Hop til indhold

Oddset Janni

Featured Replies

Skrevet

Hr. Ree er en heldig kartoffel. - Janni Ree har for kort tid siden lavet et billed serie i lingerie….hun holder sig godt :-) er jeg den eneste der gerne ville lave et gangbang….eller endnu bedre...bukkake … med den sprøde Janni?

God weekend

JR

Skrevet

Link

Skrevet
BlackMagic2020 skrev, for 12 minutter siden:

Link

https://bfy.tw/OmAJ

Skrevet
EksilKøbenhavner skrev, for 1 minut siden:

Jeg springer sgu nok det GB over :D

Men jo, hun holder sig godt... og naturligt.

Hun bliver sikkert heller ikke brugt ret meget :lol:

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Hun bliver sikkert heller ikke brugt ret meget :lol:

Nææææ han er jo ikke glad for at slide på ting :D

Men bare det at vide at man er hulfætre med Hr. Ree, ville være grund nok til ikke at deltage ;)

Skrevet
EksilKøbenhavner skrev, for 8 minutter siden:

Nææææ han er jo ikke glad for at slide på ting :D

Men bare det at vide at man er hulfætre med Hr. Ree, ville være grund nok til ikke at deltage ;)

:lol:

Skrevet
EksilKøbenhavner skrev, for 9 minutter siden:

Det kunne jeg nok godt abstrahere fra.........ham eller hvilken som helst anden.

Men når jeg har hørt/ set hende på skærmen i mere end 5 minutter, så vIrker Hr. Ree pludselig som et meget bedre alternativ B)

Skrevet

Jeg kunne helt sikkert godt rive hende rundt imens impotente Ree sad i hjørnet og gav ordrer eller talte sine penge :)

Skrevet
EksilKøbenhavner skrev, for 46 minutter siden:

Jeg springer sgu nok det GB over :D

Men jo, hun holder sig godt... og naturligt.

Og jeg er Kronprins Frederik-hvis hun har noget naturligt-hun er ligeså falsk udenpå som inden i ...:P

Skrevet
Johnsonrocks skrev, 1 time siden:

hun holder sig godt :-)

Eller bliver holdt godt - lidt som man tager det. Men jo, hun ser sgu da ok ud.

Skrevet

Jeg springer over. Hun stjæler sikkert bare min pung og mobiltelefon, mens jeg er i bad bagefter. 

Skrevet
Johnsonrocks skrev, for 4 timer siden:

Hr. Ree er en heldig kartoffel. - Janni Ree har for kort tid siden lavet et billed serie i lingerie….hun holder sig godt :-) er jeg den eneste der gerne ville lave et gangbang….eller endnu bedre...bukkake … med den sprøde Janni?

God weekend

JR

Ja

Skrevet

Plastik i brysterne og plastik i ballerne, vist også i læberne - jeg tænder altså ikke rigtig på plastik!

Skrevet
jensen6 skrev, for 5 minutter siden:

Plastik i brysterne og plastik i ballerne, vist også i læberne - jeg tænder altså ikke rigtig på plastik!

Man burde straffe hende som den lille so hun er, med rigeligt sæd på de plastificerede dele

Skrevet
Arne Jensen skrev, for 8 timer siden:

En 8 år gammel artikel ;)

Det var den, jeg lige kunne finde - har du link til en nyere, er du velkommen til at indsætte et link ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.