Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogle der kender til en dejlig kvinde der kan besøges i Slagelse eller omegn , og som tilbyder massage eventuelt med bj og prostata massage , hvor man samtidig må nusse og kæle for hende og også bruge finger inde i hende , helst et privat sted  , ikke på hotel , hvis det er muligt .

Håber der er nogle der kan hjælpe mig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pet66 skrev, for 1 time siden:

Tag på Thai smile og spørg efter Bibbi.

Det lyder spændende , hvor meget ag det jeg skriver tilbyder hun ? Er der mulighed for hun er nøgen under massagen , og må man nusse og kæle for hende , og bruge fingre inde i hende samtidig , og tilsidst hvad med bj og prostata massage ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hooot skrev, for 2 timer siden:

Det lyder spændende , hvor meget ag det jeg skriver tilbyder hun ? Er der mulighed for hun er nøgen under massagen , og må man nusse og kæle for hende , og bruge fingre inde i hende samtidig , og tilsidst hvad med bj og prostata massage ;-)

Tvivler dog lidt på at du får lov at bruge fingrene. Men prøv.... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
hooot skrev, for 2 timer siden:

Håber det er muligt , ville elske hvis det kunne lade sig gøre enten der eller et andet sted hos en dejlig kvinde 

Det er nok ikke noget du i udgangspunktet skal regne med. Det bliver i hvert fald ikke tilbudt som en betalings "service" på linie med FP, BJ, B2B nogen steder i Thai massage verdenen. Men opbygger du en god relation med en kvinde hvor der er en god kemi og der opbygges en fortrolighed, så er muligheden måske større hen ad vejen. Jeg tror det for mange er for intimt og for risiko fyldt i forhold til hygiejne mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...