Hop til indhold

Recommended Posts

Hej, sendte hende en besked hvor jeg spurgte hvad hun ville have af sugar og hvad hun kunne tilbyde. Hun svarede tilbage at hun ikke kunne tilbyde mig noget. Fair nok, men der kom en besked mere hvor der stod, at jeg bare kunne tage til en luder hvis jeg ville have sex. Blev lidt paf. Skrev tilbage at hun nok var det forkerte sted, da konceptet vel er noget for noget og at jeg ikke var herinde for at søge efter en luder. Så blev jeg blokeret...derfor ingen link...andre der for sådan nogle beskeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle piger derinde har det vist med ikke at tænke noget-for-noget, hvor det første "noget" er penge og det andet "noget" er mandens penis i hendes skede.

Om hun eller du har misforstået konceptet skal jeg ikke gøre mig klog på :)

Men det lyder til at hun er en rigtigt dårlig prostitueret  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde en rimelig god kommunikation med hende om møde, men hun har ikke sted ig synes jeg boede for langt væk. Tilbød at ordne transporten. Har ikke blokeret mig ig det virkede som om hun var klar på konceptet :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
xxpeter skrev, for 3 minutter siden:

hvad er forskellen på en prostitueret og en sugar babe ?

Hmm..

Bla. Bla. Bla.

Citat:  "En Dansk sugar daddy er frisindet og ønsker kun at se sin Sugar baby få success i Livet. En sugar baby er en kvinde som ønsker at date modne og økonomisk stabile mænd (Sugar daddies) som af samme årsag kan forkæle hende og give hende den livsstil, som hun ønsker. Sugar babies er meget kræsne og udvælger konkret hvem hun vil date, hvor en prostitueret ofte ikke vælger specifikt blandt mænd. Der er altså ingen som helst sammeligning mellem prostitution og Sugardating. På ingen måde kan de to grupper siges at have noget med hinanden at gøre. Skønt begge grupper kan siges at handle om et seksuelt behov, vil Sugardating Forhold adskille sig med sin grad af ligeværdighed, Livsstil, interesse, emotionel relation og mangeårige faste Forhold"..

Bla. Bla. Bla.

https://www.sugardating.dk/blog/hvorfor-er-der-forskel-pa-sugardating-og-prostitution/

Potato. Potato.

https://idioms.thefreedictionary.com/potato+potato

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dinosdk69 skrev, den 12.8.2020 at 23:08:

Hvis man ikke er til sex, så er det måske et liiidt sjovt navn at vælge, eller er det bare mig?

Navnet lægger op til noget med huller. Det er næppe ørene hun tænker på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sonic skrev, den 12.8.2020 at 19:23:

Fair nok, men der kom en besked mere hvor der stod, at jeg bare kunne tage til en luder hvis jeg ville have sex.

Disse beskeder besvarede jeg oftest med "Det er da derfor jeg prøver at mødes med dig.." og blokerer dem derefter.

Deres åndede julelege kan jeg sgu også lege med på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...