Hop til indhold
denunge

Kinnali Thai Massage Liege

Recommended Posts

Som set i en anden tråd, var jeg for nyligt i Liege. Den første massage på det andet sted, gjorde ikke rigtig noget godt for kroppen, så valgte at besøge:

http://kinnali.be/

Her kom jeg til stedet. Det er bare et almindelig hus, på en almindelig vej, og bortset fra et Thailandsk flag på postkassen, var der ikke noget der skreg thai massage. Heller ikke noget stort lysende banner eller andet - men derfor har naboerne selvfølgelig stadig godt vidst, hvad der foregår derinde...

Kommer ind og møder Apple. En rigtig flot og sød pige i start 40'ere, vil jeg skyde hende til.

Bliver vist ovenpå, hvor der er to værelser, med hver deres dobbeltseng, og får anvist det ene rum. 80 Euro kontakt for en times massage. Bliver betalt, og får lov til at låne badeværelset til en omgang vask - solo.

Ind på sengen, med ryggen opad, og efter lidt ventetid kom Apple ind i rummet igen. Jeg kunne høre at hun klædte sig af, så det startede jo godt ;-)

Nå, men på med noget olie på ryggen, og så spurgte hun om det skulle være blød eller hård massage - jeg valgte noget midt imellem. Det gjorde hun rigtig godt, og var rigtig massage, som man også kender det fra de gode steder i Danmark.

Hun sørgede selv for at benene blev godt spredte, da hun skulle sidde mellem dem, for at massage ryggen. Da det kom til balle massage, og ned af benene, kom der berøringer på de følsomme steder, og effekten udeblev da heller ikke. Slet ikke da hun gik i gang med lidt body2body.

Efter anslået 20-25 minutter var det vend rundt. Hold nu kæft hun så godt ud, som hun sad der helt nøgen. Hun masserede brystkassen og maveregionen lidt, inden der blev spurgt om jeg ville mere. 50 Euro ekstra for fuld pakke. Jo tak! Dog skulle betalingen foregå inden vi gik videre, hvilket var et lille afbræk.

På med kondomet, og så blev der givet lidt fransk, inden hun hoppede op. Hold nu kæft hun var stram, plus hun kunne massere pikken imens, så det havde begrænset længde, inden der var jackpot.

Herefter aftørring, hvorefter massagen på forsiden fortsatte. Der var tid og mulighed for mere, så det blev til en omgang håndtrold fra hende, som gik over i prostata massage - for satan det var godt!

Blev vasket af med en vaskeklud på både for- og bagside, inden vi takkede af.

Det var bare en helt fantastisk service, og ydermere så snakkede hun godt engelsk, så der var lidt generelt smalltalk under massage delen.

Det er helt sikkert et sted, som jeg skal besøge igen, når jeg på et tidspunkt kommer til Liege. Skal man være fair, så er det ikke Liege centrum, så man skal være i bil eller andet transportmiddel, for at kunne komme derud. Men det var alle 130 Euro værd.

Spørg hvis I vil vide mere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft et par besøg mere på adressen, siden denne anmeldelse, med i alt 3 forskellige piger. De gør sku et godt stykke arbejde allesammen. Høj standard, rene lokaler og smukke piger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...