Hop til indhold
PTH

Nabodatter i Nordjylland

Recommended Posts

Guest lurik

Kender hende ikke men ser rar og frisk ud. Det ligner lidt den samme som havde et GB i Hadsund i går eller forgårs sammen med 4 andre piger(se under sex events). Så der må være nogen der har frisk erfaring med hende - tænker med den krop osv. har hun fået masser af lækker diller til det GB :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik
BlackMagic2020 skrev, for 1 time siden:

Kunne være lækkert hvis hun kom til Fyn :-)

Ja og lige slå vejen forbi mig til en overnatning på vej. B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
lurik skrev, for 4 timer siden:

Kender hende ikke men ser rar og frisk ud. Det ligner lidt den samme som havde et GB i Hadsund i går eller forgårs sammen med 4 andre piger(se under sex events). Så der må være nogen der har frisk erfaring med hende - tænker med den krop osv. har hun fået masser af lækker diller til det GB :D 

apropos hendes krop. Jeg ser da ingen billeder i hendes annonce

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik
går ned på knæ skrev, for 14 minutter siden:

apropos hendes krop. Jeg ser da ingen billeder i hendes annonce

Næ de er væk nu. Der 5-6 billeder tidligere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
lurik skrev, Lige nu:

Næ de er væk nu. Der 5-6 billeder tidligere. 

er det ikke lidt underligt eller hvad? Kan ikke være fordi hun er optaget resten af aftenen. For så kan man vis ikke se annoncen. Det var i hvert fald sådan MISSX nu laura et eller andet gjorde det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik
går ned på knæ skrev, for 1 time siden:

er det ikke lidt underligt eller hvad? Kan ikke være fordi hun er optaget resten af aftenen. For så kan man vis ikke se annoncen. Det var i hvert fald sådan MISSX nu laura et eller andet gjorde det

Ved ikke om det er underligt men væk er de. Måske fordi hun har fri for i dag. Det er mere interessant om nogle kan bye ind med en anmeldelse af hende :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
lurik skrev, for 3 minutter siden:

Ved ikke om det er underligt men væk er de. Måske fordi hun har fri for i dag. Det er mere interessant om nogle kan bye ind med en anmeldelse af hende :) 

Jeg tror nu nærmere hun var fake. havde trådstarter kontakt med hende? telefonnummeret er også væk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde skrevet med hende i går, men var så meget i tvivl om det virkelig kunne passe, så jeg tog ikke derhen alligevel.. men hun skrev i hendes annonce at det kun vat torsdag d 13 at hun var aktiv. Hun snakkede om at være fra sjælland

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
går ned på knæ skrev, for 8 timer siden:

Jeg tror nu nærmere hun var fake. havde trådstarter kontakt med hende? telefonnummeret er også væk

Der er flere piger der fjerner telefonnummeret fra annoncen når de ikke er på job og nogle også billederne. Måske annoncen er sat op således, at nummer og billeder kun er på når annoncen er aktiv. 
 

Jeg er 99,9 % sikker på, at det er samme pige, som deltager i GB i Hadsund og jeg har tidligere set, at de piger der har deltaget i GB i Hadsund også en gang i mellem er på selv. Billederne er i hvert fald de samme.
 

Var det i øvrigt ikke den 12. august hende her angiveligt var til sommer GB i Hadsund. Vejret var med dem på man sige.

Jeg har dog ikke mødt hende og ej heller været til GB i Hadsund. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Crossfirevol2 skrev, for 19 minutter siden:

 Så giver det hele meget bedre mening nu. Nu tror jeg mere på det er ham manden jeg har skrevet med fremfor pigen selv... havde virkelig en rigtig dårlig fornemmelse om det i går

 

https://ekstrabladet.dk/112/hedt-tilbud-grillpoelser-og-gruppesex-for-3000-kr./8247022 

 

Hold da op.... er det godt nok ham, der afholdte det. Men det lyder da trods alt på artiklen, at der var et gb og pigerne så var reelle nok, men derfor er det ikke sikkert, at det var pigen du skrev med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
BlackMagic2020 skrev, for 2 timer siden:

Mine billeder er nylavede

 

Hvilke billeder

Svarer finder du længere oppe i tråden, men du kan også få det her :-) 

Billeder og telefonnummer for den sags skyld, er kun vist når hun er aktiv. I dag holder hun fri og så må man åbenbart ikke se hendes billeder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Dark Knight skrev, 1 time siden:

Svarer finder du længere oppe i tråden, men du kan også få det her :-) 

Billeder og telefonnummer for den sags skyld, er kun vist når hun er aktiv. I dag holder hun fri og så må man åbenbart ikke se hendes billeder. 

Dertil kommer at EB har inkluderet hendes personlige annonce i deres artikel, ud over annoncen fra GBet, så det kan jo være at hun ikke har lyst til så meget opmærksomhed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ

Hvorom alting er. Han er et modbydeligt svin. Husker godt tidligere sager med ham. I forhold til hans indtjening på hende, hvis hun overhovedet var der er minimal i forhold til hans. Total udnyttelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...