Hop til indhold
Jobs85

Namtan / Bangkok Thaimassage fredericia

Recommended Posts

Efter et par oplevelser hos Bangkok Thai massage i Fredericia ville jeg lige dele hvad andre kan forvente at få tilbudt der.

Kvinderne der arbejder der er modne. både pæne og . . . alt efter hvornår du besøger der.

Mit seneste besøg var mutter 1 og mutter 2 på arbejde, efter jeg nævnte jeg gerne ville have massage en time og BJ, de tilbød 2 kvinder og spurgte om jeg havde råd, efter lidt snak frem og tilbage aftalte vi ½time med 2 kvinder og BJ til 1000 kr.
Det viste sig så at være en kvinde i en halv time til den pris, og jeg var lidt knotten over det.
Fra jeg tog tøjet af til jeg var i tøjet igen var der gået 25 minutter inkl afslutning, hun gav mig et par enkelte lette berøringer under massagen for at "forspille", og kunne ikke forstå når jeg sagde hun trykkede for hårdt nogle steder.
Et kæmpe upside var dog at BJ inkluderede full nøgenhed og rimjob.

Så ja en lidt splittet oplevelse.

https://annoncelight.dk/showad/261640

Ingen af de 2 kvinder i profilen var en af dem jeg havde mødt.
Har dog mødt hende med sort hår derinde en gang før.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik

Okay 1.000,- for en halv time med een kvinde og kun Bj til dessert. Så er den regning da betalt. 

tak for at dele!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bestilt 1 time massage, troede hun (mutter) kunne spise mig af med 45min. Men fik de sidste 15 min af en stor thai kvinde. Dårlig massage fra hende, men mutter var det okay massage 

Redigeret af Nissefar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...