Hop til indhold
TaiZ

Andreea & Deea er tilbage igen! :)

Recommended Posts

Jeg skriver ikke så meget her inde, 
som jeg nok burde gør, men vil lige skrive lidt om de 2 Romanske piger som jeg havde besøgt, sidst de var her... 

Havde besøgt Andreea alene som jeg næsten blev forelsket i, og skulle så prøve dem begge for det havde jeg aldrig prøvet før, og kan kun sige det var noget af det mest fantastiske oplevelse jeg har prøvet :) 

De er begge i starten af 20 og det kunne man også se på deres kroppe, de var nogle af de sødeste GP jeg har besøgt ind til videre og skal helt klar igen :D 

Jeg besøgte Andrea for 30min + cim og dem begge for 1 time + cim 

https://annoncelight.dk/showad/301549

https://annoncelight.dk/showad/301550

Del dette indlæg


Link til indlæg
Høvdingen skrev, for 36 minutter siden:

Reklame ;;;;;

Er det noget du ved, eller noget du formoder? Du virker meget skråsikker.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Høvdingen skrev, for 1 time siden:

Reklame ;;;;;

Jeg har være her i 7 år, hvorfor skal jeg reklamere for noget jeg ikke har prøvet? 

men din profil er da meget mistænksom, du hedder Høvdingen, men er en kvinde og har kun kommentere negative til andres oplæg.. Hvorfor?? 


 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TaiZ skrev, 1 time siden:

Jeg har være her i 7 år, hvorfor skal jeg reklamere for noget jeg ikke har prøvet? 

men din profil er da meget mistænksom, du hedder Høvdingen, men er en kvinde og har kun kommentere negative til andres oplæg.. Hvorfor?? 


 

Kvinde? = næh; og så negativ er jeg skam ikke - synes bare dit skriv var mere omtale end anmeldelse; der skal vel være plads til forundring, ikk. - go´ aften

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Antoninus

Nu er der billederne af dem med strapons på.  prøvede du det TaiZ?  eller knaldede du andreea mens hun knaldede deea?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Begge piger er anmeldt af andre brugere. Jeg har selv anmeldt Deea og hun er en lækker pige, der udelukkende bruger ægte billeder og det gør Andreea også. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Høvdingen skrev, for 11 timer siden:

Kvinde? = næh; og så negativ er jeg skam ikke - synes bare dit skriv var mere omtale end anmeldelse; der skal vel være plads til forundring, ikk. - go´ aften

Ja, mystisk. Du står som kvinde. Er der ugler i mosen?

Hvad er der galt med god omtale?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan underskrives på at de to piger er alletiders og giver en udmærket service!! Pas godt på dem og vær sød ved dem så de bliver her længe......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agent0037 skrev, for 8 timer siden:

Ja, mystisk. Du står som kvinde. Er der ugler i mosen?

Hvad er der galt med god omtale?

Der er hverken ugler eller mose hvor jeg bor; at jeg åbenbart er ´notereret´ som kvinde er da interessant - og JA ift. god omtale er fint;;;;;

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...