Guest Nemtøs Skrevet 8. Oktober, 2020 The Dark Knight skrev, for 8 minutter siden: @Nemtøsdet er altså ikke fair, at du bliver ved med at bringe liv i min efterhånden gamle anmeldelse.... Det giver en del uro syd for navlen, hver gang jeg bliver mindet om det Jeg kunne da aldrig finde på at skubbe lidt til dine minder om min stramme hals, mine store bryster som jeg blottede for dig, eller min åbenlyse liderlighed. Som du selv nævnte ligner jeg en ganske pæn uskyldig kvinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 8. Oktober, 2020 Nemtøs skrev, for 3 minutter siden: Som du selv nævnte ligner jeg en ganske pæn uskyldig kvinde. Det gør du ja, ingen tvivl om det, altså lige ind til dine kæmpe patter ryger ud af BH’en og du får en stiv hård pik mellem dine hænder, så sker der sgu en helt magisk nærmest enestående forvandling af den søde uskyldige kvinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 8. Oktober, 2020 The Dark Knight skrev, Lige nu: Det gør du ja, ingen tvivl om det, altså lige ind til dine kæmpe patter ryger ud af BH’en og du får en stiv hård pik mellem dine hænder, så sker der sgu en helt magisk nærmest enestående forvandling af den søde uskyldige kvinde Nu er det dig der prikker til mine lyster, det er ikke fair overfor en trængende tøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 8. Oktober, 2020 Nemtøs skrev, for 3 minutter siden: Nu er det dig der prikker til mine lyster, det er ikke fair overfor en trængende tøs Du har et setup den 3. november at se frem til, men kan da godt se, at det er lang tid at vente for en trængende uartig tøs! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 8. Oktober, 2020 The Dark Knight skrev, for 11 minutter siden: Du har et setup den 3. november at se frem til, men kan da godt se, at det er lang tid at vente for en trængende uartig tøs! Alt for lang tid til, jeg skal løbende holde mine kompetencer vedlige og gerne forbedre dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels123 2296 Skrevet 9. Oktober, 2020 Nemtøs skrev, for 8 timer siden: Alt for lang tid til, jeg skal løbende holde mine kompetencer vedlige og gerne forbedre dem Jeg kunne ellers godt hjælpe dig med at vedligeholde dine så kaldte kompetencer, men du har jo desværre for travlt til at mødes i dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 9. Oktober, 2020 niels123 skrev, for 21 minutter siden: Jeg kunne ellers godt hjælpe dig med at vedligeholde dine så kaldte kompetencer, men du har jo desværre for travlt til at mødes i dag Ja desværre har jeg ikke mulighed for at afsætte tid i dag, til at være din lille beskidte villige ludertøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 9. Oktober, 2020 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: Ja desværre har jeg ikke mulighed for at afsætte tid i dag, til at være din lille beskidte villige ludertøs Kan godt fornemme på ordlyden i dine kommentarer at ludertøsen virkelig er trængende efter pik i øjeblikket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 795 Skrevet 9. Oktober, 2020 The Dark Knight skrev, for 3 timer siden: Kan godt fornemme på ordlyden i dine kommentarer at ludertøsen virkelig er trængende efter pik i øjeblikket. Get a room.. /North Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denfrækkejyde 5 Skrevet 9. Oktober, 2020 Du siger bare til Nemtøs hvis du skal have noget dejlig pik så er jeg klar:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MKhouse 106 Skrevet 9. November, 2020 The Dark Knight skrev, den 13.8.2020 at 08:46: Jeg stoppede op ved Nytorv på Boulevarden, hvor der som sædvanlig var en del mennesker. Kom lidt til mig selv og tænkte, at der er da lidt dumt der her, cykel da hjem, i stedet for som en eller anden galning med fråde om munden og cykle rundt og kigge efter en kvinde. hehe klasse! sidder sgu og smiler lidt men alt i alt kan man vel sige det var en go tur forbi havnen du havde dig der Har aldrig set Nemtøs før og ved ikke hvordan hun ser ud desværre. men fed oplevelse lyder det til! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg