Hop til indhold

Recommended Posts

Først så ku jeg ik komme ind til den aftalte tid og måtte vente næsten en halv time. Hun skulle lige "i bad" 

Desuden lyver hun meget om sin vægt hun vejer mindst 80kg og ik de 73 men patterne er gode nok. 

Fik dog den sutter jeg kom efter dog heller ikke et besøg mere værd

Redigeret af Wind

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sugarshooter

Ved ikke om hun har taget på men jeg havde en fin oplevelse med hende for nogle måneder siden, jeg fik et godt blow og fik banket godt igennem i røven på hende, det kunne hun tydeligt godt lide :-D hun er ikke en 20-årig sylfide, men hun var ikke i nærheden af de 80kg dengang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende flere gange. 

Helt enig i hun har en blød krop. Det er ikke en skarp trænet kvinde. Det skriver hun dog heller ikke. Om hun vejer 73 eller mere skal jeg ikke kloge mig på. De fleste gætter min vægt forkert så det kan man sikkert nemt komme til at vurdere forkert. 

Uanset hvad så ja, hun er en små buttet kvinde. Uden at være fed på nogen måde. Jeg har dog kun gået derfra og været tilfreds med oplevelsen.

Det hun tilbyder er præcis hvad der står i beskrivelsen efter min opfattelse. 

Måske jeg bare havde forventnings afstemt med mig selv inden hvad jeg skulle møde. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har en ret stor pik som hun sagde hun kunne tage dybt men brækkede sig nærmest mens hun samtidig stønnede fake sikkert for at prøve og skjule det. Og 171 og 73kg ligger man i den slanke ende og er bestemt ik tilfælde

Redigeret af Wind

Del dette indlæg


Link til indlæg
Wind skrev, den 15/8/2020 at 01:17:

Har en ret stor pik som hun sagde hun kunne tage dybt men brækkede sig nærmest mens hun samtidig stønnede fake sikkert for at prøve og skjule det. Og 171 og 73kg ligger man i den slanke ende og er bestemt ik tilfælde

Brækkede sig? Hvilket hul var du dybt i? Munden? 

Har prøvet før at en GP får fik kvalme og kastede lidt op i sin mund imens jeg kneppede hende :lol:

Redigeret af Picard

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...