Hop til indhold
Curiosity

Thongonn, Randers - supermassage!

Recommended Posts

Da min foretrukne massør er underdrejet med dårlig ryg (!:blink:), har jeg været på jagt efter en fuldgod erstatning. Bevares, man kan stadig få god massage hos Jiramon, Bua, Pranthip m.v., meeeen. Jeg noterede mig i foråret (under coronanedlukning), at der var kommet skilt op med "Thongonn Thaimassage" på Mariagervej 87. For en måneds tid siden, fik jeg bestilt en time (nemmest online: www.thongonnmassage.dk ) og det skulle jeg ikke fortryde. Pæne lokaler og professionelle hæve/sænkebrikse med hovedhul. Muktha (som indehaveren vist hedder) kan sit kram: god, dybdegående massage med langsomme, sensuelle strøg/tryk. Hårdt men heller ikke så man skal bide tænderne sammen i smerte - hun kan mærke den gode balance. Hun nåede dog ikke til hoved/hensigtsmæssige, inden timen var gået og foreslog at jeg bestilte længere tid, næste gang.

Det gjorde jeg så i dag og kommer lige fra 2 timer i himlen. Hold nu K... hvor var det en god investering i personligt velvære, at bruge 650,- på god tid og grundighed, hele vejen rundt! Og nej.....ikke lige dér, selvom det var tæt på... Dén slags massage, må man gå et andet sted hen, for at få.

Thongonn har min varmeste anbefalinger, for de som søger seriøs, terapeutisk OG nydelsesfuld massage!:) Undertegnede har fundet sin nye favorit!

God sensommer

/Curiosity 

Redigeret af Curiosity

Del dette indlæg

Link til indlæg
Curiosity skrev, for 21 minutter siden:

Det gjorde jeg så i dag og kommer lige fra 2 timer i himlen. Hold nu K... hvor var det en god investering i personligt velvære, at bruge 650,- på god tid og grundighed, hele vejen rundt!

Medbragte du 2 badehåndklæder som hun skriver på sin website ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
powerpoint skrev, for 7 timer siden:

Medbragte du 2 badehåndklæder som hun skriver på sin website ?

Jeps - ved begge lejligheder - og gør det gerne igen, hvis dét er adgangsbilletten. Mukhta er ikke selv nervøs for corona, men tager forholdsreglerne meget seriøst. Hun bærer også maske, i hvertfald mens hun masserer forsiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Curiosity skrev, for 15 timer siden:

Jeps - ved begge lejligheder - og gør det gerne igen, hvis dét er adgangsbilletten. Mukhta er ikke selv nervøs for corona, men tager forholdsreglerne meget seriøst. Hun bærer også maske, i hvertfald mens hun masserer forsiden.

link please

Del dette indlæg

Link til indlæg
sergent-254 skrev, for 13 minutter siden:

link please

Hvis nu du havde læst anmeldelsen ville du se der er en Web adresse, du skal bare taste den ind i en browser, det går nok. 

/North 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har efterhånden været der nogle gange, og det har gjort underværker for min krop.. ved en time er det som regel med en lille trusse på, men man kan sagtens uden. Ved 2 timer er det som regel helt nøgen og der har jeg et par gange fået "extra massage" for 300kr extra.. man skal bare spørge pænt enten i starten eller ved slutningen af massagen 

Redigeret af Happy Massage

Del dette indlæg

Link til indlæg
Happy Massage skrev, den 10.10.2022 at 16:59:

Jeg har efterhånden været der nogle gange, og det har gjort underværker for min krop.. ved en time er det som regel med en lille trusse på, men man kan sagtens uden. Ved 2 timer er det som regel helt nøgen og der har jeg et par gange fået "extra massage" for 300kr extra.. man skal bare spørge pænt enten i starten eller ved slutningen af massagen 

Hvad vil "extra massage" sige i dit tilfælde?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...