fyr sødere mand.," Altså - min diller vender omgående det eneste øje mod jorden, uanset hvad der ellers er klistret på af billeder! ;) Og billeder som man vel næppe heller kan regne med er ægte. Bare kald mig fordomsfuld 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovingboobs skrev, for 21 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/296504

Ovennævnte er set på annoncelight idag. Vedkommende der har lagt annoncen op har ofret en "superannonce" - eller hvad den slags nu hedder, for at skabe noget opmærksomhed. Derfor findes den ovenfor brugte vending ikke i selve annonce teksten, men udelukkende som teaser blandt superannoncerne. Men findes der overhovedet nogen, der lige kunne komme i tanke om at give hende et ring? Videre i annoncen står der blandt andet: "Elsker at blevet knepper hårdt ved Gentlemen og frække flot fyr sødere mand.," Altså - min diller vender omgående det eneste øje mod jorden, uanset hvad der ellers er klistret på af billeder! ;) Og billeder som man vel næppe heller kan regne med er ægte. Bare kald mig fordomsfuld 

Ja tak, elsker piger der gerne vil have at manden går til den :)

Pigen i annoncen, har dog for mange "bildæk" til at hun får et ring fra mig ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Jeg bed mere mærke i, at hun har et "ægte stort bryst". Hm.. gad vide hvad der blev af det andet bryst? :D

Men altså... mon ikke de fleste af annoncens sproglige udfordringer kan tilskrives Google translate? Og det kan man vel godt se mellem fingre med hvis man ikke søger sig en penneveninde ;)

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 6 minutter siden:

Men altså... mon ikke de fleste af annoncens sproglige udfordringer kan tilskrives Google translate? Og det kan man vel godt se mellem fingre med hvis man ikke søger sig en penneveninde ;)

Sikkert. Min tilgang er blot: Hvis hun ikke selv kan begå sig på det danske sprog - eller er belemret med folk, som ikke kan. Hvad kan hun så heller ikke finde ud af? I bedste fald tiltrækker den ingen kunder, i værste fald de forkerte typer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
lovingboobs skrev, for 32 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/296504

Ovennævnte er set på annoncelight idag. Vedkommende der har lagt annoncen op har ofret en "superannonce" - eller hvad den slags nu hedder, for at skabe noget opmærksomhed. Derfor findes den ovenfor brugte vending ikke i selve annonce teksten, men udelukkende som teaser blandt superannoncerne. Men findes der overhovedet nogen, der lige kunne komme i tanke om at give hende et ring? Videre i annoncen står der blandt andet: "Elsker at blevet knepper hårdt ved Gentlemen og frække flot fyr sødere mand.," Altså - min diller vender omgående det eneste øje mod jorden, uanset hvad der ellers er klistret på af billeder! ;) Og billeder som man vel næppe heller kan regne med er ægte. Bare kald mig fordomsfuld 

Hun udgiver  sig  for  at  være  dansk,  det  ufuldendte  skrevne  minder  ikke  om en  der  er  ordblind.

Kald  mig  bare  fordomsfuld, men  ligelænge  at  der  kan  fås  meget  billig  sex , er  der  en  gruppe  af  mænd  som  er  ligeglad  med, hvor  meget  der snydes  med  billeder, tekst, alder  og  lyst. 

Der  skal  nok  være  mænd  som  har  lyst  til  at  få  dyppet  stablen  hos  hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovingboobs skrev, for 52 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/296504

Ovennævnte er set på annoncelight idag. Vedkommende der har lagt annoncen op har ofret en "superannonce" - eller hvad den slags nu hedder, for at skabe noget opmærksomhed. Derfor findes den ovenfor brugte vending ikke i selve annonce teksten, men udelukkende som teaser blandt superannoncerne. Men findes der overhovedet nogen, der lige kunne komme i tanke om at give hende et ring? Videre i annoncen står der blandt andet: "Elsker at blevet knepper hårdt ved Gentlemen og frække flot fyr sødere mand.," Altså - min diller vender omgående det eneste øje mod jorden, uanset hvad der ellers er klistret på af billeder! ;) Og billeder som man vel næppe heller kan regne med er ægte. Bare kald mig fordomsfuld 

Jeg kan ikke se noget mærkeligt ved den annonce. 

Teksten er sikkert Google, eller lidt ubehjælpsomt dansk. Pigen er da ret fyldig, men det er der mange der kan lide. At en pige der annoncerer på AL får mange pikke er vel ikke nogen hemmelighed. Din overskrift er misvisende, da den ikke er i hendes tekst. 
Jeg forstår faktisk ikke hvad du prøver at sige med dit indlæg, andet end hun ikke er noget for dig. 
Du kunne jo kontrollere fotos, før du lufter din mistanke ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nannas Hjørne skrev, for 33 minutter siden:

Jeg bed mere mærke i, at hun har et "ægte stort bryst". Hm.. gad vide hvad der blev af det andet bryst? :D

 

Man kan ikke få det hele for det halve.. :D Og i det mindste har hun et. Det er da trods alt bedre end at have tre.. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes hun ser rigtig fræk ud og da jeg, som der er nævnt tidligere i tråden, ikke søger en penneven men en bolleven er jeg lidt ligeglad med hvordan annoncen er udformet. Dog er der en anden der kom mig i forkøbet:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/124036-nina-i-odense/

Så tror bare jeg gemmer mine penge til en anden.
Og der er da tit og ofte andre annoncer der kan være ret underholdende at læse pga. sprog udfordringer. Mange Thai-annoncer er skrevet på en lidt speciel måde... Meeeennnn.... Der er sgu også indlæg her på EG der er lidt sprogligt udfordrede, og det skal da ikke lægge folk til last at de måske ikke er så skrappe til at stave, så er der måske andet de er gode til. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

For 10 år siden når jeg stødte på en annonce der lå udenfor mine præferencer, tænkte jeg ofte "Er der virkelig gæster til det".  Tiden har vist mig, at lidt groft sagt, så er der gæster til alle kvinder der skilter med sex i forskellige afskygning. 

I øvrigt synes nu ikke at annoncen er så speciel som den gøres til. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Hubbleman skrev, 1 time siden:

Man kan ikke få det hele for det halve.. :D Og i det mindste har hun et. Det er da trods alt bedre end at have tre.. :lol:

Eller er det? B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Nemtøs skrev, for 1 time siden:

Hun udgiver  sig  for  at  være  dansk,  det  ufuldendte  skrevne  minder  ikke  om en  der  er  ordblind.

Kald  mig  bare  fordomsfuld, men  ligelænge  at  der  kan  fås  meget  billig  sex , er  der  en  gruppe  af  mænd  som  er  ligeglad  med, hvor  meget  der snydes  med  billeder, tekst, alder  og  lyst. 

Der  skal  nok  være  mænd  som  har  lyst  til  at  få  dyppet  stablen  hos  hende. 

Hvor udgiver hun sig for at være dansk? Det første som står i annoncens brødtekst er "South America". Der hvor der står "dansk øgæster", vil mit bedste bud være, at hun opfordrer danske gæster til at komme, ikke at hun udgiver sig for at være dansk. Men netop siden det tydeligvis er Google translate eller lignende som er brugt, kommer det til at stå noget spøjst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
lovingboobs skrev, for 1 time siden:

Sikkert. Min tilgang er blot: Hvis hun ikke selv kan begå sig på det danske sprog - eller er belemret med folk, som ikke kan. Hvad kan hun så heller ikke finde ud af? I bedste fald tiltrækker den ingen kunder, i værste fald de forkerte typer

Mon ikke hun er bedre til at bruge munden og fingrene til non-verbal kommunikation. Ikke at jeg argumenterer for at besøge hende, men det med sproglige udfordringer er vel noget alle mænd som besøger udlandske piger er indstillet på. Så er der nok andre ting i centrum. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Der  skal  nok  være  mænd  som  har  lyst  til  at  få  dyppet  stablen  hos  hende. 

Darn, nu får jeg mindreværdskomplekser... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
MickeyM skrev, 1 time siden:

Darn, nu får jeg mindreværdskomplekser... 

Min  mobils  ordbog  vil  ikke  det  samme  som  jeg  vil  :-) :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hverken fotos eller annonce tekst kunne på noget tidspunkt få mig til at tænke tanken om at kontakte hende - vulgær og fed. 
 

Men andre er velkommene til lade sig friste. 
 

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 30 minutter siden:

Hverken fotos eller annonce tekst kunne på noget tidspunkt få mig til at tænke tanken om at kontakte hende - vulgær og fed. 
 

Men andre er velkommene til lade sig friste. 
 

Alko

Alko din lille provo :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Onkel Reje
lovingboobs skrev, for 5 timer siden:

Bare kald mig fordomsfuld 

Nok nærmere "enøjet"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 6 timer siden:

Jeg bed mere mærke i, at hun har et "ægte stort bryst". Hm.. gad vide hvad der blev af det andet bryst? :D

 

Å ja den lå jeg også mærke til et stor bryst :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Annonceteksten alene er ikke noget for mig, så jeg springer over. Det virker som regel ikke for mig når der er rod med oversættelser og humoren. Men som andre har skrevet, så er det jo ikke en annonce for pennevenner... :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Dem  jeg  dyrker  sex  med  vil  jeg  gerne  kunne  kommunikere  med  både  inden, under  og  bagefter  - og  nej  jeg  søger  ikke  pennevenner. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovingboobs skrev, for 6 timer siden:

Bare kald mig fordomsfuld

Okay. Men ud over fordomsfuld, virker du heller ikke super skarp. Du får ikke engang formuleret, hvad du synes problemet er? Du kan ikke få den op med en kvinde, der ikke kan skrive dansk uden mange fejl?

 

Aarhuselsker skrev, for 6 timer siden:

Din overskrift er misvisende, da den ikke er i hendes tekst. 

Som han skrev, står det i annoncefremhævningen på AL:

 

Nemtøs skrev, for 6 timer siden:

Hun udgiver  sig  for  at  være  dansk,  det  ufuldendte  skrevne  minder  ikke  om en  der  er  ordblind.

Det er en der ikke så godt har lært skrive dansk, men prøver. Fx overskriften "mange" skal sikkert være "mangler".

 

Screenshot_20200815_232230.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan fuldt ud identificere mig med hende.
I øvrigt antyder hun at hun er fra South America og blot tilbyder dansk, tror jeg.
Måske har hun bare været møghamrende liderlig fordi nogen havde kneppet hjernen i stykker på hende lige før hun fik idéen til at starte som glædespige og satte sig ned og forfattede annoncen? 

Personligt kender jeg da godt det med at mit ordforråd bliver gradvist mere og mere mangelfuldt og snøvlet indtil de eneste to ord der er tilbage er "mere" og "Pik". 
Hvem ved? Hun kan være pæredansk ord ekvilibrist, være korrekturlæser og tilkaldevikar i Dansk Sprognævn, men har fået den idé at prøve at markedsføre sig på en anderledes måde. Vi ved det jo ikke.
Er det ikke ligemeget? 

Hun skriver Fisser med stort og er tydeligvis ikke den monogame type - det er sguda frækt! 

Jeg holder med Nina fra Odense og hepper på succes med projektet <3

Kh. Eva

PS: Mit yndlingsbrev til dato fra en score-side havde følgende ordlyd: 
"Du ser frak du. Ånnaneger du maje?"
Jeg kan stadig mange år senere huske det og tænker at jeg nok er gået glip af noget fordi jeg ikke svarede.

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nogle fudge-kin lækre billeder, lige undtagen det med askebægeret :D Nej... sådan en annonce kan jeg ikke li' ... jeg bliver sgu skræmt af ordvalget, jeg er nok lidt for gammeldags.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...