Hop til indhold
alras

Spørgsmål til GP i forhold

Recommended Posts

Hej hvem der nu end læser dette. 
 

jeg har tit tænkt om hvordan i håndtere det hvis i er glædes pige og er i forhold

hvordan tager manden det. Og ved manden det egentlig. Jamen generalt alt om det hvid nogle vil svare?

Redigeret af alras
Stavefejl i overskrift

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har igennem min karrierer haft flere forhold af længere karakter.. Alle har vidst det inden vi startede noget op.. Jeg føler det nemmeste er at være ærlig og jeg har aldrig ønsket at deltage i den tabuisering der er af branchen ved at skjule det som om det var noget jeg skammede mig over.. 

Jeg har kendt mænd der kunne klarer det og en enkel der virkelig ikke kunne.. Jeg har altid valgt mit arbejde frem for kærligheden fordi mit arbejde er mit sikkerhedsnet.. Jeg er erfaren nok til at vide at kærligheden ikke altid holder på trods af de gode intentioner.. 

Den ene fortalte jeg godt nok første gang vi mødtes til en fest at jeg var russisk spion og jeg kunne ikke fortælle ham mere end det.. Da han så skulle ned og besøge mig nogle dage efter skrev jeg til ham at det der russisk spion var knap så meget russisk spion som det var luder.. Og at det stod ham frit for om han ville vende om eller stadig komme.. Vi datede i 6 måneder.. Han kunne ikke holde til det og jeg måtte til sidst fortælle ham at jeg ikke ønskede at se ham lide længere.. Men han har så også været den eneste..

Jeg er dog slet ikke i tvivl om at jeg er valgt fra på forhånd ved en del mænd.. Hele min vennekreds og alle jeg omgås ved hvad jeg arbejder med så dem der ligesom kunne være interesseret pga mine andre kvaliteter ved jo så på forhånd at jeg arbejder som jeg gør og det har nok stoppet en del romancer før de overhoved er startet.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 19 minutter siden:

Den ene fortalte jeg godt nok første gang vi mødtes til en fest at jeg var russisk spion og jeg kunne ikke fortælle ham mere end det.. Da han så skulle ned og besøge mig nogle dage efter skrev jeg til ham at det der russisk spion var knap så meget russisk spion som det var luder..

LOVE IT!!! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Jeg har igennem min karrierer haft flere forhold af længere karakter.. Alle har vidst det inden vi startede noget op.. Jeg føler det nemmeste er at være ærlig og jeg har aldrig ønsket at deltage i den tabuisering der er af branchen ved at skjule det som om det var noget jeg skammede mig over.. 

Jeg har kendt mænd der kunne klarer det og en enkel der virkelig ikke kunne.. Jeg har altid valgt mit arbejde frem for kærligheden fordi mit arbejde er mit sikkerhedsnet.. Jeg er erfaren nok til at vide at kærligheden ikke altid holder på trods af de gode intentioner.. 

Den ene fortalte jeg godt nok første gang vi mødtes til en fest at jeg var russisk spion og jeg kunne ikke fortælle ham mere end det.. Da han så skulle ned og besøge mig nogle dage efter skrev jeg til ham at det der russisk spion var knap så meget russisk spion som det var luder.. Og at det stod ham frit for om han ville vende om eller stadig komme.. Vi datede i 6 måneder.. Han kunne ikke holde til det og jeg måtte til sidst fortælle ham at jeg ikke ønskede at se ham lide længere.. Men han har så også været den eneste..

- Er det ikke lidt svært at komme hjem og være stang-liderlig efter en arbejdsdag?

- Og er der lige så meget sex i forholdet når nu man arbejder i glædes-branchen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentlemand-Finn skrev, for 5 minutter siden:

- Er det ikke lidt svært at komme hjem og være stang-liderlig efter en arbejdsdag?

- Og er der lige så meget sex i forholdet når nu man arbejder i glædes-branchen?

Mit arbejde er jo mit arbejde:biggrin:.. Og mit sexliv er mit sexliv.. Jeg er normalt ikke stang liderlig efter en arbejdsdag:lol:.. 

Jeg tror man som pige er meget OBS på at stadig tilfredsstille hjemmefronten så der er i hvertfald ingen der har klaget endnu.. Jeg er også yderst bevidst om at "okayheden" med mit erhverv hænger uløseligt sammen med at der ikke er "shortcomings" andre steder.. Ikke at det nogensinde er ytret i nogle af mine forhold men det behøver jo heller ikke komme dertil hvor det skal ytres..

Kvinder har jo sex af flere forskellige grunde og sjældent kun fordi de er voldsomt liderlig.. Jeg er da først liderlig når man har tændt mig.. Jeg render ikke rundt og tænker "pik, pik, pik" hele dagen..

Kvinder som køn bytter sex for kærlighed og intimitet i forhold og så bytter jeg det for penge på mit arbejde.. Forskellen er ikke den store og det er noget for noget begge steder.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Kvinder har jo sex af flere forskellige grunde og sjældent kun fordi de er voldsomt liderlig.. Jeg er da først liderlig når man har tændt mig.. Jeg render ikke rundt og tænker "pik, pik, pik" hele dagen..

Kvinder som køn bytter sex for kærlighed og intimitet i forhold og så bytter jeg det for penge på mit arbejde.. Forskellen er ikke den store og det er noget for noget begge steder.. 

Og de kvinder der der har erkendt ovenstående og "bruger det" i hverdagen har glade mænd - vil være min påstand. 

/North

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair

Der findes åbenbart stadig mænd der tror at glædespiger sidder på håndklæde konstant, for ikke at plette, hvor de sidder. 

Glædespiger har det ligesom alle andre der har været på job, de trænger til afslapning, hvor sex ikke nødvendigvis indgår. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
alras skrev, for 3 timer siden:

jeg har tit tænkt om hvordan i håndtere det hvis i er glædes pige og er i forhold

hvordan tager manden det. Og ved manden det egentlig. Jamen generalt alt om det hvid nogle vil svare?

hvordan tager manden det ????...kan selvfølgelig ikke lige svare på det, men har den overbevisning om at en stor del af pigerne er biseksuel, og ikke lever i et mand/kone forhold.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 10 minutter siden:

hvordan tager manden det ????...kan selvfølgelig ikke lige svare på det, men har den overbevisning om at en stor del af pigerne er biseksuel, og ikke lever i et mand/kone forhold.

Der tror jeg bestemt du tager fejl:P.. Jeg har mødt 2 piger i hele min karrierer der ikke var udelukkende til mænd:biggrin:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 58 minutter siden:

Kvinder som køn bytter sex for kærlighed og intimitet i forhold og så bytter jeg det for penge på mit arbejde.. Forskellen er ikke den store og det er noget for noget begge steder.

Hold op, hvor er det godt formuleret! Helt klart dagens citat, uanset hvad der måtte komme i den sidste del af døgnet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
JenniferRomantica skrev, for 30 minutter siden:

Der tror jeg bestemt du tager fejl:P.. Jeg har mødt 2 piger i hele min karrierer der ikke var udelukkende til mænd:biggrin:.. 

måske....jojo men hvis du nu har mødt 3 trunter, så er 2 da flertallet :P never mind, nu er du nok ikke så gammel i faget, og desuden så fortæller de nok ikke alle deres side lyster, og hvis man skal tro div tilkendegivelser fra pigerne her på EG, og egen erfaring så er der en del på den front.

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med det kendskab jeg har privat til nogle kvinder i branchen,   er det mit klare indtryk at de fleste mænd tror at de rent følelsesmæssigt sagtens kan håndtere det - Det er jo bare et job. 

Virkeligheden er typisk en helt anden når der er gået et stykke tid, og kvinden stadig er aktiv.   Det kræver virkelig noget særligt af begge parter, og det er faktisk ikke ret mange der er i stand til det.  

Som en GP sagde til mig engang "Jo lige i starten  da jeg var forelsket kunne jeg godt være rimelig liderlig når jeg kom hjem.  Det gik nu hurtigt over, men så dyrkede vi bare sex på andre tidspunktet, han blev ikke snydt for noget"

Jeg har faktisk også selv lidt erfaring.   Man er jo et eller andet sted nødt til at springe ud i det, for at finde ud af, om man rent faktisk kan håndtere det.  For mit vedkommende havde jeg ingen problemer med hendes "job".  Det var selvfølgelig glædeligt at konstatere, at hun bare kunne foresætte.  Vi indførte ej heller restriktioner for man hun så måtte.  Den del gav ingen problemer

Det der kom som en overraskelse for mit vedkommende var hendes dobbelt liv.   Det var kvindens eneste indtægtskilde, og hun havde været i gang i en del år.  Det sikkert naturligt for nogle at de med årene distancere sig fra nysgerrige familiemedlemer og venner og bekendte.   Dertil kom så en rimelig angst for afsløring eller genkendelse hvis vi tog i byen på restaurant eller hvis hun skulle møde nogle af mine venner osv.

Jeg havde holdningen, og hva så hvis nogen opdager det, så tager vi den derfra.  For hende ville det være jordens undergang.  Uagtet hvordan man ser på det giver en så stor en forskel altså mange begrænsninger.   Jeg var nok også lidt naiv, og regnede med at det primært handlede om

  • En dækhistorie når man var på job, som man kan køre af, når gæsten spørger ind til noget privat
  • En anden  historie til familie, venner osv osv 

Det behøver såmænd ikke at være generelt, men uha der var mange løgne og ikke uvæsentligt problemer med tillid. 

Nå, men nu skal jeg ikke være lyseslukker, faktisk tror jeg at hvis kvinden også har et almindelig arbejde ved siden så vil det sikkert have en positiv og kraftigt nedsættende effekt på diverse bivirkninger af dobbeltlivet.

Afslutnigsvis er GP´er  kvinder som alle andre,  og de er jo også forskellige, så min erfaring kan ikke bruges til generalisering, men den kan give et indtryk af, at det ikke nødvendigvis kun handler om kvinden også vil kneppe når hun kommer hjem og om manden kan håndtere at hun går i seng med andre mænd

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen

Hvem ved deres fulde 5 vil virkelig være kæreste med en GP ? tror ikke det eksisterer andet på en meget kort tidshorisont... det er et hårdt valg pigerne tager og det har konsekvenser for resten af deres liv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 56 minutter siden:

måske....jojo men hvis du nu har mødt 3 trunter, så er 2 da flertallet :P never mind, nu er du nok ikke så gammel i faget, og desuden så fortæller de nok ikke alle deres side lyster, og hvis man skal tro div tilkendegivelser fra pigerne her på EG, og egen erfaring så er der en del på den front.

Jeg har været i branchen i 6 år:lol:.. Og har siddet med et utal af forskellige piger.. Vi snakker faktisk utrolig meget om alt og intet når vi sidder på sådan en 10-12 timers vagt sammen.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kenderen skrev, for 7 minutter siden:

Hvem ved deres fulde 5 vil virkelig være kæreste med en GP ? tror ikke det eksisterer andet på en meget kort tidshorisont... det er et hårdt valg pigerne tager og det har konsekvenser for resten af deres liv.

Utrolig mange mænd åbenbart.. 

Og nu udtaler du dig om noget som du tydeligvis ikke har nogen kendskab til andet end hvad medier osv har fortalt dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
JenniferRomantica skrev, for 23 minutter siden:

Utrolig mange mænd åbenbart.. 

Og nu udtaler du dig om noget som du tydeligvis ikke har nogen kendskab til andet end hvad medier osv har fortalt dig. 

Har været i to forhold med en GP der dog ikke var hvad jeg vil kalde "langvarige" med det mener jeg mere end 6 måneder - hvad pressen siger ved jeg intet om. Men er det ikke også hvad du slev skriver ? mange synes det er et fint eventyr men på længere sigt... nej tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 2 timer siden:

Der findes åbenbart stadig mænd der tror at glædespiger sidder på håndklæde konstant, for ikke at plette, hvor de sidder. 

Glædespiger har det ligesom alle andre der har været på job, de trænger til afslapning, hvor sex ikke nødvendigvis indgår. 

 

Jeg trænger tit til sex, når jeg kommer fra arbejde...og herefter er jeg meget afslappet..! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kenderen skrev, for 31 minutter siden:

Har været i to forhold med en GP der dog ikke var hvad jeg vil kalde "langvarige" med det mener jeg mere end 6 måneder - hvad pressen siger ved jeg intet om. Men er det ikke også hvad du slev skriver ? mange synes det er et fint eventyr men på længere sigt... nej tak.

Nej det har jeg faktisk aldrig sagt:D.. De forhold der har været gået i stykker har alle sammen været mig der valgte at gå af mange andre grunde.. Kun et er jeg gået fordi det ødelagde personen for meget og han ikke havde lysten til at stoppe..

Og jeg personligt kunne ikke forestille mig at have noget andet erhverv hvor jeg ville føle mig mere tilpas.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentlemand-Finn skrev, for 7 minutter siden:

Jeg trænger tit til sex, når jeg kommer fra arbejde...og herefter er jeg meget afslappet..! 

Hvis Sammenligningen skulle give mening skulle det jo være noget i stil med.

Jeg er bager, og når jeg kommer hjem fra arbejde, bager jeg kager.  Det gør bageren næppe, så @Pophair  har nok rimelig meget ret i at når GP´en  kommer så er det nok alt muligt andet hun ønsker at bruge tiden.  Det kan selvfølgelig skabe nogle små problemer, hvis man sidder der hjemme og forventer sex

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, Lige nu:

Jeg er bager, og når jeg kommer hjem fra arbejde, bager jeg kager.  Det gør bageren næppe, så @Pophair  har nok rimelig meget ret i at når GP´en  kommer så er det nok alt muligt andet hun ønsker at bruge tiden.  Det kan selvfølgelig skabe nogle små problemer, hvis man sidder der hjemme og forventer sex

Eller forventer kager

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 47 minutter siden:

Hvis Sammenligningen skulle give mening skulle det jo være noget i stil med.

Jeg er bager, og når jeg kommer hjem fra arbejde, bager jeg kager.  Det gør bageren næppe, så @Pophair  har nok rimelig meget ret i at når GP´en  kommer så er det nok alt muligt andet hun ønsker at bruge tiden.  Det kan selvfølgelig skabe nogle små problemer, hvis man sidder der hjemme og forventer sex

 

 

 

Jeg udtaler mig om mit behov. Andre kan sikkert have et andet behov. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Jeg må indrømme, at jeg ikke helt forstår lige det problem med, om GP'en nu også er liderlig når hun kommer hjem til sin mand. Det er de færreste (danske) GP'er jeg har hørt om som arbejder hver dag, og hvis de gør er det måske et eller to møder om dagen, så ikke en hel arbejdsdag. Så hvis vi antager at en GP enten arbejder 2-3 dage om ugen eller har 1-2 gæster om dagen, er jeg da sikker på, at der stadig er lyst tilbage til den mand hun elsker. Måske ikke hver dag, men i hvilket forhold har man sex hver dag?

Det er de færreste almindelige forhold jeg har hørt om (eller været i), hvor man har sex hele tiden, efter det der første halve-hele år hvor man knepper som kaniner. De fleste par har vel sex 2-6 gange om ugen? Selvfølgelig, hvis man får en GP kæreste med forventningen om, at hun står til rådighed hver gang man selv trænger, så kan man hurtigt komme til at bebrejde hendes arbejde, hvis hun ikke har samme lyst. Hvis man på den anden side sammenligner med helt almindelige forhold, forventer man vel heller ikke at pigen har lyst hver gang man selv har? Som en person med et højt sexdrive har jeg i hvert fald lært, at jeg ikke skal regne med, at mine partneres lyster kan følge med mine, og det er ok. 
Problemet er ikke så meget om en GP har konstant lyst til sex med sin kæreste, men at det kan være meget svært at acceptere, at hun ikke har, hvis man ved at hun har haft sex med andre samme dag. Faktum er bare at i et forhold har alle dårlige dage, trætte dage, travle dage, og det kan påvirke sexlysten.

Jeg tror, at nogen opfatter en GP kæreste som et eventyr fordi de er sammen med en GP, men udenfor de magiske 30-120 minutter ad gangen hvor vi møder gæster og kan slippe alle hverdagens problemer og være sexy superstars, er vi jo helt almindelige piger, så hvis man dater en GP er det ikke en GP man får, men en helt almindelig pige. 

Almindelige piger kan nu også være ret nice... 

Lige til det oprindelige spørgsmål: Jeg har kun haft et forhold i løbet af min tid som GP. Her var det ikke et problem at jeg var GP, fordi ham jeg datede forstod at adskille de aktiviteter jeg havde der, fra det vi havde sammen. Det havde været noget andet hvis jeg havde været sammen med andre i min fritid. Hvilket jeg faktisk fandt ret imponerende, for han var ellers ikke glad for at dele. Jeg tror roligt, at jeg kan stå inde for, at mit arbejde aldrig påvirkede min lyst til ham negativt. 

Redigeret af Nannas Hjørne
mig til mine

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 2 timer siden:

Eller forventer kager

Vil det sige at pædagoger og lærere der har passet børn hele dagen, lader være med at passe deres egne børn når de kommer hjem? Jeg tænker at dit argument ikke er generelt, men mere kontekstbestemt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...