Goodtimes 5 Skrevet 14. August, 2020 (edited) Så må det være min tur til at forsøge at beskrive den måske bedste oplevelse jeg har haft rigtig længe. Jeg besøgte Oue i dag for at få en god pirrende massage. Og jeg må sige det er den bedst udførte og mest pirrende massage jeg har fået. Hun er ekstrem sød og ved hvad hun laver. Meget sober og der er ikke mere at hente end HJ Hun er køn. lille og petit Lige godt 40 år tror jeg Kommer helt sikkert igen Redigeret 14. August, 2020 af Goodtimes For specifik addresse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goodtimes 5 Skrevet 14. August, 2020 Kan ikke finde noget link derfor skrev jeg addressen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 14. August, 2020 tror det er dumt at skrive adressen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Curiosity 541 Skrevet 14. August, 2020 Goodtimes skrev, for 32 minutter siden: Så må det være min tur til at forsøge at beskrive den måske bedste oplevelse jeg har haft rigtig længe. Jeg besøgte Oue i dag for at få en god pirrende massage. Og jeg må sige det er den bedst udførte og mest pirrende massage jeg har fået. Hun er ekstrem sød og ved hvad hun laver. Meget sober og der er ikke mere at hente end HJ Hun er køn. lille og petit Lige godt 40 år tror jeg Kommer helt sikkert igen Selvtak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bulder 182 Skrevet 14. August, 2020 (edited) Adressen er vist ligegyldig for der er ikke noget der hedder Vesterkirkegade i Randers -,) . Men Oue er den bedste i Randers, super massage men ingen sjov. Redigeret 14. August, 2020 af Bulder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 331 Skrevet 15. August, 2020 Selv om jeg kommer meget i Randers har jeg ingen anelse om hvem oue er og hvor det er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sergent-254 46 Skrevet 15. August, 2020 Randersmand skrev, 1 time siden: Selv om jeg kommer meget i Randers har jeg ingen anelse om hvem oue er og hvor det er vesterkirkestræde 10 randers 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Monty 120 Skrevet 17. August, 2020 På denne adresse plejer der da ikke at være problemer med at få ekstra service af både den ene og anden slags. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jydefyren 121 Skrevet 17. August, 2020 Jeg er ret sikker på, det ikke er nummer 10, men den, der ligger mellem Kat (nr. 2) og Yomi (nr. 10) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prikken 182 Skrevet 18. August, 2020 jydefyren skrev, for 20 timer siden: Jeg er ret sikker på, det ikke er nummer 10, men den, der ligger mellem Kat (nr. 2) og Yomi (nr. 10) Ja Oue ligger i nr 6. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 175 Skrevet 19. Oktober, 2020 Er der et tlfnummer til Oue et sted? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg