Hop til indhold
Guest Joebiden

Handjob Express

Recommended Posts

Jeg har mødt hende. Hun er sød og lækker, men beholder alt tøjet på undervejs og holder en slags professionel afstand hele vejen igennem. Det er en lidt sjov oplevelse - som at have besøg af en hjemmesygeplejerske. Men kinky på sin egen måde. 
 

Dengang kostede det 500, hvad jeg syntes var dyrt. Og en gang var nok - så er det prøvet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også haft besøg af hende, hun er rigtig sød, og meget lækker, men som der bliver sagt, så beholder hun alt tøjet på, jeg forsøgte at få hende til at smide T-shirten, men det havde hun ikke lyst til, jeg troede da hun satte prisen op, at der var lidt ekstra krydderi, det var der så ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Joebiden

Jeg har også lige fået en personlig beretning fra en herinde, som gerne vil være anonym og personen skriver følgende: 

Hejsa,

Jeg har haft hende på besøg for 3-4 måneder siden. PENGE UD AF VINDUET.

Hun beholder alt tøjet på og sætter sig i fodenden af sengen. Alt hendes pjat med bløde strøg osv. Glem det.

Jeg betalte dog kun kr. 600.-

Hun kunne slet ikke gøre mig færdig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan se hun har sat prisen ned til 500 igen, hun kan så godt få mig gjort færdig, men kan godt forstå hvis man synes det er spild af tid og penge, for det er rigtigt som "Det vertikale smil" skriver, så er det ligesom at have en hjemmesygeplejerske på besøg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Flopper skrev, for 25 minutter siden:

som "Det vertikale smil" skriver, så er det ligesom at have en hjemmesygeplejerske på besøg

Det kan der da selvfølgelig også være noget frækt ved....:D
Men annoncen minder mig lidt om hende den 50-årige som giver Bj for en tusse, men kun hvis du har en frisk og ren attest, og hvis vinden står i syd-nord-øst... osv osv....
For 500,- skulle hun sq også som minimum smide noget tøj....;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har været her et par gange, første gang til 500, siden satte hun prisen op til 700, så regnede jeg med at hun i det mindste smed T- shirten, men det ville hun stadig ikke, så jeg fandt aldrig ud af hvorfor denne pludselige stigning, men som sagt, så er prisen igen 500.  Jeg så hun havde sat et billede i med en meget lille top, og så skrev jeg til hende, at hun skulle have den på hvis hun skulle komme igen, men det fik jeg aldrig svar på, men ellers er hun sød og meget charmerende, men lidt indlevelse fra hende mangler, det medgiver jeg!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kubrick skrev, den 14.8.2020 at 14:46:

Det kan der da selvfølgelig også være noget frækt ved....:D
Men annoncen minder mig lidt om hende den 50-årige som giver Bj for en tusse, men kun hvis du har en frisk og ren attest, og hvis vinden står i syd-nord-øst... osv osv....
For 500,- skulle hun sq også som minimum smide noget tøj....;)

 

Du kan få hende til at smide t-shirten hvis du betaler 800, og for 1200 kan du få hende til at smide alt, hvis hun føler for det på dagen, men du må ikke røre, spørgsmålet er om det er det værd?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joebiden skrev, den 13.8.2020 at 20:49:

Jeg har ikke kunne finde nogen herinde som har mødt https://annoncelight.dk/showad/296003. Er der nogen som har haft besøg af hende? :)

 

 

Der er flere tidligere omtaler: 

 

Hendes geografisk meget snævre operationsområde og lidt alternative opfattelse af, hvad der gælder for "forstad" har forhindret mig i en oplevelse med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 4 minutter siden:

Der er flere tidligere omtaler: 

 

Hendes geografisk meget snævre operationsområde og lidt alternative opfattelse af, hvad der gælder for "forstad" har forhindret mig i en oplevelse med hende.

Prøv at spørge, som hun sagde til mig, hvis man ikke spørger ved man ikke hvad man går glip af, så jeg spurgte om hun ville gøre det topløs, og hun svarede at det kostede 800, så hvis du spørger om hun måske vil komme til dig hvor du bor, er det da ikke umuligt at hun godt vil!! Jeg tror hun bruger det offentlige eller cykler rundt, det er nok derfor hun begrænser det til København, altså alle brokvartererne og midtbyen, men prøv at spørge, men det har du måske gjort?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Flopper skrev, for 7 minutter siden:

så hvis du spørger om hun måske vil komme til dig hvor du bor, er det da ikke umuligt at hun godt vil!!

Jeg har skam spurgt. Det var inden hun i annoncen skrev flere københavnske bydele, som hun regner for "forstad". Lige min er stadig ikke nævnt, men kort fortalt mener hun tilsyneladende ret bogstaveligt, hvad hun skriver. Jeg hælder også til teorien om cykel. Hun skrev dog i sti svar: "suburb=extra travel cost". Men mere end 500 er det ikke værd for mig, hvis det var et forsøg fra hendes side på at få ekstra betaling.

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også haft besøg af hende en gang.  Sammenligningen med en hjemmesygeplejerske holder meget godt. Man må ikke røre hende, hun beholder tøjet på, selvom jeg fik hende overtalt til at tage en smule af dog uden at betale ekstra for det.

Egentligt er jeg ikke så meget for HJ, men ville lige prøve hende. Det blev en engangsoplevelse og jeg kunne aldrig drømme om at betale 1200 kr for et HJ nøgen eller ej. Så lækker er hun altså heller ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne ikke finde på at bestille hende, 500 for en spiller er simpelthen for dyrt. Jeg er dog alligevel nysgerrig... hvordan er hendes teknik? Kan hun finde ud af det? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ubeskriveligt skrev, for 14 timer siden:

Jeg har også haft besøg af hende en gang.  Sammenligningen med en hjemmesygeplejerske holder meget godt. Man må ikke røre hende, hun beholder tøjet på, selvom jeg fik hende overtalt til at tage en smule af dog uden at betale ekstra for det.

Egentligt er jeg ikke så meget for HJ, men ville lige prøve hende. Det blev en engangsoplevelse og jeg kunne aldrig drømme om at betale 1200 kr for et HJ nøgen eller ej. Så lækker er hun altså heller ikke.

Hvor meget smed hun? Jeg spurgte og hun svarede at hun gjorde det topløs for 800, det prøvede jeg, hun har faktisk nogen rigtig søde små bryster, jeg måtte stadig ikke røre, senere skrev jeg og spurgte om hun gjorde det nøgen, hun svarede at det kostede 1200, men hun smed kun alt tøjet hvis hun følte for det på dagen, og man måtte stadig ikke røre, så det har jeg ikke prøvet, og kommer heller ikke til det!! Et handjob til 1200?? Nøgen eller ej, det er sgu for dyrt, det er et til 800 også, selv om hun har nogen søde små bryster!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Picard skrev, den 31.8.2020 at 07:34:

hvordan er hendes teknik? Kan hun finde ud af det? 

Prøv at læse tråden med de mange anmeldelser, jeg har linket til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, den 1/9/2020 at 14:43:

Prøv at læse tråden med de mange anmeldelser, jeg har linket til.

Den overså jeg. Tak for det 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg oplevet det med: Fik en sms fra "Handjob Express" forleden aften, hvor hun sviner mig til, om alt det jeg har skrevet om hende her, at hun aldrig mere vil komme hjem til mig, og så slutter hun af med at skrive: " Der er en plads i helvede til en mand som dig" 

Jeg blev noget chokeret, for jeg mener ikke jeg har skrevet noget dårligt om hende her, tværtimod har jeg givet udtryk for, at jeg synes hun var sød og gjorde det godt, ellers ville jeg vel heller ikke sende bud efter hende så mange gange som jeg har gjort, hun har ihvertfald været her en håndfuld gange. Måske er det fordi jeg har skrevet om hendes priser, hvis hun gjorde det topløs, og nøgen, jeg ved det ikke!!

Jeg skrev selvfølgelig tilbage, og var uforstående over hendes reaktion, men fik intet svar. Nu tyder det jo så på at hun læser med her, så jeg vil bare sige, at jeg tror hun har fået flere kunder efter de har læst mine kommentarer, men det er selvfølgelig kun noget jeg tror, og efter hendes udbrud er jeg da heller ikke interesseret i at få besøg af hende mere, men jeg synes bare lige jeg blev nødt til at skrive dette!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Flopper skrev, for 3 timer siden:

Jeg blev noget chokeret, for jeg mener ikke jeg har skrevet noget dårligt om hende her, tværtimod har jeg givet udtryk for, at jeg synes hun var sød og gjorde det godt,

Hun kan have blandet flere forskellige udsagn sammen og troet det var dig. Hun kan have læst lidt løsrevet (hendes modersmål er jo ikke dansk) og fx være faldet over brudstykker:

Flopper skrev, den 14.8.2020 at 14:13:

men kan godt forstå hvis man synes det er spild af tid og penge, for det er rigtigt

 

Flopper skrev, den 14.8.2020 at 15:16:

lidt indlevelse fra hende mangler, det medgiver jeg!!

 

Flopper skrev, den 31.8.2020 at 10:55:

det har jeg ikke prøvet, og kommer heller ikke til det!! Et handjob til 1200?? Nøgen eller ej, det er sgu for dyrt, det er et til 800 også,

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Joebiden
Flopper skrev, for 4 timer siden:

Så har jeg oplevet det med: Fik en sms fra "Handjob Express" forleden aften, hvor hun sviner mig til, om alt det jeg har skrevet om hende her, at hun aldrig mere vil komme hjem til mig, og så slutter hun af med at skrive: " Der er en plads i helvede til en mand som dig" 

Jeg blev noget chokeret, for jeg mener ikke jeg har skrevet noget dårligt om hende her, tværtimod har jeg givet udtryk for, at jeg synes hun var sød og gjorde det godt, ellers ville jeg vel heller ikke sende bud efter hende så mange gange som jeg har gjort, hun har ihvertfald været her en håndfuld gange. Måske er det fordi jeg har skrevet om hendes priser, hvis hun gjorde det topløs, og nøgen, jeg ved det ikke!!

Jeg skrev selvfølgelig tilbage, og var uforstående over hendes reaktion, men fik intet svar. Nu tyder det jo så på at hun læser med her, så jeg vil bare sige, at jeg tror hun har fået flere kunder efter de har læst mine kommentarer, men det er selvfølgelig kun noget jeg tror, og efter hendes udbrud er jeg da heller ikke interesseret i at få besøg af hende mere, men jeg synes bare lige jeg blev nødt til at skrive dette!!

Så slipper du for at betale dyre domme for handjobs ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det gør jeg, altså slipper for at betale dyrt for det, men jeg tror hun misforstår, jeg skriver bare, at jeg godt forstår hvis andre synes det er dyrt, og selvfølgelig er 1200 for et handjob, når hun er nøgen dyrt, jeg kan godt se at jeg skrev at et til 800 også er dyrt, jeg mente at det var en ok pris, hvis hun var topløs, det beklager jeg at hun sikkert har misforstået, eller jeg har skrevet forkert, men hun prøvede ikke engang at høre på mig, men skar bare af.

Undskyld hvis jeg vader for meget i det??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...